Taam 1 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ik heb je nog nooit in het echt gezien hoor Taam! Je bent een van de weinige denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Bij dat spel ga ik ver komen. En of het serieus gaat worden? Wie is er nog meer voor serieus? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Maar wat is dan het doel? Onderling ervaringen bespreken? Als er meer serieuziteit in het spel is zal ik het in overweging nemen. Bij deze ook nog even kudo's voor de genialiteit van de topictitel. Blijft mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Bij dat spel ga ik ver komen. Jij mag niet meedoen! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Tsja, gesprekken hebben bij mij vaak de neiging om serieus te worden. Ik ben nu eenmaal een heel serieus type. Maar bedoel je serieus in de zin van serieus daten of in de zin van serieus onderling ervaringen bespreken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Nou, gewoon meer: wat is het plan. Als ik wil daten spreek ik wel 1 op 1 af. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Wat voor plan zou je willen zien? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 En sinds het weekend unhappy and single Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 En sinds het weekend unhappy and single Balen zeg, sterkte. Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ebby: Balen zeg! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Awww... Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Niet leuk! *biedt reep chocola aan* Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ai, Ebbeloe, jammer! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Haha, ik voel een credible-single-meet in de grote stad aankomen. Dan moet je het ook meteen goed doen: Credible-speeddaten! viewtopic.php?f=75&t=29327 Met een beetje kans heb je dan ook zat mensen van buiten het forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Ik mis hem Link naar bericht Deel via andere websites
Melvin 0 Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 jeeeeeeeeee, ik wil niet anders eigenlijk. Het lijkt me heel stom om alles te moeten delen. Maar ja, stelletjes kunnen ook hun rekeningen delen . Doen waar je zelf zin in hebt. Ik mis wel een maatje om mee te praten. Het heeft zijn voor en nadelen denk ik het is mar net wat je zelf belangrijker vind Link naar bericht Deel via andere websites
efelien 0 Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Joost, Zie hier een single dame. Ik ben er zelfs over gaan bloggen http://mijnlichtstraal.nl/ ! Zelf struggel ik ermee als de neten, erg frustrerend! Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Hoe ga jij om met je single-zijn? Baal je er van? Wil je er af? Geniet je er van?Spui!Ik kan heel goed single-zijn, dat ben ik dan ook alweer heel wat jaartjes, maar de laatste 2 jaar vallen me zwaar omdat de vrienden die of ik heb alleen via internet spreek omdat ze meer als 100 km van mij afwonen. Wat ik in het bijzonder mis om met iemand te spreken op hetzelfde niveau van het Woord... en naar welke samenkomst ik ook ga, ik heb het tot dusver nog niet echt getroffen. Een juf zou ook niet verkeerd zijn maar pertinent geen ongelijk span en ook die zijn gelijk aan een speld in een hooiberg. Heb God herhaaldelijk gevraagd, kan in principe alles krijgen, behalve dat. Wellicht moet ik nog wassen.. of is de juf die mij moet treffen ook nog niet gereed? Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 ik bedacht het ook net Nou komt ie hoor :vr. 20, zkt man 1.75 m. hbo/uni = pre. Niet om in Nld te blijv. geen kinderen.Nou, wie biedt ?Bedankt voor het aanbod maar een pietsie te jong, heb je misschien nog een zus in de veertig? Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Alle bezette mensen zijn toch ook single geweest? En als je als twee-, drie-, vier-, of vijfling bent geboren? Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Maar aangezien het aandeel mannen van 25 jaar en ouder en vrijgezel niet zo heel groot is, heb je praktisch gezien wel gelijk. Oehoe.. Link naar bericht Deel via andere websites
Thijs van Rijsbergen 0 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 He allemaal, nog zoveel singles, dacht iedereen is al bezet, het is tegenwoordig ook zo'n hype, om een relatie te hebben. Helaas ben ik het ook (single,dus), ik mis iemand voor de stille uurtjes iemand om mee te praten. Om ons in moeilijke en fijne tijden samen erdoorheen te slaan. Maar dat is helaas niet zo. Maar dit is ook een leuk, om met medesingles, ervaringen te delen. Vind iemand het leuk om te reageren?! groetjes Thijs Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 He allemaal,nog zoveel singles, dacht iedereen is al bezet, het is tegenwoordig ook zo'n hype, om een relatie te hebben. Helaas ben ik het ook (single,dus), ik mis iemand voor de stille uurtjes iemand om mee te praten. Om ons in moeilijke en fijne tijden samen erdoorheen te slaan. Maar dat is helaas niet zo. Maar dit is ook een leuk, om met medesingles, ervaringen te delen. Vind iemand het leuk om te reageren?! groetjes Thijs Is al een tijdje een hype hoor:P lol...sterker nog...nog nooit weinig als nu! maar vind je het leuk single te zijn dan? Link naar bericht Deel via andere websites
ZENODotus 142 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Aan alles scheelt er wel iets... Dus ook aan het single zijn... Toch moet je je eerst als single op je gemak voelen vooraleer een relatie aan te gaan, want wanhoop is een hele slechte raadgever, maar ja, klinkt bijna contradictorisch. Wat mij vooral stoort aan het single zijn is hoe de buitenwereld je vaak beziet, alsof je niet volwaardig bent... In België zijn singles ook de groep van meest economisch gediscrimineerden... Link naar bericht Deel via andere websites
Thijs van Rijsbergen 0 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Nee, ik vind het niet leuk single te zijn, maar ja daar doe niks aan tenminste niet 1,2,3.Voor het overgrote deel neem ik genoegen met het leven dat ik heb. Ik heb ook een bordje waar op staat love the life you live. erg toepasselijk.bedankt henkjan37 Das zeker waar ZENODotus aan alles scheelt wel iets, maar dat van Belgie wist ik niet, das balen. Zo zie je maar dat het een taboe is om single te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten