Machiavelli 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Vanaf 1 juli is het zover; Het resultaat van een onheilig pact tussen anti-rookfascisten en gezondheidscommunisten treed in werking, vanaf dat moment wordt de roker definitief gecriminaliseerd en in de marges van de samenleving gedwongen omdat zijn en haar natuurlijke habitat dan voorgoed is gekoloniseerd door linkse nazi's. Een zwarte dag voor onze ooit trotse samenleving met haar Joods-Christelijke-Humanistische wortels. Een beschaving zal ten grave worden gedragen die dag. Zijn hier nog mensen die op 30 juni ergens op waardige wijze een rouwbijeenkomst zullen bezoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 niets in de planning nog, maar waarschijnlijk wel. * Jipke is het nog steeds niet eens met die stomme wet! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Kunnen we eindelijk op een normale manier naar de kroeg, zonder helemaal te stinken naar de rook. Hadden ze al veel eerder moeten doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Kan ik eindelijk langer dan 2 uur naar de kroeg/het café/het eindejaarsbal/het kerstbal Liever vandaag dan volgende week Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Dit is weleens waar weer een betuttelende wet, maar wel de eerste of een van de weinige die goed is. Al was het maar voor al die niet rokende mensen die niet in die stank en kankerverwekkende stoffen willen zitten Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:49:17 schreef Michiel het volgende: Kunnen we eindelijk op een normale manier naar de kroeg, zonder helemaal te stinken naar de rook. Hadden ze al veel eerder moeten doen. Kun je gezellig met vier man een biertje drinken en dansen op een lege dansvloer. Klinkt vreselijk gezellig. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:52:16 schreef Machiavelli het volgende: [...] Kun je gezellig met vier man een biertje drinken en dansen op een lege dansvloer. Klinkt vreselijk gezellig. maar er zijn veeeeel meer mensen die niet roken dan die wel roken Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Ik baal er wel van, op concerten is het altijd fijn om de geur van tabak te hebben om de zweetgeur te masceren. Het is een inbreuk op de drieëenigheid die bij ieder concert hoort; biertje, peukje en goeie muziek. De garantie voor genieten. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 in de kroeg zie ik ze niet echt, ZVNNA Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:53:38 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: [...] maar er zijn veeeeel meer mensen die niet roken dan die wel roken Ha! Nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:46:41 schreef Machiavelli het volgende: Zijn hier nog mensen die op 30 juni ergens op waardige wijze een rouwbijeenkomst zullen bezoeken? Ik niet. Want het werd tijd! Eindelijk een verbod om je mede mens te verkankeren. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:52:16 schreef Machiavelli het volgende: [...] Kun je gezellig met vier man een biertje drinken en dansen op een lege dansvloer. Klinkt vreselijk gezellig. Dat is waar het op uit gaat draaien ja. De strop voor de kleine ondernemer die een kroeg heeft. Roken hoort bij drinken en kroegen, en als je daar niet tegen kan dan moet je daar niet gaan werken. Als er markt voor was dan waren er al wel rookvrije kroegen geopend, er is geen markt voor en dus duwt de overheid het door onze strot. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:56:34 schreef Olorin het volgende: [...] Ik niet. Want het werd tijd! Eindelijk een verbod om je mede mens te verkankeren. Ik steek nog een peuk op. Lucky Strike want Marlboro hadden ze niet meer bij de kiosk. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:54:28 schreef Jipke het volgende: in de kroeg zie ik ze niet echt, ZVNNA Nee, daar komen ze niet meer... En het werkt prima rook-vrije horeca. Kijk maar in landen waar ze dat ingesteld hebben al jaren lang. Zelfs Italië (rookland bij uitstek) is het al sinds 2000. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Kijk naar Duitsland, daar juicht de horeca echt. :roll: In Italie wordt het overigens en masse omzeilt. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Kijk naar Denemarken, Engeland, Canada, US. Allemaal geen punt en gaat het ook prima in de horeca. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 21:42:26 schreef Michiel het volgende: Kijk naar Denemarken, Engeland, Canada, US. Allemaal geen punt en gaat het ook prima in de horeca. Ik heb andere berichten gehoord. Maar goed we zullen zien, niet dat wij nog enige inspraak hebben ofzo. De politiek meent weer te moeten opleggen aan het volk. Waar bemoeien ze zich nog niet mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Waarom überhaupt vergelijken met andere landen? Nederlanders zijn Nederlanders en zullen anders reageren dan een ander volk. Dit moet je niet internationaal gaan vergelijken. Dit verbod is een ongeleid projectiel wat nog alle kanten opkan. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 20:53:38 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: [...] maar er zijn veeeeel meer mensen die niet roken dan die wel roken Ja, de nietrokers zijn de zuurpruimige mierenaanranders die het tot homo sapiens hebben geschopt vanwege een of andere vormfout. De enige reden waarom dat slag iets frivools doet als een kroeg bezoeken is om mensen lastig te vallen die het idee van genieten wel snappen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Klopt niet MC ik rook ook niet, en ik heb geen enkel probleem met rokers. En aangezien ik niet rook heb ik meer handen vrij om bier vast te houden en meer tijd om dat naar binnen te werken. Zo heel af en toe rook ik overigens wel een sigaartje, heerlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Ik heb wel een probleem met rokers. Die mensen blazen hun kankerverwekkende stof in de lucht waar ik moet ademen. Die stof is naast kankerverwekkend ook nog eens om tal van andere redenen vervelend en ranzig. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 22:00:38 schreef Thorgrem het volgende: Klopt niet MC ik rook ook niet, en ik heb geen enkel probleem met rokers. En aangezien ik niet rook heb ik meer handen vrij om bier vast te houden en meer tijd om dat naar binnen te werken. Zo heel af en toe rook ik overigens wel een sigaartje, heerlijk. Je bent dus wat PIUS een Anonieme Roker zou noemen... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 22:03:24 schreef Olorin het volgende: Ik heb wel een probleem met rokers. Die mensen blazen hun kankerverwekkende stof in de lucht waar ik moet ademen. Dat moet je niet, niemand dwingt jou om naar een kroeg te gaan. Quote: Op woensdag 25 juni 2008 22:03:24 schreef Olorin het volgende: Die stof is naast kankerverwekkend ook nog eens om tal van andere redenen vervelend en ranzig. Die stof houdt gelukkig wel de zweet en drankgeuren draagbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Ik heb een probleem met automobilisten, scooterrijders en vrachtwagenvolk omdat zij mijn fietspad verknallen met hun fijnstof waar ik dood aan ga. Ik heb een probleem met mensen die electriciteit gebruiken die opgewekt wordt in ouderwetse kolencentrales omdat die centrales slecht zijn voor mijn gezondheid, wat dat betreft heb ik een probleem met de totale industrie. Ik heb dus ook een probleem met mensen die fietsen aangezien die fietsen ook in fabrieken gemaakt worden die de wereld ziek maken. Ik heb ook een probleem met ruiters aangezien hun beesten de hele straat onderschijten. Ik heb een probleem met de buren omdat die vaak schreeuwen en mijn woongenot verpesten waardoor mijn humeur verslechterd, waardoor ik weer een paar dagen korter leef. Ik heb een probleem met de kassamiep die weer eens verkeerd afslaat en zo letterlijk minuten van mijn leven verspild. Ik heb met de gehele wereld eigenlijk een probleem. Het kost me tijd, en gezondheid. Allebei dingen die mijn levensduur beïnvloeden. Samengevoegd: Quote: Op woensdag 25 juni 2008 22:04:39 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Je bent dus wat PIUS een Anonieme Roker zou noemen... Ik rook geen sigaretten, nooit gedaan ook (op een enkele keer proberen na). Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Het eerste gedeelte van je pleidooi gaat over dingen die nut hebben. Het nut van roken is mij niet bekend Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten