Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 17:31:49 schreef WonderfulStar het volgende: de laatste 2 foto's vind ik mooi. op de rest vind ik haar zo.. gemaakt. volgeplamuurd hoofd, foto-gezicht.. but that's me Mee eens Zo ziet Angelina er ook net iets beter uit als het geen glamour-foto's zijn Zoals hier bijvoorbeeld: En dit is ronduit stoer: Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik vind Mark Collier een erg aantrekkelijke man. Hij heeft in As The World Turns gespeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Mag ronduit lelijk ook? Ik vind tattoos niet zo opwindend. Zeker niet als ze groter zijn dan een kauwgomplaatje. De enige positieve uitzonderingen zijn Anouk en Kat von D., maar die waren vast ook sexy geweest zonder plakplaatje. Vooral vrouwen met zo'n über-lelijke "net boven je reet-tattoo"kunnen mij niet blij maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 21:00:55 schreef *nath* het volgende: Ik vind Mark Collier een erg aantrekkelijke man. [afbeelding] Hij heeft in As The World Turns gespeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 21:05:16 schreef Mr. Emilio het volgende: "net boven je reet-tattoo" Let een beetje op je woorden! Dat heet een "aarsgewei". Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik vind het wel spannend staan, (soms), maar het wordt een beetje zielig als de vrouw/man in casu tegen de 80 loopt en het allemaal gaat lubberen. Je moet er wel de rest van je leven mee rondlopen. (ben ik even blij dat ik geen Huntelaar-tattoo heb genomen) Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Dit vind ik wel een mooie: De dame in kwestie zal waarschijnlijk haar buik nog wel geruime tijd in vorm weten te houden: Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Je bent echt wel fan he. (Ik vind het ook een enorm mooie vrouw. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 22:37:40 schreef Iriacynthe het volgende: Je bent echt wel fan he. (Ik vind het ook een enorm mooie vrouw. ) Valt mee hoor maar een vriendin van mij deed aan buikdansen en ik heb eens een dvd voor haar gebakken van Rachel Brice met buikdanslessen. Dat was best indrukwekkend om te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Lauren Graham (o.a. Gilmore Girls, Evan Almighty) vind ik een hele leuke, mooie vrouw. Zo spontaan en aantrekkelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ja, dat vind ik inderdaad een van de weinige actrices die zo echt en spontaan overkomen, mooie vrouw. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Een prachtige vrouw. Jammer van die belachelijk uptempo conversaties, verder was Gilmore Girls best een leuke serie. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 dat is juist geweldig Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 6 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 23:00:02 schreef Rudibu het volgende: Een prachtige vrouw. Jammer van die belachelijk uptempo conversaties, verder was Gilmore Girls best een leuke serie. Ha, ben ik niet de enige Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 al 3 mannen die de gilmore girls kijken Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 6 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Is het nu weer dan? Vroegâh op Net 5.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 heb zo'n stronthekel aan gilmore girls hè.. dat gemaakte spontane.. brrr... on-topic; wat vinden jullie van deze man? Vooral als ie zingt is hij zo schattig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik vind hem er uitzien alsof hij meer intresse in mij heeft dan in jou. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 23:50:13 schreef Luxuria het volgende: heb zo'n stronthekel aan gilmore girls hè.. dat gemaakte spontane.. brrr... on-topic; wat vinden jullie van deze man? Vooral als ie zingt is hij zo schattig.. [afbeelding] Sorry Luxuria, ik vind 'm spuuglelijk. Verder sluit ik mij bij Olorin aan Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 neeeej das niet waar... *hummm toch ff gegoogeld.. de 1 zegt hijs gay en heeft een vriend, de andere hijs hetero en heeft een vriendin .. nou ja whatever .. tijdens dat googelen kwam ik nog een veel leukere foto tegen; Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 23:52:44 schreef Olorin het volgende: Ik vind hem er uitzien alsof hij meer intresse in mij heeft dan in jou. Het was nog lastig een foto van haar te vinden waarop ze redelijk gekleed is link Catherine Bell !! ben echt weg van haar, dat korte haar vindt ik ook erg mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 23:59:02 schreef Luxuria het volgende: neeeej das niet waar... *hummm toch ff gegoogeld.. de 1 zegt hijs gay en heeft een vriend, de andere hijs hetero en heeft een vriendin .. nou ja whatever .. tijdens dat googelen kwam ik nog een veel leukere foto tegen; [afbeelding] Dat is al veel beter! Keurig pak er zou alleen een andere kop op moeten. Effe zonder dollen. Ik vind hem niet aantrekkelijk door zijn lange en spitse gezicht. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik vind die kerel op zijn zachts gezegd nogal ehm... gladjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 jij hebt geen smaak.. Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Nee.. we zijn gewoon hetro Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten