Spring naar bijdragen

Peter de Vries & Natalee Holloway


Aanbevolen berichten

Peter R. de Vries claimt de zaak van Natalee Holloway opgelost te hebben. De vermoedelijke dader Joran schijnt zich echter niet druk te maken. Het is wel weer heel typisch voor Nederlands dat we tot zondag moeten wachten op de uitzending die het bewijsmateriaal bevat, maar dat terzijde -- denken jullie dat Peter R. de Vries de zaak eindelijk opgelost heeft?
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik denk dat Peter R. de Vries niet zo stom is om de gehele wereldpers op te trommelen voor iets onzinnigs en een stukje sensatie.

Desonanks ben ik er ook niet zeker van of Joran haar daadwerkelijk eigenhandig heeft vermoord.

Ik heb begrepen dat het om een 'ongeluk' ging. Wellicht een overdosis?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft inderdaad een bekentenis gedaan in de zaak van Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie op Aruba bevestigde vrijdag dat een eerder uitgelekt interview van Peter R. de Vries met hoofdofficier van justitie Hans Mos klopt.

Brontosaurus.

Is dat ook weer opgelost.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu is het nog afwachten in hoeverre die bekentenis ook gebruikt kan worden in de rechtszaal en hoe zwaar daar dan aan gewogen gaat worden.

En natuurlijk ook wat Joran bekent heeft. Het verbergen van een lijk nadat zij, door bijv. een overdosis, is overleden, iets waar volgens mij geen onoverkombare straf op staat of iets als doodslag of moord.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik een uur geleden wilde posten, maar toen lag credible er even uit:

Quote:

Iemand z'n
al gezien?
widegrin.gif

"16 miljoen rechters", aan zijn 'krabbels' te zien.

Ik heb hem ooit eens gezien in Arnhem tijdens het uitgaan.. patsertje, zat ook op dezelfde school.. maargoed, het feit dat ik hem een patsertje vond zegt niets over hoe hij werkelijk is.. en iets inhoudelijks over de zaak kan ik ook niet zeggen.

Peter zal echter wel wat 'zinvols' hebben gevonden.. zijn programma was al voor miljoenen gekocht door een Amerikaanse TV-zender en zal zondag door het hele land uitgezonden worden.. vind het alleen nogal vreemd, Peter heeft de Arubaanse justitie ingelicht.. maar waarom zijn er dan nog geen arrestaties geweest; en als Peter belangrijke informatie achterhoudt dat het onderzoek kan helpen waardoor er wel arrestaties gedaan kunnen worden, maakt hij zich dan niet schuldig aan 'belemmering van de rechtsgang'?

Ondertussen is al bekend dat SBS om 6 uur met een verklaring komt van Petertje..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Peter zal echter wel wat 'zinvols' hebben gevonden.. zijn programma was al voor miljoenen gekocht door een Amerikaanse TV-zender en zal zondag door het hele land uitgezonden worden.. vind het alleen nogal vreemd, Peter heeft de Arubaanse justitie ingelicht.. maar waarom zijn er dan nog geen arrestaties geweest; en als Peter belangrijke informatie achterhoudt dat het onderzoek kan helpen waardoor er wel arrestaties gedaan kunnen worden, maakt hij zich dan niet schuldig aan 'belemmering van de rechtsgang'?

Misschien is er geen sprake van een zwaar misdrijf en is er geen reden om meteen op arrestaties over te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap wel dat die man graag een show maakt, dat is zijn beroep. En dat het programma dan is verkocht aan het buitenland snap ik ook.

Maar ik vind die hele hype waar Er de Vries overal opduikt en vertelt dat hij nog niks gaat verklappen onsmakelijk. Het begint bijna een soort Idols verkiezing te worden. Het enige wat je nog mist is dat je mag SMS-en over hoe Natalee dood gegaan is en dat je dan een gratis reis naar Aruba kunt winnen.

Maar ik zag bij dwdd toch al hoe ze omgekomen is: door een grote octopus, dus zoveel nieuws zal dat programma van Er de Vries niet meer brengen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Peter R. de Vries zou de liefde met zichzelf bedrijven als hij daartoe fysiek gezien in staat was. Ik vind het een sensatiezoekende kwal die er niet voor zou schuwen om iemand de bak in te laten draaien voor de spreekwoordelijke "15 minutes of fame".

Da's mijn mening dan

Wat een onzin opmerkingen. Hoeveel van de misdadigers die opgepakt zijn dankzij Peter R. de Vries waren onterecht? Naar mijn weten geen. Mocht het wel zo zijn, dan neem ik het terug, maar houd anders op met het posten, gewoon om te posten.

Da's mijn mening dan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Peter R. de Vries zou de liefde met zichzelf bedrijven als hij daartoe fysiek gezien in staat was. Ik vind het een sensatiezoekende kwal die er niet voor zou schuwen om iemand de bak in te laten draaien voor de spreekwoordelijke "15 minutes of fame".

Da's mijn mening dan

idd.. roem is n beetje boven zn koppie gestegen..

In t begin was ie best ok.. zeker ivm de puttense moordzaak (waar ik van dichtbij bij betrokken was).. maar nu is ie nogal aandachtsgeil geworden en zijn zn methoden van t op-straat-mensen-achtervolgen ook n beetje Pieter-Storms-achtig geworden..

Mensen die zichzelf geweldig vinden zijn sowieso niet zo symphatiek dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid