Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2010 Daarom zegt hij ook dat hij ook foto's kan plaatsen van vrouwen die géén rood haar hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2010 Quote: Op vrijdag 22 oktober 2010 10:10:39 schreef RobertF het volgende: Daarom zegt hij ook dat hij ook foto's kan plaatsen van vrouwen die géén rood haar hebben. Ohh.. ikke verkeerd begrepen Zoals zo vaak de laatste tijd xD Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Cintia Dicker, mooi toch? Duidelijk het werk van een scheppende God. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Quote: Op donderdag 21 oktober 2010 22:55:38 schreef Rudibu het volgende: Oké, ze is geen koningin maar niet onverdienstelijk [afbeelding] * kan ook foto's plaatsen van vrouwen die geen rood haar hebben zij heeft iets wat ik bij mezelf altijd heel lelijk vind... haar neus loopt niet mooi door zeg maar, niet duidelijk tot aan tussen de ogen ... maar alleen midden in het gezicht. Toch is ze wel heel mooi... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Die eerste foto.. wauw! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Quote: Op vrijdag 31 december 2010 00:04:59 schreef Luxuria het volgende: [...] zij heeft iets wat ik bij mezelf altijd heel lelijk vind... haar neus loopt niet mooi door zeg maar, niet duidelijk tot aan tussen de ogen ... maar alleen midden in het gezicht. Toch is ze wel heel mooi... Aha, ze heeft iets dat je bij jezelf herkent en ze is heel mooi. Dus ... Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 31 december 2010 00:05:12 schreef Mister_L het volgende: Die eerste foto.. wauw! Tja, de schepping is wonderbaarlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Emily Blunt! Lieve lach, leuk koppie Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ah, dit topic komt weer eens boven drijven. Ik zal meteen een bijdrage leveren. Na alle afleveringen van The Big Bang Theory te hebben bekeken, waarin Kaley Cuoco als Penny schittert: ben ik nu begonnen aan de serie Chuck. Daarin kwam ik Mini Andon tegen: in de rol van Carina: Cute! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Quote: Op zaterdag 26 februari 2011 23:53:03 schreef Rudibu het volgende: Ah, dit topic komt weer eens boven drijven. Ik zal meteen een bijdrage leveren. Na alle afleveringen van The Big Bang Theory te hebben bekeken, waarin Kaley Cuoco als Penny schittert: [afbeelding] ben ik nu begonnen aan de serie Chuck. Daarin kwam ik Mini Andon tegen: [afbeelding] in de rol van Carina: [afbeelding] Cute! Die laatste lijkt wel een beetje op mij. (Of ik lijk op haar, als dat minder arrogant klinkt). Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik zag vandaag zó'n mooie jongen in de tram.. Het was jammer dat ik niet stiekem een foto kon nemen Hij was echt heel donker, een beetje een mengeling tussen afrikaans en indonesisch, met supersteil superlang glanzend pikzwart haar en prachtige donkere glinsterogen. Nooit gedacht dat ik zo iemand mooi zou vinden Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Sorry, maar ik kan het echt niet laten om nog even op Satyr terug te komen in dit topic. Ik word gelukkig van zijn muziek en van de man zelf. Daarbij vind ik zijn vroege muziek beter maar zijn latere look beter dan de vroege. Toen leek hij net een meisje, kijk maar: Die diepe, gekwelde ogen, AAAAARGH! En hier ziet hij er weer lekker introvert en verlegen uit. Teen angst, aaaaw. Klap eens in je handjes, blij blij blij... Giggolo Marrem, ergens heb ik het idee dat Satyr issues heeft met zijn manhood. Of ben ik nou degene die dat heeft... Aaaah, maakt niet uit. Satyr is hot. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Quote: Op zaterdag 26 februari 2011 23:53:03 schreef Rudibu het volgende: Ah, dit topic komt weer eens boven drijven. Ik zal meteen een bijdrage leveren. Na alle afleveringen van The Big Bang Theory te hebben bekeken, waarin Kaley Cuoco als Penny schittert: [afbeelding] ben ik nu begonnen aan de serie Chuck. Daarin kwam ik Mini Andon tegen: [afbeelding] in de rol van Carina: [afbeelding] Cute! Beiden zijn gewoon ' hot' Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Nog even toevoegen: Zaz. Ze is leuk en maakt heerlijke muziek. Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 26 februari 2011 23:57:28 schreef HelenaV het volgende: [...] Die laatste lijkt wel een beetje op mij. (Of ik lijk op haar, als dat minder arrogant klinkt). Dit vraagt om foto's! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Voor mijn mede HIMYM-followers Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Quote: Op zondag 27 februari 2011 00:16:20 schreef Rudibu het volgende: [...]Dit vraagt om foto's! Van Satyr? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Quote: Op zondag 27 februari 2011 00:43:31 schreef HelenaV het volgende: [...] Van Satyr? ... wat denk je zelf ...? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Quote: Op zondag 27 februari 2011 00:06:10 schreef HelenaV het volgende: Sorry, maar ik kan het echt niet laten om nog even op Satyr terug te komen in dit topic. Ik word gelukkig van zijn muziek en van de man zelf. Daarbij vind ik zijn vroege muziek beter maar zijn latere look beter dan de vroege. Toen leek hij net een meisje, kijk maar: [afbeelding] [afbeelding] Die diepe, gekwelde ogen, AAAAARGH! [afbeelding] En hier ziet hij er weer lekker introvert en verlegen uit. Teen angst, aaaaw. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Klap eens in je handjes, blij blij blij... [afbeelding] Giggolo [afbeelding] Marrem, ergens heb ik het idee dat Satyr issues heeft met zijn manhood. Of ben ik nou degene die dat heeft... Aaaah, maakt niet uit. Satyr is hot. * Morpho brult: Black crow, on a tombstone Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Jongens, wat denken wij van Ziva (NCIS)? Dat is zo'n vrouw waarbij ik gewoon jaloers ben op haar gezichtsvorm, huid, haar, en lichaamsvormen. En dan ook nog kunnen vechten, ik zou er nog bijna (les)bi voor worden Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Quote: Op zondag 27 februari 2011 12:13:20 schreef annzie het volgende: Jongens, wat denken wij van Ziva (NCIS)? Dat is zo'n vrouw waarbij ik gewoon jaloers ben op haar gezichtsvorm, huid, haar, en lichaamsvormen. En dan ook nog kunnen vechten, ik zou er nog bijna (les)bi voor worden [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ze heeft wel schattige ogen. Maar zelf zou ik haar uiterlijk niet willen hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Niet mijn smaak... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Pfoe! Jullie zijn gek! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Yay, Ziva! Leuk mens, ik ben gek op haar accent en taalfouten in de serie. Niet uitzonderlijk knap, maar gewoon een leuk koppie die bij haar personage in NCIS past Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Taalfouten? Die vallen mij niet eens op:O Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Admod note: Post verwijderd. De clip van rammstein vinden wij als crew te geweldadig voor credible. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik vind het steeds lastiger worden om plaatjes te vinden van 'mooie' mensen. Iedereen heeft naar mijn idee mooie features. En ik moet zeggen dat ik de meeste bekende mensen toch echt niet bijzonder vind. Te veel van hetzelfde. En ik kan ook mensen die niet aantrekkelijk zijn mooi vinden. Zelfs Johnny Depp, wat toch eerst echt wel een van de mooiste mannen op de planeet was, doet me niet meer zoveel. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten