Mister_L 0 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 15:19:03 schreef Luxuria het volgende: ja zij is vet mooi, ook nog zonder make-up maar dan is ze toch wel behoorlijk anders.. [afbeelding] Die heeft idd een mooi paar... oren Mooie vrouwen uit Lost: Evengeline Lilly: Emilie de Ravin Sonya Walger Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 helaas, helaas, hij is er niet meer maar ik word nog steeds blij van zijn acteer werk en deze ook en deze is ook fijn fijn geweldig mooi gezicht Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Quote: Op vrijdag 04 juni 2010 22:47:22 schreef Taam het volgende: [afbeelding] helaas, helaas, hij is er niet meer maar ik word nog steeds blij van zijn acteer werk In de gauwigheid las ik: Achterwerk Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Quote: Op vrijdag 04 juni 2010 00:27:12 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Wie is ze? Een meisje met uitstraling. Geen beroemdheid ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Haaz sleiman; Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Geen toelichting nodig: Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hoe oud is deze dame? (en wie is het?) Ze heeft echt zo'n kinderkoppie. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Quote: Op zaterdag 05 juni 2010 09:06:10 schreef annia het volgende: Hoe oud is deze dame? (en wie is het?) Ze heeft echt zo'n kinderkoppie. Geen idee wie ze is. Het is een meisje uit Istanbul, ze is gefotografeerd door Yagmur Kizilok (bron: Flickr). Het is inderdaad een prachtig kind. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wow zijn die ogen niet gephotoshopt? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik denk het niet. Ik ben wel eens eerder foto's tegengekomen van mensen uit de omgeving van Syrië en Irak met deze combinatie van donker haar en blauwe ogen. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Echt prachtig inderdaad! Bijzonder die combinatie Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Quote: Op zaterdag 05 juni 2010 00:59:09 schreef Luxuria het volgende: Haaz sleiman; [afbeelding] Vreemd genoeg vind ik die kerel best knap. Dat ik dat ooit over zo iemand zou zeggen. (Edit: voor alle duidelijkheid, met "zo iemand" bedoel ik geen gemene dingen, ik doel op "gemillimeterd haar" en niet op "niet blank" ofzo. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 haha 'zo iemand'.. wat voorn iemand? Maarruh wacht tot je zn lach ziet; hij speelt ook in een geweldige film (the visitor) waarin ie echt superschattig is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ja, hij heeft iets! Met een beetje meer haar zou hij ongetwijfeld nog veel knapper zijn, maar toch. (Op die eerste foto vind ik hem trouwens mooier. Ik val wel op zo'n beetje serieus kijkende mannen, en ik vind zwarte hemden gewoon mooier dan witte, dat is mijn inner goth vrees ik. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 haha ik vind dat ook wel mooi eigenlijk, zwarte overhemden.. vooral bij een getinte man. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Het verbaast me nog steeds dat ik hem knap vind, ik val meestal op van die langharige alternatieve types, ik verras mezelf zowaar. Oh, en op Sylar. Die heeft ook zelfs kort haar. Die combinatie van een evil personage met dan van die mysterieuze donkere ogen en dan nog zo'n ietwat ruw stoppelbaardje erbij, dat werkt wel. En om een of andere reden vind ik dat hij mooie wenkbrauwen heeft. (Hmmm, die kerel die jij post heeft dat eigenlijk ook wel, mooie wenkbrauwen. En prachtige ogen. En dan ook nog zo'n stoppelbaardje. Ok, misschien is het toch niet zo vreemd dat ik 'm knap vind. ) Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Quote: Op zaterdag 05 juni 2010 23:15:04 schreef Luxuria het volgende: haha ik vind dat ook wel mooi eigenlijk, zwarte overhemden.. vooral bij een getinte man. Nee, witte overhemden bij getinten mannen staat juist beter! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 alles staat goed bij getinte mannen (of vrouwen) .. tis niet eerlijk. @iria; toch zijn dat wel hele andere wenkbrauwen dan die van Haaz Sleiman.. ik vind het allebei wel mooi, dat woestere is mss wel mannelijkere. Verder is die sylar een hele mooie man, maar hij doet me niks eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Het zijn heel andere wenkbrauwen ja, maar wel allebei mooi vind ik. Eigenlijk doet Sylar mij ook niet echt iets zo op foto, maar in de serie (heroes, voor alle duidelijkheid) vind ik hem bepaald smakelijk, ook al is hij de grote slechterik enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Quote: Op zaterdag 05 juni 2010 23:27:54 schreef Luxuria het volgende: alles staat goed bij getinte mannen (of vrouwen) .. tis niet eerlijk. @iria; toch zijn dat wel hele andere wenkbrauwen dan die van Haaz Sleiman.. ik vind het allebei wel mooi, dat woestere is mss wel mannelijkere. Verder is die sylar een hele mooie man, maar hij doet me niks eigenlijk. Niet alles vind ik (overigens dacht ik dat je blank was). Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Quote: Op zaterdag 05 juni 2010 23:35:05 schreef menelikboy het volgende: [...] (overigens dacht ik dat je blank was). Dat is vast de reden dat ze het niet eerlijk vindt. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 hehe ja.. maar ben wel nieuwsgierig hoe je nu uit iemands reacties kan bepalen welke huidskleur diegene heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 02:20:44 schreef Luxuria het volgende: hehe ja.. maar ben wel nieuwsgierig hoe je nu uit iemands reacties kan bepalen welke huidskleur diegene heeft? Er zijn echt veel verschillende soorten type huidskleur, blank, bruin en zwart. Ook zijn er echt van die rood/bruin huidskleurigen heel mooi. Maar die vallen ook wel onder de categorie bruingekleurd, vind ik dan. Nee niet perse vanwege je reacties die je plaatst op credible, ik had al wel een beetje een vermoeden dat je een arabische of buitenlands achtergrond hebt maar vanwege de foto die je net nog plaatste welke uiterlijke voorkeurheden je aantrekt, viel het kwartje bij mij en dacht ik bij mezelf nou moet ze wel een arabische meisje zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 euh ja dat ben ik dus NIET. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Al die mannen met kort haar! In mijn schooltijd waren de meisjes tenminste nog gewoon verliefd op: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten