Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mannen èn vrouwen dragen:

- ondergoed

- t-shirts

- truien

- sokken

- etc.

Moeten we dat dan ook op gaan delen, omdat we ons dan kleden als iemand van het andere geslacht? Je hebt vrouwenbroeken en mannenbroeken (even ruw gezegd, ongetwijfeld zijn er grensgevallen), laat ieder dragen wat zijn geslacht hoort te dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mannen èn vrouwen dragen:

- ondergoed

- t-shirts

- truien

- sokken

- etc.

Moeten we dat dan ook op gaan delen, omdat we ons dan kleden als iemand van het andere geslacht? Je hebt vrouwenbroeken en mannenbroeken (even ruw gezegd, ongetwijfeld zijn er grensgevallen), laat ieder dragen wat zijn geslacht hoort te dragen.

Vrouwenbroeken is ook maar het commerciële antwoord en verleuking van feministen die mannenbroeken droegen als protest tegen de scheppingsorde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Let wel dat je wordt beloond voor je goede daden en gestrafd voor je slechte daden...

Je goede daden zijn God liefhebben boven al en je naaste als jezelf.

Quote:

Tuurlijk Andere Jas:

Jezus zegt in Matteus 5:17 t/m 19 dat we de wetten niet mogen veranderen en wie dat ook maar doet de hemel niet in mag...

Nee, dat zegt Hij niet. Dit zegt Hij:

Matth. 5

17 Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. 18 Want voorwaar, Ik zeg u: Eer de hemel en de aarde vergaat, zal er niet één jota of één tittel vergaan van de wet, eer alles zal zijn geschied. 19 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als mannen vrouwenondergoed gaan dragen is er weer heel iets anders aan de hand...

Ik wil net zo min mannen in een legging of bloemetjesbroek zien lopen, als dat ik hen in kanten lingerie wil zien. Het argument was net, dat er zoveel kledingsstukken zijn die zowel door mannen als door vrouwen gedragen worden, maar dat meestal wel duidelijk is door snit, stofkeuze, kleur enzovoort, dat er een onderscheid is tussen de mannelijke en de vrouwelijke variant. Waarom zou dat anders zijn bij broeken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik wil net zo min mannen in een legging of bloemetjesbroek zien lopen, als dat ik hen in kanten lingerie wil zien. Het argument was net, dat er zoveel kledingsstukken zijn die zowel door mannen als door vrouwen gedragen worden, maar dat meestal wel duidelijk is door snit, stofkeuze, kleur enzovoort, dat er een onderscheid is tussen de mannelijke en de vrouwelijke variant. Waarom zou dat anders zijn bij broeken?

Dat dus yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Vrouwenbroeken is ook maar het commerciële antwoord en verleuking van feministen die mannenbroeken droegen als protest tegen de scheppingsorde.

Ik ben per ongeluk wel eens in een vrouwenbroek geschoten en ik kan je melde dat mijn scheppingsorde toen in de knel kwam. Vrouwenbroeken zijn (zoals de naam al suggereert) broeken voor vrouwen en daar is dus geen rekening gehouden voor ruimte voor mini-MC.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, ik heb een vriendin dat net wat langer dan gemiddeld is en vaak bij de mannenafdeling haar broeken koopt. Staat haar prima, je ziet het er niet aan af. Maarja, als alleen de maat het onderscheid is, lijkt het me geen probleem. Het is wat anders als je heel hard je best doet om er als iemand van het andere geslacht uit te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid