Credible 0 Geplaatst 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2009 Quote: Op vrijdag 19 juni 2009 23:06:36 schreef Caesarion het volgende: Wilde even tergkomen op... eh... werd een aanval gedaan op mijn zogenaamd nobele ideeën... Zei dat het niet uitmaakte welk BMI de dames hadden, werd in twijfel getrokken in Deel 1. Wilde even zeggen dat 2/3e van mijn vriendinnen breder dan ik waren Of was het 2/4e ... In elk geval... hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot, is in ekg geval geenszins mijn bedoeling. (excuses voor mijn verkeerde woorden) Dat stukje heb ik even gemist. Had je een pleidooi gehouden voor de 'volle vrouw'? Ik heb ooit een fotosite beheerd met Rubensvrouwen (naaktfoto's). Daar kwamen veel positieve reacties op van vrouwen maar helaas ook veel ranzige reacties van mannen. Uiteindelijk heb ik de site leeg gehaald. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Nee. Gesteld werd dat ik nobele gedachten over vriendinnen zou hebben, maar als ik een voller meisje moest kiezen ik dit toch niet zou doen... ehh... snap je wat ik bedoel? (2/3 exen waren voller) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Mja, maar wat zie jij als "vollere vrouw"? Ik bedoel, hebben we het dan over maat 40 (ja, sommige mensen noemen dat "vol"), of zeg maar maat 50? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Oliva Thirlby Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 wow mooie tanden .. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Quote: Op zaterdag 20 juni 2009 17:19:04 schreef Iriacynthe het volgende: Mja, maar wat zie jij als "vollere vrouw"? Ik bedoel, hebben we het dan over maat 40 (ja, sommige mensen noemen dat "vol"), of zeg maar maat 50? Niet te overdreven in elk geval Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Quote: Op zaterdag 20 juni 2009 18:34:41 schreef Caesarion het volgende: [...]Niet te overdreven in elk geval Ja, en dan weten we dus nog steeds niet wat je dan overdreven vindt. Ik bedoel maar, soms zeggen mannen wel dat ze geen probleem hebben met molligere vrouwen, maar als dan blijkt dat ze daarmee eigenlijk gewoon bedoelen dat een vrouw echt geen XS moet dragen maar dat een mediummetje ook goed is, ja, dan sta je daar mooi als vrouw die dus wel degelijk mollig is. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Dat is ook weer zo Wat ik trouwens verschrikkelijk vind zijn overplukte wenkbrauwen, bedacht ik me net opeens Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ze is niet echt, ik weet. Maar die oortjes meer van dit mooie werk op: link Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Dan liever deze; Charlotte Ayanna. Net in een film gezien. Alleen had ze mooi krullerig haar en was niet opgemaakt, sprak me erg aan Maar zal ook te maken hebben met het karakter wat ze speelde... Vind deze foto's eigenlijk best ordinair, maar kon weinig goeds vinden: Admod note: Knip (inderdaad wat ordi) Samengevoegd: Mooie oogjes: Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 dit blijf ik toch een mooie man vinden...... ook naar deze meneer blijf ik graag kijken * marlies kaapt dit topic resoluut terug van de mannen Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 [afbeelding] Die vriendin van Schweinsteiger ( duits voetballer voor degene die het niet weten ) is echt een droppie. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 21 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 Page not found, Kluivert. Deze brouwen vind ik echt niet kunnen: (Soms ziet het eruit alsof meisjes de hele dag verbaasd kijken, dan denk je 'wat is er toch?') En deze: wel mooi opgemaakte ogen, alleen weer die oogbrouwen... tsja. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 Vind ik persoonlijk ook niet mooi, van die erg geëpileerde wenkbrauwen. De natuurlijke vorm een beetje bijplukken wel he, maar er echt zo'n andere vorm aan geven oogt snel onnatuurlijk vind ik. Wat ik helemaal gruwelijk vind is de gewoonte van vrij veel gothicmeisjes om hun wenkbrauwen volledig af te scheren en er met eyeliner ofzo terug op te tekenen. Brrrr. Lijkt me ook gewoon enorm onhandig, je kan niet buiten komen zonder eerst een kwartier te schminken, anders heb je gewoon geen wenkbrauwen. De enige die het dan wel nog leuk doet is Amanda Palmer, maar dan ook gewoon omdat er er zo lekker mee over the top gaat. Sowieso, Amanda vind ik geweldig, echt knappe vrouw en een ontzettend boeiende artieste. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 Quote: Op zondag 21 juni 2009 01:08:47 schreef Rudibu het volgende: Ze is niet echt, ik weet. Maar die oortjes Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Spontaan leuk karaktertje (als Dharma) Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Quote: Op maandag 22 juni 2009 17:29:02 schreef Caesarion het volgende: Spontaan leuk karaktertje (als Dharma) [afbeelding] Dan vind ik haar toch mooier met kort haar Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Vind ik ergens ook wel, maar dit lange maakt haar op de een of andere manier toch wat meer vrouw, eleganter.. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Quote: Op maandag 22 juni 2009 17:33:21 schreef Caesarion het volgende: Vind ik ergens ook wel, maar dit lange maakt haar op de een of andere manier toch wat meer vrouw, eleganter.. bah, dat is nou zo mannen eigen, lang haar prefereren bij een vrouw boven kort haar. Toen ik nog stekels had, begon mijn vader ook altijd te miepen dat lang haar mooier was.....bah. niet dat mijn haar atm kort is.... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 In de regel vind ik lang(er) haar best leuk staan. Kwestie van smaaq... Wat is daar mis mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Quote: Op maandag 22 juni 2009 17:47:19 schreef Marlies het volgende: dat is nou zo mannen eigen, lang haar prefereren bij een vrouw boven kort haar. Lang haar rulez! Samengevoegd: Als dit kort haar is, vind ik dat kort haar ook best mooi kan zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Had je geen andere foto kunnen uitkiezen? Ze rollen bijna over m'n toetsenbord man. Edit: Ah, nu niet meer Bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Waar hebt ge het over? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 Borsten. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2009 O wacht, krijgen we nu dat gezeik weer over dat een vrouw prima is, zolang we het maar niet zien? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten