Spring naar bijdragen

Te timide om een meisje te


Aanbevolen berichten

Quote:

Alleen bij datingssites krijg ik vaak geen bericht terug van vrouwen. Misschien straal ik ellende uit, weet het ook niet.

Ik heb me vooralsnog niet in de wereld van zulke sites begeven. Naar mijn idee zitten daar veel meer mannen als vrouwen met als resultaat dat ik niet eens hoef te solliciteren met mijn stoffige cv! knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

o ja? Wie? Ik meen te weten dat Diana getrouwd is met Michiel, maar kenden ze elkaar niet al van voor Credible?

Nou, wellicht zit ik hier goed en ben ik over een tijdje ook getrouwd! knipoog_dicht.gif

Als ze tenminste niet allemaal op mijn gevoelige kant afknappen net als Luxuria! engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom zo'n big deal over het daten? Date dan niet, maar sluit je samen aan bij een groepje zodat ze de kans heeft je te leren kennen en ze het hooguit aandoenlijk vindt als je op je eerste date van alles ondersteboven loopt. Kortom geef haar de tijd om verliefd op je te worden ipv het af te dwingen met een date.

Dat aansluiten bij een groepje leer je elkaar niet optimaal van kennen hoor...

Denk dat het helpt om gewoon leuke dingen te gaan doen, zonder het woord date te gebruiken... Ga lekker eens naar de dierentuin, het strand... iets ontspannends. Dan leg je er geen druk op, ben je samen en leer je elkaar prima kennen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik herken dat zeker.

Ik trek meer met jongens op dan met meiden, en mn vriendengroep bestaat dan ook meer uit jongens dan uit meiden. Kan vaak ook beter overweg met jongens dan met meiden (niet altijd, maar met sommige meiden kan ik écht niet overweg, vooral niet op schoolpuh2.gif). Maar zodra er dan een jongen is waarbij ik denk; Hmm, wat een leuke jongen! sla ik helemaal dicht, weet ik niks meer te zeggen etc. Dan slaat de verlegenheid, waar ik al voor een deel 'vanaf' ben, ongenadig weer toe. Lastig is dat. Maar ik zal me er toch overheen moeten zetten ooit. Wie wil, moet wat.

Maar, mn tijd komt nog wel.smile.gif Ergens loopt hij rond op de aarde, dat is soms al een hele geruststelling.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En anders zou je altijd nog een sova-training kunnen overwegen of hulp zoeken bij het vergroten van je zelfvertrouwen. Dwepen met je eigen gevoeligheid en onzekerheid gaat je zeker geen resultaat opleveren.

Het klinkt mischien erg hard en direkt wat ik zeg, maar ik spreek uit eigen ervaring. Focus je niet teveel op een relatie. Leef je leven en geniet er van. Verder zou je jezelf (zoals ik al eerder zei) bijvoorbeeld kunnen aanmelden op een datingsite.

geloof me: vrouwen knappen ook ZEKER af op mannen die wanhopig en zeer nadrukkelijk op zoek zijn naar een partner.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het klinkt mischien erg hard en direkt wat ik zeg, maar ik spreek uit eigen ervaring. Focus je niet teveel op een relatie. Leef je leven en geniet er van.

geloof me: vrouwen knappen ook ZEKER af op mannen die wanhopig en zeer nadrukkelijk op zoek zijn naar een partner.

Dat dus...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat aansluiten bij een groepje leer je elkaar niet optimaal van kennen hoor...

Denk dat het helpt om gewoon leuke dingen te gaan doen, zonder het woord date te gebruiken... Ga lekker eens naar de dierentuin, het strand... iets ontspannends. Dan leg je er geen druk op, ben je samen en leer je elkaar prima kennen

Ben ik met je eens, maar door internet leer je ook mensen kennen die daarvoor wat ver weg wonen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En anders zou je altijd nog een sova-training kunnen overwegen of hulp zoeken bij het vergroten van je zelfvertrouwen. Dwepen met je eigen gevoeligheid en onzekerheid gaat je zeker geen resultaat opleveren.

Nee, maar net doen alsof je superman bent ook niet! knipoog_dicht.gif

Quote:

Het klinkt mischien erg hard en direkt wat ik zeg, maar ik spreek uit eigen ervaring. Focus je niet teveel op een relatie. Leef je leven en geniet er van. Verder zou je jezelf (zoals ik al eerder zei) bijvoorbeeld kunnen aanmelden op een datingsite.

Daar heb je vast gelijk in, maar als ik tevreden was zonder relatie waarom zou ik dan nog zoeken! En wat is wanhopig? Ik ben nog niet toe aan een datingsite en trek ook geen vrouwen van de weg af.

Quote:

geloof me: vrouwen knappen ook ZEKER af op mannen die wanhopig en zeer nadrukkelijk op zoek zijn naar een partner.

Niet als ze je leuk vindt, dat weet ik uit ervaring! knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

Het klinkt wellicht gemakkelijk uit de mond van een gelukkig getrouwde man, maar je zou er goed aan doen je levensgeluk/vervulling van je leven niet af te laten hangen van het vinden van een partner. Daarmee vereng je je blik en mis je heel veel andere leuke dingen in het leven.

Absoluut mee eens, alleen zijn die leuke dingen in je eentje simpelweg minder leuk. Daar kan ik wel over gaan liegen, maar zo voel ik het gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

das bullshit, op datingsites is niet 24/7 wat te doen. maar het kwam zo op mij over.

mijn ervaring: als je hopeloos op zoek bent naar liefde vind je het niet.

als je vrede met de situatie hebt, met je leven, dan vind je opeens iemand.

ik ben wel eens hopelijk op zoek geweest naar een relatie. zag in iedereen een toekomstige partner. maar ik vond geen liefde.

toen het net uit was met mijn ex wou ik graag een tijdje vrijgezel blijven. ik vond het goed zo.

toen kreeg ik opeens contact met een man. ik ben nu met hem getrouwd.

mijn advies: zorg dat je vrede krijgt met jezelf en met je leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid