Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Kijk maar naar BNN, dan kan je dus beter maar helemaal geen tv meer kijken Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 21:58:18 schreef RobertF het volgende: [...] Inderdaad. Voor mij is het hele soms misselijkmakende gebeuren van Michael Jackson weer een extra bewijs waarom christenen eigenlijk nooit zulke blaadjes zouden moeten lezen. Ook niet bij de kapper en ook niet incidenteel om zogenaamd grinnikend te kijken wat voor onzin er nu weer wordt verteld. Wij hebben niets, maar dan ook nÃéts te maken met het privéleven van beroemdheden. Ze zijn nóóÃt ons bezit en hebben áltijd het recht helemaal zelf te bepalen wat ze over hun privéleven kwijt willen. Ik weet wel zeker dat Jezus nooit ineens geroddel en het ongevraagd vertellen van (kwade) verhalen over iemand zal goedkeuren als het over een beroemd iemand ging. Het is werkelijk van de gekken dat we over beroemde mensen schijnbaar ineens ongestraft smadelijk mogen roddelen en kwaadspreken en zelfs verhalen over mogen verzinnen. En dat er zelfs christenen zijn die die rotblaadjes zomaar lezen. Dat je zelf het roddelen af en toe niet kunt laten, dat is nog tot daar aan toe. Maar roddelbladen lezen? Ik ben het ermee eens, maar heb alleen nog een opmerking: zelf roddelen zie ik als net zo erg als roddelbladen lezen. Quote: Op zondag 28 juni 2009 22:35:33 schreef Mister_L het volgende: Kijk maar naar BNN, dan kan je dus beter maar helemaal geen tv meer kijken Zelfs bv. met de Vara moet je uitkijken. Quote: Op zondag 28 juni 2009 22:12:34 schreef Aimé het volgende: De tekst die ik aanhaal bewijst dat iemand na zijn dood niet meer voor begane zonden moet boeten zoals zovelen met vals religieuze leerstellingen willen bewijzen. M.J.zal inderdaad een opstanding krijgen. Dat kan niet gezegd worden van degenen die straks zullen sterven in Armaggedon. Nee, die tekst bewijst dat je Jezus Christus als Redder moet hebben aangenomen om op te staan in een nieuw en eeuwig leven. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 22:35:51 schreef Barbapapa het volgende: [...]Zelfs bv. met de Vara moet je uitkijken. want? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Weet je er misschien een bestaand tv-topic voor? Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: [...] Nee, die tekst bewijst dat je Jezus Christus als Redder moet hebben aangenomen om op te staan in een nieuw en eeuwig leven. En mensen die waren gestorven voor de tijd van Christus,of mensen die in de verste uithoeken van de aarde woonden en nog nooit van Christus hebben of hadden gehoord? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ik heb er wel ideeën over, maar ben voorzichtig om niet oordelend te zijn. Misschien weet je er een topic voor om er dieper op in te gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 17:43:03 schreef Henriëtte het volgende: dat kindermisbruik dat nooit bewezen is, is logisch met zijn bakken aan geld. Huur een paar goeie advocaten en je bent onschuldig. Of zorg dat je medewerker bent van een kerkgenootschap met zijn hoofdkwartier ergens in een grote stad in Italië. Dan heb je geen bakken met geld of goede advocaten nodig om uit handen van justitie te blijven. Maar dat terzijde. Een gerucht dat Michael nu in de Heer zou zijn is natuurlijk hoopgevend, ik gun het hem van harte, maar voorlopig net zoveel waard als iedere andere speculatie over deze kindvriendelijke popartiest. Ze zullen zich nog als dertien in een dozijn aandienen de komende tijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Waarom over dingen praten waar je alleen maar een vermoeden van hebt, en dan alleen nog op basis van ongeloofwaardige bronnen??? Gossip heet dat toch in't engels? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Je kan kwade verdenkingen hebben en/of uitspreken, dan is het roddel / kwaadsprekerij, wat volgens de Bijbel niet goed is. Je kan ook goede verdenkingen hebben. Als je iemand ervan 'verdenkt' dat hij misschien wel het eeuwig leven is ingegaan, is dat nooit kwaad bedoeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:38:48 schreef Barbapapa het volgende: Je kan ook goede verdenkingen hebben. Als je iemand ervan 'verdenkt' dat hij misschien wel het eeuwig leven is ingegaan, is dat nooit kwaad bedoeld. Ik zou hem kunnen verdenken van het eten van appelmoes voor zijn overlijden. Ook niet kwaad bedoeld maar net betekenisloos als al die andere 'verdenkingen' rondom deze man. Maar ik begrijp je punt: hoop doet leven. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:48:51 schreef Rudibu het volgende: [...]Ik zou hem kunnen verdenken van het eten van appelmoes voor zijn overlijden. Ook niet kwaad bedoeld maar net betekenisloos als al die andere 'verdenkingen' rondom deze man. Maar ik begrijp je punt: hoop doet leven. Ja, jij specificeert het nog verder Het gaat mij eigenlijk om een verschil tussen 'die persoon zou wel vaak chagerijnig zijn, familieleden slaan, fraude plegen.. enz.' óf 'die persoon zou wel eens een fantastische vader voor zijn kinderen kunnen zijn, veel vrijwilligerswerk doen en goede [doch integere ] moppen kunnen vertellen'. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Over de doden niets dan goeds. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Smerige vuilspuierij... laat ze eens naar zich zelf kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ik heb volgens mij geen slechte dingen over MJ gezegd? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Niet direct nee. Maar de doorvraag naar het tv topic, om daar verder te speculeren....bijvoorbeeld. En 'verdenken' van (de voor jou) goede dingen is inderdaad niet slecht. Dat is iets waar je blij van zou kunnen worden Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op maandag 29 juni 2009 00:12:14 schreef Caesarion het volgende: Niet direct nee. Maar de doorvraag naar het tv topic, om daar verder te speculeren....bijvoorbeeld. En 'verdenken' van (de voor jou) goede dingen is inderdaad niet slecht. Dat is iets waar je blij van zou kunnen worden Ja, net als ik roddelbladen een gevaar vind, vind ik tv in zekere zin ook een gevaar. Niet alléen maar gevaarlijk, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn / verstandig mee om te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Best een zielig mannetje was het. Als kind a misbruikt door zijn vader, vervolgens verder kapot gemaakt door de media en de showbizwereld. Heeft zijn leven langgeprobeerd de kinderjaren te krijgen die hij nooit gehad heeft. Best tragisch. Een talentvolle man, bij leven al een toonaangevende klassieker binnen de popmuziek geschiedenis. Maar ik denk dat er maar weinig met hem zouden hebben willen ruilen. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op maandag 29 juni 2009 00:12:14 schreef Caesarion het volgende: En 'verdenken' van (de voor jou) goede dingen is inderdaad niet slecht. Dat is iets waar je blij van zou kunnen worden Inderdaad. En als ik je goed heb ingeschat, ben je politiek gezien ietwat links en zou jÃj misschien wel mensen willen waarschuwen voor een mogelijk té rechts geluid in sommige media als sommige tv en bladen. (Ik zelf ben ietwat links, in de confessionele hoek.) Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Zullen we nu weer gezellig BOT gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 "And it's time to lend a hand to life The greatest gift of all" "We are all a part of God's great big family And the truth, you know love is all we need " "We are the world We are the children We are the ones who make a brighter day" Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Het ging mij om het volgende: As God has shown us by turning stone to bread In tegenstelling tot: Matth. 4 1 Toen werd Jezus door de Geest naar de woestijn geleid om verzocht te worden door de duivel. 2 En nadat Hij veertig dagen en veertig nachten gevast had, kreeg Hij ten laatste honger. 3 En de verzoeker kwam en zeide tot Hem: Indien Gij Gods Zoon zijt, zeg dan, dat deze stenen broden worden. 4 Maar Hij antwoordde en zeide: Er staat geschreven: Niet alleen van brood zal de mens leven, maar van alle woord, dat uit de mond Gods uitgaat. Er staat dus precies het tegenovergestelde. De duivel wilde Jezus verleiden, maar Jezus versloeg de satan. Als Jezus Zich had laten verleiden tot het veranderen van stenen in brood, was er geen redding voor de mensheid geweest. Die regel suggereert dus dat de duivel gewonnen heeft. En los daarvan; zijn muziek en teksten waren gewoon 'werelds' en niet geloofsopbouwend of tot eer van God. Je zou je kunnen afvragen of de muziek en tekst een mens goed zullen doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Admod note: BOT Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Quote: Op maandag 29 juni 2009 12:24:53 schreef Barbapapa het volgende: Het ging mij om het volgende: As God has shown us by turning stone to bread In tegenstelling tot: Matth. 4 1 Toen werd Jezus door de Geest naar de woestijn geleid om verzocht te worden door de duivel. 2 En nadat Hij veertig dagen en veertig nachten gevast had, kreeg Hij ten laatste honger. 3 En de verzoeker kwam en zeide tot Hem: Indien Gij Gods Zoon zijt, zeg dan, dat deze stenen broden worden. 4 Maar Hij antwoordde en zeide: Er staat geschreven: Niet alleen van brood zal de mens leven, maar van alle woord, dat uit de mond Gods uitgaat. Er staat dus precies het tegenovergestelde. De duivel wilde Jezus verleiden, maar Jezus versloeg de satan. Als Jezus Zich had laten verleiden tot het veranderen van stenen in brood, was er geen redding voor de mensheid geweest. Die regel suggereert dus dat de duivel gewonnen heeft. mmm das wel ver gezocht hoor Quote: En los daarvan; zijn muziek en teksten waren gewoon 'werelds' en niet geloofsopbouwend of tot eer van God. Je zou je kunnen afvragen of de muziek en tekst een mens goed zullen doen. Dat kan je je bij elk nummer wel afvragen, das een andere discussie trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Admod note: Topic opgeschoond, hou het over de dood van Michael Jackson, voor uitwijden kunnen er andere topics gevonden worden of gemaakt worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Het moet niet gekker worden. Een fan heeft zelfmoord gepleegd. Dan ben je psychisch toch wel echt een enorm wrak. link De fanclub waarschuwt fans geen zelfmoord meer te plegen (daar bestaat angst voor): link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten