Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Neen, alleen vielen ze me meer op dan het haar Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Ow, hier de foto die ik eerst had gepost. Een foto van dezelfde actrice gekozen ter illustratie van haar lengte: link Andere foto uiteindelijk gekozen omdat ik haar gezichtsuitdrukking op de foto met die rode jurk beter vond. Maar kennelijk maakt die foto met de zwarte jurk sommige mannen wat onzeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Ouwe mopperkont Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Dit soort kapsels vind ik trouwens vreselijk lelijk: Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Blimey... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 ik ook .. zo'n rechte pony vind ik wel leuk, wil ik ook laten knippen, maar dit is zo strak .. zo helm-erig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Haha Helmig idd... moest aan Lego denken. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Het zijn net van die lego kapsels idd. Ik vind zulke vierkante kapsels zo lelijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Maar een ponny is dan weer niet te versmaden. Zie hiervoor een plaatjespost van me in 't oude tpc. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Elena Mitrano heeft ook alles op de goede plaats zitten, maar ik vind haar vooral sprekende ogen hebben. Haar zangkunsten vind ik dan weer wat minder, maar ja je kan niet alles hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Dit Afghaanse meisje, op deze wereldberoemde persfoto, heeft schitterende ogen: Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Quote: Op maandag 22 juni 2009 20:08:28 schreef Light Jr. het volgende: Dit Afghaanse meisje, op deze wereldberoemde persfoto, heeft schitterende ogen: [afbeelding] Wooooooow... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Vind het overall beeld wel mooi. Alleen ziet ze er nu niet meer (zo) uit; Een oude gebroken vrouw. Zelfs haar groene ogen zijn niet meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Quote: Op maandag 22 juni 2009 20:08:28 schreef Light Jr. het volgende: Dit Afghaanse meisje, op deze wereldberoemde persfoto, heeft schitterende ogen: [afbeelding] Boven mijn (kleine en besloten) forum heb ik altijd een kopje staan met ogen. Deze heb ik ook eens gebruikt. Heel sterk als je de rest weglaat. Jong en oud: Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 lijken echt net van die lenzen gewoon .. heel bijzonder... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 hele mooie ogen ja, wauw zeg! Samengevoegd: Elena Mitrano en Darma vind ik niet van die mooie dames.. spreekt me niet echt aan ofzo... meer vervelend Samengevoegd: Camilla Belle (uit 10.000bc) vind ik een hele mooie vrouw Haar ogen in de film 10,000 bc smolt ik voor weg... helaas dus niet helemaal echt dus Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Mr L... die eerste is echt naar, een tikkeltje ordi.. de tweede zou nu al errug oud zijn , en heeft een tegenstrijdig hoofd; Perfect afgelakte tanden, geëpileerde brouwtjes maar dan weer een viezzig kapsel. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Quote: Op dinsdag 23 juni 2009 16:22:01 schreef Caesarion het volgende: Mr L... die eerste is echt naar, een tikkeltje ordi.. de tweede zou nu al errug oud zijn , en heeft een tegenstrijdig hoofd; Perfect afgelakte tanden, geëpileerde brouwtjes maar dan weer een viezzig kapsel. Hoezo ordi? Ik vind het echt een super mooie foto én een mooie vrouw Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Vind het zo'n smakeloos en afgeplamuurd achterbuurthoofd. Spachtelputz; sierpleister. Fake zegmaar Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Quote: Op dinsdag 23 juni 2009 16:27:54 schreef Caesarion het volgende: Vind het zo'n smakeloos en afgeplamuurd achterbuurthoofd. Spachtelputz; sierpleister. Fake zegmaar afgeplamuurd.. K vind die tweede foto ook wel mooier, meer puur natuur, ook al heb ik het niet op dreads. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Net een fresco Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 ik ben denk ik de enige die die ogen van dat afghaanse meisje niet mooi vind.. wel bijzonder.. maar niet mooi.. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Mwuah ik weet ook niet of ik ze heel erg mooi vind ofzo. Ze zijn wel superbijzonder en pakkend zeg maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Expressief, fel, intrigerend, je kunt in dat soort ogen uren blijven kijken met al die kleurnuances. Vat dat laatste niet verkeerd op, het gaat hier om een foto van heel jong meisje volgens mij. Het saaist zijn imo donkere ogen. Alsof de ziel een Burka draagt Maar dat kun je dan weer zien als "mysterieus". Ik vind dat je er altijd hetzelfde in ziet, namelijk niets, dat gaat me snel vervelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Toch grappig hoe mensen verschillend denken over ogen en kleur Ik heb ook vrij donkere ogen (bruin) en mijn exvriendjes zeiden juist altijd dat ik van die sprekende ogen heb, waar je m'n stemming van af kan lezen. Maar misschien is het ene donkere oog ook het ander niet ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten