Spring naar bijdragen

It's the end of the World (as we know it)


Aanbevolen berichten

Vanaf 1 juli is het zover; Het resultaat van een onheilig pact tussen anti-rookfascisten en gezondheidscommunisten treed in werking, vanaf dat moment wordt de roker definitief gecriminaliseerd en in de marges van de samenleving gedwongen omdat zijn en haar natuurlijke habitat dan voorgoed is gekoloniseerd door linkse nazi's. Een zwarte dag voor onze ooit trotse samenleving met haar Joods-Christelijke-Humanistische wortels. Een beschaving zal ten grave worden gedragen die dag.

Zijn hier nog mensen die op 30 juni ergens op waardige wijze een rouwbijeenkomst zullen bezoeken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Kunnen we eindelijk op een normale manier naar de kroeg, zonder helemaal te stinken naar de rook. Hadden ze al veel eerder moeten doen.

Kun je gezellig met vier man een biertje drinken en dansen op een lege dansvloer. Klinkt vreselijk gezellig. party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Kun je gezellig met vier man een biertje drinken en dansen op een lege dansvloer. Klinkt vreselijk gezellig.
party.gif

Dat is waar het op uit gaat draaien ja. De strop voor de kleine ondernemer die een kroeg heeft. Roken hoort bij drinken en kroegen, en als je daar niet tegen kan dan moet je daar niet gaan werken.

Als er markt voor was dan waren er al wel rookvrije kroegen geopend, er is geen markt voor en dus duwt de overheid het door onze strot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kijk naar Denemarken, Engeland, Canada, US. Allemaal geen punt en gaat het ook prima in de horeca.

Ik heb andere berichten gehoord. Maar goed we zullen zien, niet dat wij nog enige inspraak hebben ofzo. De politiek meent weer te moeten opleggen aan het volk. Waar bemoeien ze zich nog niet mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

yes.gif

maar er zijn veeeeel meer mensen die niet roken dan die wel roken

Ja, de nietrokers zijn de zuurpruimige mierenaanranders die het tot homo sapiens hebben geschopt vanwege een of andere vormfout. De enige reden waarom dat slag iets frivools doet als een kroeg bezoeken is om mensen lastig te vallen die het idee van genieten wel snappen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Klopt niet MC ik rook ook niet, en ik heb geen enkel probleem met rokers. En aangezien ik niet rook heb ik meer handen vrij om bier vast te houden en meer tijd om dat naar binnen te werken.

Zo heel af en toe rook ik overigens wel een sigaartje, heerlijk.

Je bent dus wat PIUS een Anonieme Roker zou noemen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb wel een probleem met rokers. Die mensen blazen hun kankerverwekkende stof in de lucht waar ik moet ademen.

Dat moet je niet, niemand dwingt jou om naar een kroeg te gaan.

Quote:

Die stof is naast kankerverwekkend ook nog eens om tal van andere redenen vervelend en ranzig.

Die stof houdt gelukkig wel de zweet en drankgeuren draagbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een probleem met automobilisten, scooterrijders en vrachtwagenvolk omdat zij mijn fietspad verknallen met hun fijnstof waar ik dood aan ga. Ik heb een probleem met mensen die electriciteit gebruiken die opgewekt wordt in ouderwetse kolencentrales omdat die centrales slecht zijn voor mijn gezondheid, wat dat betreft heb ik een probleem met de totale industrie. Ik heb dus ook een probleem met mensen die fietsen aangezien die fietsen ook in fabrieken gemaakt worden die de wereld ziek maken. Ik heb ook een probleem met ruiters aangezien hun beesten de hele straat onderschijten. Ik heb een probleem met de buren omdat die vaak schreeuwen en mijn woongenot verpesten waardoor mijn humeur verslechterd, waardoor ik weer een paar dagen korter leef. Ik heb een probleem met de kassamiep die weer eens verkeerd afslaat en zo letterlijk minuten van mijn leven verspild.

Ik heb met de gehele wereld eigenlijk een probleem. Het kost me tijd, en gezondheid. Allebei dingen die mijn levensduur beïnvloeden.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Je bent dus wat PIUS een Anonieme Roker zou noemen...

rofl.gif Ik rook geen sigaretten, nooit gedaan ook (op een enkele keer proberen na).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid