Andere Jas 2 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Dit slaat alles, het wordt steeds gekker. Ik sta echt versteld van het gat wat Michael Jackson achterlaat bij sommige mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Niets nieuws onder de zon: hetzelfde gebeurde bij Lady Di, Kurt Cobain, James Dean en Elvis... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 André Hazes, Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Prinses Diana... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Iedere generatie heeft zijn idool waar mensen een verlies voelen, desondanks ze deze idool alleen via massacommunicatie hebben ervaren. Maar dit is voor mij de eerste keer dat ik het zo meemaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Als kind had ik het wel een heel klein beetje bij Faruk Busarah had... jammer dat hij voor mijn tijd weggegaan is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Bedoel je Farouk (evt Faruk) Bulsara? die kon in elk geval veel beter zingen dan Michael Jackson. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Quote: Op dinsdag 30 juni 2009 12:01:11 schreef Kurt het volgende: Het moet niet gekker worden. Een fan heeft zelfmoord gepleegd. Dan ben je psychisch toch wel echt een enorm wrak. link De fanclub waarschuwt fans geen zelfmoord meer te plegen (daar bestaat angst voor): link wow... dan ben je echt ver heen hoor. Onbegrijpelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Quote: Op dinsdag 30 juni 2009 13:42:53 schreef Dubito het volgende: Bedoel je Farouk (evt Faruk) Bulsara? die kon in elk geval veel beter zingen dan Michael Jackson. Idd. Dát was een geweldig man... Live helemaal! Moet je dat concert in Wembley maar eens kijken, net totaaltheater!!! En fans die suïcidale neigingen krijgen vind ik niet zo verwonderlijk hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Waarom niet gewoon Freddy Mercury? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Zodat alleen True fans reageren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Gaat het hier nog wel echt over MJ o kan dit topic beter op slot? Het "in memoriam"-gehalte daalt zienderogen.... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Persoonlijk ben ik ook wel uitgeweend, alleen is het volgende week nog interessanter, omdat er dan meer feiten bekend komen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Een hele gave foto van heel lang geleden: MJ, Peppi en Kokki en Popfoto... hoeveel sentiment (voor de oudere users dan) kanje bij elkaar hebben Deze is ook leuk: Op beide foto's is trouwens duidelijk hoe hij veranderd is (qua uiterlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Idd ja Eerst was hij nog een blanke matroos en toen is die een buitenaards wezen geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Weet je, telkens als ik dit soort dingen zie vn Michael Jackson zie ik eigenlijk wat voor geniale gast het wel niet is geweest. Het is niet alleen een voorbeeld geweest qua muziek voor hedendaagse 'popsterren', maar vooral zijn mentaliteit, oog voor problematiek in de wereld en zijn oprechtheid zou eigenlijk iets zijn waar de meeste artiesten die leven van schandaal naar schandaal wat van kunnen leren. Dat kinderlijke in MJ had zeker wel positieve aspecten, hij maakt hierdoor een kinderlijk oprechte indruk wat helaas altijd meer wordt verdrongen door de uitwerkingen op de gebieden van buitensporige uitgaven en plastische chirurgie. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 11:57:43 schreef Olorin het volgende: Idd ja Eerst was hij nog een blanke matroos en toen is die een buitenaards wezen geworden. Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:03:37 schreef AndreasJ het volgende: Weet je, telkens als ik dit soort dingen zie vn Michael Jackson zie ik eigenlijk wat voor geniale gast het wel niet is geweest. Het is niet alleen een voorbeeld geweest qua muziek voor hedendaagse 'popsterren', maar vooral zijn mentaliteit, oog voor problematiek in de wereld en zijn oprechtheid zou eigenlijk iets zijn waar de meeste artiesten die leven van schandaal naar schandaal wat van kunnen leren. Dat kinderlijke in MJ had zeker wel positieve aspecten, hij maakt hierdoor een kinderlijk oprechte indruk wat helaas altijd meer wordt verdrongen door de uitwerkingen op de gebieden van buitensporige uitgaven en plastische chirurgie. Eens Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 11:57:43 schreef Olorin het volgende: Idd ja Eerst was hij nog een blanke matroos en toen is die een buitenaards wezen geworden. Quote: Op donderdag 02 juli 2009 11:54:16 schreef Mister_L het volgende: Een hele gave foto van heel lang geleden: [afbeelding] MJ, Peppi en Kokki en Popfoto... hoeveel sentiment (voor de oudere users dan ) kanje bij elkaar hebben Deze is ook leuk: [afbeelding] Coole foto's. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Admod note: Er zijn grenzen aan humor en posts die daar niet onder vallen zijn weggehaald. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Een vriend van me is wel een echte grote fan, van het type alle platen als LP en CD, en op dansles gaan nav MJ. Gister was ik bij hem, en hij had al zijn MJ spul in de woonkamer uitgestald. Ik vond het erg leuk om door het jaren 70 en 80 spul te gaan, heerlijke merchandise uit de tijd dat dat nog wat meer in de kinderschoenen stond. Wie wist trouwens dat MJ ook voor Off the Wall al een half dozijn solo platen had gemaakt? Ik niet in elk geval. die grote LP's hebben toch veel charme, ik begrijp wel dat mensen daar nu nog steeds verzamelaars van zijn, al ben ik in het dagelijks gebruik erg blij met de 1-click-met-de-muis voor hoeveel muziek je maar wilt praktijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Admod note:Reactie verwijderd, feedback mag in feedback Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Heel apart. Mijn jongte dochter had niets met MJ. Is meer fan van Tokio Hotel en Escape The Fate. Sinds het overlijden van MJ is ze ook naar zijn muziek gaan luisteren. De afgelopen dagen (half uurtje geleden nog) is ze al een paar keer in tranen geweest vanwege zijn dood. Gevoellig meissie. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ahhh,... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:44:15 schreef Rudibu het volgende: Heel apart. Mijn jongte dochter had niets met MJ. Is meer fan van Tokio Hotel en Escape The Fate. Sinds het overlijden van MJ is ze ook naar zijn muziek gaan luisteren. De afgelopen dagen (half uurtje geleden nog) is ze al een paar keer in tranen geweest vanwege zijn dood. Gevoellig meissie. Klinkt als mij (behalve het Tokio Hotel en tranen gedeelte). Ik schaamde me kapot dat ik geen muziek van MJ kende dus ben ik er naar gaan luisteren, en ik moet bekennen dat ik het écht ge-wel-dig vind. Om nog maar te zwijgen over zijn moves. Ik vind het nu toch wel heel jammer dat ik hem niet eerder ontdekt heb. Edit: Bijvoorbeeld dit filmpje: Dangerous Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 3 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:44:15 schreef Rudibu het volgende: Heel apart. Mijn jongte dochter had niets met MJ. Is meer fan van Tokio Hotel en Escape The Fate. Sinds het overlijden van MJ is ze ook naar zijn muziek gaan luisteren. De afgelopen dagen (half uurtje geleden nog) is ze al een paar keer in tranen geweest vanwege zijn dood. Gevoellig meissie. Gaaf! Dat is volgens mij ook de kracht van (tijdloze) muziek. Of je de artiest nu kent of niet, of hij omstreden is of niet, of hij nu schuldig is of niet, dat alles is bij goede muziek ondergeschikt. Echt goede muziek spreekt voor zich, en raakt je soms in je hart. Precies zoals in het voorbeeld dat je gaf van je dochtertje. Jammer voor haar dat ze het pas ontdekt heeft na zijn dood. Gebeurt trouwens veel mensen. Was geloof ik tien toen Freddy Mercury dood ging, en baal nog steeds dat ik daarvoor deze klasse band niet kende, en dus nooit de kans heb gehad naar één van Queens fantastische live optredens te gaan. ITS ALL ABOUT THE MUSIC Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Vanavond de Dangeroustour van 1992 op TV! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten