Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ow, hier de foto die ik eerst had gepost. Een foto van dezelfde actrice gekozen ter illustratie van haar lengte: link

Andere foto uiteindelijk gekozen omdat ik haar gezichtsuitdrukking op de foto met die rode jurk beter vond.

Maar kennelijk maakt die foto met de zwarte jurk sommige mannen wat onzeker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hele mooie ogen ja, wauw zeg!


Samengevoegd:

Elena Mitrano en Darma vind ik niet van die mooie dames.. spreekt me niet echt aan ofzo... meer vervelend


Samengevoegd:

Camilla Belle (uit 10.000bc) vind ik een hele mooie vrouwyes.gif

10000_bc_030608_0001.jpg

Haar ogen in de film 10,000 bc smolt ik voor weg... helaas dus niet helemaal echt dus smile.gif

10000BC-Camilla-Belle-1540.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mr L... die eerste is echt naar, een tikkeltje ordi.. de tweede zou nu al errug oud zijn
knipoog_dicht.gif
, en heeft een tegenstrijdig hoofd; Perfect afgelakte tanden, geëpileerde brouwtjes maar dan weer een viezzig kapsel.

Hoezo ordi?

Ik vind het echt een super mooie foto én een mooie vrouw smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Expressief, fel, intrigerend, je kunt in dat soort ogen uren blijven kijken met al die kleurnuances. Vat dat laatste niet verkeerd op, het gaat hier om een foto van heel jong meisje volgens mij.

Het saaist zijn imo donkere ogen. Alsof de ziel een Burka draagt knipoog_dicht.gif

Maar dat kun je dan weer zien als "mysterieus". Ik vind dat je er altijd hetzelfde in ziet, namelijk niets, dat gaat me snel vervelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid