Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Dat weten we nog niet. Plaats eens "een mooie man volgens Skippy". Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op dinsdag 07 juli 2009 00:10:51 schreef Dazed het volgende: Nee.. we zijn gewoon hetro Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Geen idee wie het is. Maar wel een mooie vent (zei de hetero). Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Richard Armitage, in de BBC-verfilming van 'North and South'. Hij is dus nog Brits ook . Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik vind bijvoorbeeld Henry Rollins ook een leuke vent om te zien. Heel neutraal: Standje serieus: In actie: Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op dinsdag 07 juli 2009 00:15:55 schreef Skippy het volgende: [afbeelding] Nou, wie weet! misschien keurt Luxuria je keuze wel goed! persoonlijk vindt ik zn bakkenbaarden alleen niet denderend Quote: Op dinsdag 07 juli 2009 00:24:36 schreef Rudibu het volgende: Ik vind bijvoorbeeld Henry Rollins ook een leuke vent om te zien. Heel neutraal: [afbeelding] Standje serieus: [afbeelding] In actie: [afbeelding] op die eerste heeft hij echt een hele leuke, vrolijke uitstraling, ik vindt die erg leuk, maar de rest wat minder.. Samengevoegd: [/img] Niet dat je zecht van goh wat een aantrekkelijke man. (hij is nu echt wat ouder + dikker geworden) maar hij speelde echt een geweldige rol in Stargate. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Die leuke, vrolijke uitstraling past ook helemaal bij de muziek die hij maakt. p.s. ben met je eens wat betreft de bakkebaarden van die andere manspersoon Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ik kan op Youtube geen muziek van hem vinden, allen hoe hij intervieuws geeft, en een ''fan'' in elkaar mept (lol, hij heeft een goede linkse) Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Als je eenmaal verliefd bent geworden op iemand? Dan telt uiterlijk niet meer opeens. Wel gek eigenlijk wat liefde allemaal kan doen. Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 @lurker, nvm, vondt wat muziek van hem, en het past niet echt in mijn straatje Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op dinsdag 07 juli 2009 00:36:29 schreef Dazed het volgende: ik kan op Youtube geen muziek van hem vinden, allen hoe hij intervieuws geeft, en een ''fan'' in elkaar mept (lol, hij heeft een goede linkse) Liar: en nog een favo van mij: Disconnect: link Maar nu weer snel terug naar de uiterlijkheden! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2009 smaken veranderen ook vroeger: Mariah Carey nu: Vroeger: Sabrina (boys) nu: Vroeger: Kim Wilde nu: Vroeger: Samantha Fox nu: Nu: Anouk Nu: Ricky Koole Nu: Katie Melua Nu: Fatima Moreira de Melo (het gaat zelfs niet echt alleen om het uiterlijk, maar ook om uitstraling), humor en een houding die me aanspreken. Ik zou het niet eens "aantrekken" noemen, want er zijn 1001 redenen waarom ik nooit verlief zou worden op een van deze vrouwen.) Nu: mijn verloofde Bij haar kan ik 1001 redenen opnoemen waarom ik wel verliefd op haar ben geworden; toch voldoet ze niet aan het standaard schoonheidsideaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2009 Even heel cliché, maar Michael Jackson vind ik in zijn jongere jaren (waar hij dus nog niet blank etc. is) écht heel mooi! Edit: deze moet er ook echt even bij: En al helemaal in dit filmpje: Don't stop till you get enough Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2009 heerlijk nummer Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2009 Quote: Op dinsdag 07 juli 2009 00:39:50 schreef menelikboy het volgende: Als je eenmaal verliefd bent geworden op iemand? Dan telt uiterlijk niet meer opeens. Wel gek eigenlijk wat liefde allemaal kan doen. Sterker nog, die persoon wordt automatisch mooi als je verliefd op hem/haar bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2009 Quote: Op dinsdag 07 juli 2009 17:18:48 schreef Skippy het volgende: [...] Sterker nog, die persoon wordt automatisch mooi als je verliefd op hem/haar bent. "crazy little thing called love" Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 nu zit dat deuntje in mn hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Quote: Op woensdag 08 juli 2009 07:55:02 schreef Mister_L het volgende: nu zit dat deuntje in mn hoofd geen dank... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Gauw wat anders opzetten Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Tja, ze heeft wel iets. Maar ik kan het niet uitleggen. Iemand die dat even voor me wil doen? Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Een shirt? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Quote: Op woensdag 08 juli 2009 23:41:01 schreef Dazed het volgende: Een shirt? Dat helpt inderdaad wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 8 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Nee The Clash. Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Touché! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten