Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

Quote:

Wilde even tergkomen op... eh... werd een aanval gedaan op mijn zogenaamd nobele ideeën... Zei dat het niet uitmaakte welk BMI de dames hadden, werd in twijfel getrokken in Deel 1. Wilde even zeggen dat 2/3e van mijn vriendinnen breder dan ik waren
smile.gif
Of was het 2/4e
smile.gif
... In elk geval... hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot, is in ekg geval geenszins mijn bedoeling. (excuses voor mijn verkeerde woorden)

Dat stukje heb ik even gemist. Had je een pleidooi gehouden voor de 'volle vrouw'?

Ik heb ooit een fotosite beheerd met Rubensvrouwen (naaktfoto's). Daar kwamen veel positieve reacties op van vrouwen maar helaas ook veel ranzige reacties van mannen. Uiteindelijk heb ik de site leeg gehaald.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]Niet te overdreven in elk geval
smile.gif

Ja, en dan weten we dus nog steeds niet wat je dan overdreven vindt. knipoog_dicht.gif

Ik bedoel maar, soms zeggen mannen wel dat ze geen probleem hebben met molligere vrouwen, maar als dan blijkt dat ze daarmee eigenlijk gewoon bedoelen dat een vrouw echt geen XS moet dragen maar dat een mediummetje ook goed is, ja, dan sta je daar mooi als vrouw die dus wel degelijk mollig is. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan liever deze; Charlotte Ayanna. Net in een film gezien. Alleen had ze mooi krullerig haar en was niet opgemaakt, sprak me erg aan big-smile.gif Maar zal ook te maken hebben met het karakter wat ze speelde... Vind deze foto's eigenlijk best ordinair, maar kon weinig goeds vinden:

79413.1.jpg

Admod note: Knip (inderdaad wat ordi)


Samengevoegd:

Mooie oogjes:

avril.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind ik persoonlijk ook niet mooi, van die erg geëpileerde wenkbrauwen. De natuurlijke vorm een beetje bijplukken wel he, maar er echt zo'n andere vorm aan geven oogt snel onnatuurlijk vind ik.

Wat ik helemaal gruwelijk vind is de gewoonte van vrij veel gothicmeisjes om hun wenkbrauwen volledig af te scheren en er met eyeliner ofzo terug op te tekenen. Brrrr. Lijkt me ook gewoon enorm onhandig, je kan niet buiten komen zonder eerst een kwartier te schminken, anders heb je gewoon geen wenkbrauwen.

De enige die het dan wel nog leuk doet is Amanda Palmer, maar dan ook gewoon omdat er er zo lekker mee over the top gaat. Sowieso, Amanda vind ik geweldig, echt knappe vrouw en een ontzettend boeiende artieste.

MicheyevOleg05.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vind ik ergens ook wel, maar dit lange maakt haar op de een of andere manier toch wat meer vrouw, eleganter..

bah, dat is nou zo mannen eigen, lang haar prefereren bij een vrouw boven kort haar. Toen ik nog stekels had, begon mijn vader ook altijd te miepen dat lang haar mooier was.....bah. niet dat mijn haar atm kort is....

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid