JoostG 27 Geplaatst 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2009 Oh, ik wel hoor Jesus-hugs Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2009 Quote: Op vrijdag 08 mei 2009 20:10:16 schreef JoostG het volgende: Jesus-hugs O, jij bent zo'n enge christen. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Quote: Op vrijdag 08 mei 2009 20:09:01 schreef Think het volgende: [...] Het valt me op dat vrouwen onderling dat makkelijker doen dan mannen onderling (met man-vrouw vriendschappen daar iets tussenin), affectie tonen. Met mijn vrienden is het meer: we weten dat we om elkaar geven, maar zullen dat absoluut niet snel met een fysieke aanraking uiten. ik merk dit toch echt zowel bij mannelijke als bij vrouwelijke vrienden.. maar misschien heb je gelijk, en is dat minder tussen mannen onderling.. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Nou ik heb besloten de komende tijd ook zeker single te blijven pff ik haat liefde op het moment Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 De liefde blijt altijd mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Liefde blijft mooi ja, verliefdzijn en onbeantwoorde liefde kan wel erg vervelend zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik weet niet, ik vind verliefdheid zonder relatie wel fijn, als je er tenminste niet naar streeft een relatie te krijgen. Maar gewoon lekker puberaal vlinderig zijn zonder de intentie hebben er verder wat mee te doen, da's geweldig. Mensen hebben gewoon de neiging verliefdheid voor zichzelf te verpesten omdat ze er allerlei verwachtingen bij krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Nou de liefde blijft niet altijd mooi! Ik ben een ramp in liefde volgens mij Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Quote: Op dinsdag 12 mei 2009 14:12:01 schreef Iriacynthe het volgende: Mensen hebben gewoon de neiging verliefdheid voor zichzelf te verpesten omdat ze er allerlei verwachtingen bij krijgen. Yep, zo heb ik aardig wat verliefdheden verpest. Gelukkig heb ik de recentste golf onverrichterzake voorbij laten gaan en kan ik nou gewoon weer werken met mijn collega zonder dat de verhoudingen veranderd zijn door pogingen tot avances. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Quote: Op donderdag 07 mei 2009 22:55:42 schreef Marlies het volgende: mag je hier wel bespreken, hoe je de meeste geschikte kandidaten kan tegenkomen? Vertel het eens ? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Quote: Op vrijdag 08 mei 2009 19:21:30 schreef Propje het volgende: [...] affectie zie ik niet relatie-gebonden.. van gewone vrienden kun je ook heel veel affectie krijgen.. Dat is toch anders, mijns inziens. Ik knuffel ook wel vriendinnen als uiting van affectie, maar dat is toch anders dan heerlijk wegduiken in de armen van een vent die je erg lief vind En ook een beetje de vanzelfsprekende kleine aanrakingen enzo die je met een partner kunt hebben, dat doe je nou eenmaal anders met vriendinnen (ik tenminste wel ). Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Quote: Op woensdag 13 mei 2009 13:12:37 schreef Karin het volgende: [...] Dat is toch anders, mijns inziens. Ik knuffel ook wel vriendinnen als uiting van affectie, maar dat is toch anders dan heerlijk wegduiken in de armen van een vent die je erg lief vind En ook een beetje de vanzelfsprekende kleine aanrakingen enzo die je met een partner kunt hebben, dat doe je nou eenmaal anders met vriendinnen (ik tenminste wel ). Helemaal eens Het is zooo anders om heerlijk met je vriend te knuffelen dan met een vriendin Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Ik vind affectie anders bij mannen dan bij vrouwen, moet ik eerlijk zeggen. Ik knuffel ook makkelijker mannen dan vrouwen, bij vrouwen voelt dat voor mij snel een beetje vreemd. Ok, ik geef wel eens een vriendin een knuffel, maar da's toch niet zo lang of intens als dat ik een jongen knuffel. En dan heb ik het niet noodzakelijk over mijn vriend (da's sowieso wel langer en intenser dan iedereen, logisch ook), maar ook gewoon goeie vrienden. Nuja, ik ben wel iemand die ontzettend graag knuffelt. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Ik geef mijn vrienden alleen een stomp, en vriendinnen uhh... alleen bij afscheid licht en 3x-en. Daar houd het bij mij op. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Ik ben een beetje misantropisch aangelegd en heb jaren het leven van een heremiet geleefd.Toch voel ook ik, ben altijd single geweest, een behoefte aan intimiteit. Maar ik zie het hebben van een relatie niet als levensdoel, in tegenstelling tot mijn huisgenote, die de irritante gewoonte heeft om getrouwde stellen 'meer' te vinden dan alleenstaanden. IK weet niet of ik kinderen wil, misschien één. Ik weet niet wat mijn roeping is en eerlijk gezegd ga ik me daar ook maar niet meer druk over maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2009 Admod note: Off-topic posts weggehaald, vanaf nu weer BOT. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 13 mei 2009 13:12:37 schreef Karin het volgende: [...] Dat is toch anders, mijns inziens. Ik knuffel ook wel vriendinnen als uiting van affectie, maar dat is toch anders dan heerlijk wegduiken in de armen van een vent die je erg lief vind En ook een beetje de vanzelfsprekende kleine aanrakingen enzo die je met een partner kunt hebben, dat doe je nou eenmaal anders met vriendinnen (ik tenminste wel ). mee eens.. behalve dat ik wegduik in de armen van een meid die mij erg lief vindt Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Vermaak me goed als single; Kan lekker overal heen, alles doen. Cultuur opsnuiven Ik vlieg overal lekker heen, als het me niet zint vlieg ik op Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 14:58:46 schreef Mister_L het volgende: [...] mee eens.. behalve dat ik wegduik in de armen van een meid die mij erg lief vindt Om in de stijl van Caesarion te bljven: ) Vlieg op, verkeerde topic Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Singles ONLY Bovendien krijg je mij zo gek niet meer Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 *kijkt single-achtig* ik knuffel ondertussen wel met mannen maar officieel gezien mag ik blijven Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Met meerdere? echt single like Maar officieus? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 het grootste probleem van mijn vrijgezellen bestaan is op dit moment dat ik niet weet wat ik mis. Ik ben nu al zo lang alleen dat ik eigenlijk het nut van een relatie niet in zie wie overtuigt mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 18:34:54 schreef JoostG het volgende: [...] Om in de stijl van Caesarion te bljven: ) Vlieg op, verkeerde topic Nee hoor, ik mag hier best meedenken Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Het helpt je van al je geld af. En je weet het: "Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan." Onee, dat geld is bij mannen het geval. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten