Spring naar bijdragen

Te timide om een meisje te


Aanbevolen berichten

Kennen jullie dit?

Je voelt je wel redelijk op je gemak bij vrouwen die je al langer kent. Echter, zodra je begint te daten word je nerveus van je streven naar perfectie en maak je een veel te schichtige indruk, omdat je geen fouten wilt maken waardoor je steeds op je tenen loopt en zij denkt wat valt me dat tegen.

Dit heb ik alleen als ik iemand leuk vind trouwens en wel een tweede date mee zou willen, doch zover komt het niet omdat ik de stomste fouten maak en van alles omstoot. Als ik terugdenk aan de flaters die ik sloeg krijg ik nu spontaan nog een kleur. boosrood.gif

Ik garandeer je dat het vervelend is als een vrouw afknapt op de persoon die je niet bent en je weet dat het goed was gekomen als je de eerste date had overgeslagen! hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom dan er een 'date' van maken? Als je dat van jezelf weet kan je het toch beter rustig aan doen? Iets minder officieel, dus iets minder druk erop leggen... Ga samen leuke dingen doen ipv als dat officiele date-gedoe, dan leer je elkaar een stuk beter kennen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom dan er een 'date' van maken? Als je dat van jezelf weet kan je het toch beter rustig aan doen? Iets minder officieel, dus iets minder druk erop leggen... Ga samen leuke dingen doen ipv als dat officiele date-gedoe, dan leer je elkaar een stuk beter kennen

Goed punt ja! Die nemen we mee! knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

Dan ga je toch als eerste date alleen maar even koffiedrinken ofzo?

Nee, dat is net een date voor mij, dan kom ik totaal niet tot mijn recht en knapt ze op me af.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Misschien iets relaxter er naar toe proberen te leven.. tis voor jullie allebei even afwachten hoe het gaat en of het klikt, dan helpt het niet om je er heel druk om te maken
smile.gif

Het is een hypothetische stelling hoor, maar dat vrouwen altijd over die angstaanjagende klik beginnen helpt mij niet bepaald! knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

Ik heb mijn vrouw via een datingsite ontmoet. Toen we elkaar voor de eerste keer zagen, hadden we al heel veel gemaild. Het waas dan ook net alsof we elkaar al jaren kenden.

Ja dat is veel beter, want anders ligt er voor mij veel te veel druk op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik geloof niet dat ik je begrijp.. ik bedoelde gewoon dat je wat relaxter ermee om moet gaan. ik had het niet eens over 'de' klik...

Juist, ik dacht inderdaad dat je dé klik bedoelde, waar ik graag voor in mijn schulp kruip bij een eerste ontmoeting.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ga dan eerst eens even een tijdje mailen ofzo.

Kan ook wel griezelig zijn. Stel je vindt elkaar leuk via internet, wat als het IRL nou minder klikt?

Het meest problematische is nog wel als je verliefd op elkaar zou worden via internet, dan lijkt me dat je je al helemaal zorgen kunt gaan maken over dat moment dat je elkaar zou ontmoeten, terwijl je zo dolgraag wilt dat dat moment zal aanbreken.

Maaruh, het probleem is volgens mij het date moment, of iig het moment dat je elkaar ontmoet waarbij er ook wat dingen voor de persoon meespelen die verder gaan dan een platonische vriendschap. En met mail contact vooraf maakt ben ik bang dat probleem er niet makkelijker op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bij ons heeft het geholpen. Spannend blijft een eerste date altijd. (of je moet je van tevoren klem zuipen, maar dat zou ik je niet willen aanbevelen.)

Hehe, nee bezopen op je first date aankomen lijkt me niet een geweldig plan. widegrin.gif

Maaruh, tuurlijk kan het goed gaan. Eén van mijn beste vrienden kent z'n vrouw via internet. Er kunnen hele prachtige dingen uit ontstaan. Maar erg spannend is het zeker idd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Kan ook wel griezelig zijn. Stel je vindt elkaar leuk via internet, wat als het IRL nou minder klikt?

De kans dat het IRL minder klikt is zeer groot denk ik, maar dat hangt ook af van je eigen verwachtingen. Hoe hoger je de lat legt, des te moeilijker er aan te voldoen.

Quote:

Het meest problematische is nog wel als je verliefd op elkaar zou worden via internet, dan lijkt me dat je je al helemaal zorgen kunt gaan maken over dat moment dat je elkaar zou ontmoeten, terwijl je zo dolgraag wilt dat dat moment zal aanbreken.

Ik neem verliefd worden via internet met een flinke schep zout! knipoog_dicht.gif

Quote:

Maaruh, het probleem is volgens mij het date moment, of iig het moment dat je elkaar ontmoet waarbij er ook wat dingen voor de persoon meespelen die verder gaan dan een platonische vriendschap. En met mail contact vooraf maakt ben ik bang dat probleem er niet makkelijker op.

Niet eens persé, ik heb de grootste moeite met het idee van het daten, het vreselijke keurslijf er van baart mij niets dan zorgen!


Samengevoegd:

Quote:

Bij ons heeft het geholpen. Spannend blijft een eerste date altijd. (of je moet je van tevoren klem zuipen, maar dat zou ik je niet willen aanbevelen.)

widegrin.gif

Nou, als het niet op mijn adem te ruiken is vind ik het niet eens zo'n slecht idee!


Samengevoegd:

Quote:

Maaruh, tuurlijk kan het goed gaan. Eén van mijn beste vrienden kent z'n vrouw via internet. Er kunnen hele prachtige dingen uit ontstaan. Maar erg spannend is het zeker idd.

Ja, het is zeker spannend en dat maakt het ergens ook wel leuk. Doch zou ik het wel over willen slaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Anders
begin
je toch gewoon bij de tweede date?
puh2.gif

Dat is de oplossing, ik had het zelf kunnen bedenken! party.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Tja, dat zat ik ook al te denken ja.. Maar dat zal ws dan nog weinig helpen, aangezien het nog altijd de eerste date is, ondanks dat je het een tweede date noemt.

Ja of een echte blind date, met hardware blinddoek zodat het net is alsof je met elkaar belt! clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

moet je mee doen aan dat programma .. blinde liefde ofzo. knipoog_dicht.gif

Maar als je blunders maakt, dingen omgooit enzo kun je het beste maar gewoon gaan lachen. Als jij er geen big deal van maakt en zelfverzekerd blijft zal de ander dat ook niet doen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

moet je mee doen aan dat programma .. blinde liefde ofzo.
knipoog_dicht.gif

Maar als je blunders maakt, dingen omgooit enzo kun je het beste maar gewoon gaan lachen. Als jij er geen big deal van maakt en zelfverzekerd blijft zal de ander dat ook niet doen..

Helemaal mee eens, maar ik ben een perfectionist! Mag ik er ook om gaan huilen? cry.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Helemaal mee eens, maar ik ben een perfectionist! Mag ik er ook om gaan huilen?
cry.gif

Go with the flow zeggen ze dan in het Engels, laat het over je heen komen en probeer veel minder de controle te willen uitoefenen. Dan ben je meer ontspannen en dat heeft dan ook direct zijn weerslag op je afspraak. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid