LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 20:29:31 schreef Machiavelli het volgende: Kurt: Vertel eens, jij als losgeslagen hedonist, hoe zie jij dit? Kurt is eigenlijk ook een beleefde gereformeerde jongen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 20:24:25 schreef Pius_XII het volgende: Maar zonder gekheid; ik kijk toch vooral in de ogen eigenlijk, ik ben niet zo'n borstenkijker. Soms worden mensen zelfs zenuwachtig van m'n blik. Dat is wel om zenuwachtig van te worden ja. Ok, het heeft niet dat onrespectvolle van tegen iemands boezem praten, maar ik vind het soms eigenlijk confronterender en ongemakkelijker dan wanneer een man gewoon naar je borsten staart, daar zet ik me veel makkelijker over omdat je dan gewoon denkt 'sjah, mannen, soms he...'. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 gaat iedereen me nou raar aanstaren als ik zeg dat ik wel naar borsten kijk? ik praat er niet tegen (zou stom zijn, ze zeggen toch niks terug ) maar tis leuk om te zien Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:01:10 schreef WonderfulStar het volgende: gaat iedereen me nou raar aanstaren als ik zeg dat ik wel naar borsten kijk? ik praat er niet tegen (zou stom zijn, ze zeggen toch niks terug ) maar tis leuk om te zien Ok ja, maar je hebt kijken en kijken he. Ik neem aan (of hoop) dat meisjes bij jou nooit kwaad moeten vragen of je nog weet waar hun ogen zitten omdat je tijdens het hele gesprek nog niet boven sleutelbeenhoogte geraakt bent. (Maar dat je wel eens kijkt, ach ja, mensen zijn mensen, en andere mensen zeer smakelijk vinden hoort daar nu eenmaal bij. Als mannen hun kont op een plaats zat waar je naar kan staren tijdens een gesprek zouden vrouwen dat vast ook wel eens voorhebben. ) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 nee dat nou ook weer niet.. (ik kijk gewoon heel sneaky ) Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Nou, ik heb ook wel eens (vooral op televisie) dat er vrouwen zijn waarbij het gewoon zo vreselijk groot is (de voorgevel) dat ik er wel naar moet kijken. Het gezicht valt gewoon helemaal in het niet, door de enorme vrouwelijke rondingen. Dan kan ik gewoon echt niet anders, je wordt er gewoon heen getrokken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Oh no, it's the giant boobzor! Maar ja, dan heb je het allicht toch wel over heel erge uitzonderingen, Pamela Anderson-proporties ofzo? Want bij vrouwen die nu eenmaal gewoon goed voorzien zijn en dat niet specifiek gigantisch benadrukken ofzo kan ik me dat eigenlijk moeilijk voorstellen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 ik heb zelf ook een vrij grote voorgevel.. daar heb ik aardig wat reacties op gekregen. gelukkig zijn de mensen die ik tegenwoordig zie niet zo kinderachtig om daar opmerkingen over te maken.. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:10:00 schreef Iriacynthe het volgende: Oh no, it's the giant boobzor! Maar ja, dan heb je het allicht toch wel over heel erge uitzonderingen, Pamela Anderson-proporties ofzo? Want bij vrouwen die nu eenmaal gewoon goed voorzien zijn en dat niet specifiek gigantisch benadrukken ofzo kan ik me dat eigenlijk moeilijk voorstellen. Ik heb het inderdaad over extremen. Maar ik kijk ook weleens gewoon naar vrouwen met grote borsten. Waarschijnlijk omdat ik het zelf met veel minder moet stellen. Maar irritant staren, nee dat niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:16:36 schreef annia het volgende: [...] Ik heb het inderdaad over extremen. Maar ik kijk ook weleens gewoo naar vrouwen met grote borsten. Waarschijnlijk omdat ik het zelf met veel minder moet stellen. Maar irritant staren, nee dat niet. Haha dat doe ik ook en ik heb behoorlijk vooraan gestaan met uitdelen van grote borsten... Het valt gewoon op als iemand flinke heeft en dan ook nog een strak truitje heeft of een flinke decolletee Ik val toch écht op mannen, maar ik kan dan ook m'n ogen er niet meer vanaf houden... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 vervelend.. de oma van mijn ex vroeg al of ik een borstvergroting had gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:34:42 schreef WonderfulStar het volgende: vervelend.. de oma van mijn ex vroeg al of ik een borstvergroting had gedaan Lol! Ok, dat is gewoon genant. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Meeste mannen kijken wel naar borsten hoor. Ik zeg zelf eerlijk dat ik dat ook doe. Staren nee.. maar ik kijk er wel naar bij een vrouw. Waar letten vrouwen eigenlijk specifiek op bij een man ? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 dat verschilt per vrouw, gij dwaas! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:44:13 schreef Mister_L het volgende: Meeste mannen kijken wel naar borsten hoor. Ik zeg zelf eerlijk dat ik dat ook doe. Staren nee.. maar ik kijk er wel naar bij een vrouw. Waar letten vrouwen eigenlijk specifiek op bij een man ? Gezicht (vooral ogen) en achterwerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:44:39 schreef WonderfulStar het volgende: dat verschilt per vrouw, gij dwaas! ok.. waar let jij op.. of kijk jij naar? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:45:10 schreef Karin het volgende: [...] Gezicht (vooral ogen) en achterwerk. en niet te spichtig figuur. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:46:05 schreef Karin het volgende: [...] en niet te spichtig figuur. spichtig Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Back On Topic, lieve mede-users. Over de voorkeuren van uiterlijk van het andere geslacht mag een ander topic geopend worden *post van Iriacynthe verwijderd, deze is in dit topic terug te vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten