Spring naar bijdragen

Peter de Vries & Natalee Holloway


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Sensatie programma met in de hoofdrol een kwadaardig man Peter R. de Vries.

Tja en onze Joran van der Sloot een geschifte student die gebruik heeft gemaakt van een zuipend en hoererend zogenaamde net Amerikaans meisje,die zich uit komt leven op Aruba.

Wordt zondagavond weer een goed glas wijn drinken bij vrienden met goede gesprekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sensatie programma met in de hoofdrol een kwaadaardig man Peter R. de Vries.

Ben ik het mee eens. Programma's die misdaden aan de kaak stellen of zelfs oplossen ben ik helemaal voor. Maar het draait niet om de misdaad in zijn programma het draait op PRDV.

Het is gewoon egotrippen over de ellende van andere mensen heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Die man heeft ook tal van zaken opgelost en is een held. Dan mag je mediageil zijn.

Ach, hij verdient een betere boterham dan ik. Ik word ook maar een Peter de Vries de 2de en ga zaken oplossen, maar wel zo dat ik er eerst reclame voor maak zodat heel Nederland kijkt en ik een nog beter belegede boterham kan eten.

Die man mag dan heel wat zaken hebben opgelost, de manier waarom staat mij persoonlijk geheel niet aan.

Maar ach...wie ben ik ^.^

Quote:

[...]

Het is de Hyve van Joran....
yes.gif

euh, dit snap ik even niet?

De Hyve van Joran, och daar komen allemaal zelfuitgeroepen rechtertjes die allemaal wel weten wat er is gebeurt en die met behulp van smileys dat duidelijk proberen te maken.

Wie zonder zonde is enzo, al zullen heel wat hyve gebruikers dat niet kennen, neemt niet weg dat het vrij zielig is "wel te weten wat er allemaal is gebeurt"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het lijkt me nu in ieder geval wel duidelijk
nosmile.gif

Ik heb me de hele tijd 1 ding afgevraagd - waarom heeft hij nooit gewoon een ambulance gebeld? Hij had niets verkeerds gedaan --volgens deze bekentenis-- waardoor hij dat niet zou hebben kunnen doen. Dat is het eerste punt wat ik verdacht vind.

Natuurlijk is het tweede punt die bootjesman.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

nog niet helemaal duidelijk voor mij .. smile.gif Het lijkt me niet logisch dat hij dit soort dingen liegt, maar aan de andere kant; het is een vreemd kereltje, het lijkt me ook niet logisch dat je niet eerst even goed gaat checken of iemand dood is alvorens je haar in zee dumpt. Daarnaast vond ik de nacheck van Peter r. de Vries over de verklaring van Joran niet echt overtuigend.. Ja de telefoon was daar bij het strand, en ja er waren bananenbootjes (duh) maar verder kon hij niet echt hard maken waarom Joran dit keer wel de waarheid spreekt. Ook begrijp ik al die leugens niet in het verhaal, als je je hart wilt luchten doe je het toch helemaal en goed? Dat waren een paar dingetjes die me opvielen. smile.gif Vind het verder wel erg interessant allemaal .. Ben benieuwd wat het onderzoek nu verder uitwijst ...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb me de hele tijd 1 ding afgevraagd - waarom heeft hij nooit gewoon een ambulance gebeld? Hij had niets verkeerds gedaan --volgens deze bekentenis-- waardoor hij dat niet zou hebben kunnen doen.

Inderdaad.. Ik vond t daarbij écht hartverscheurend te zien dat hij op een gegeven moment zei dat hij niet eens zeker wist of ze wel dood was. Persoonlijk denk ik niet dat ie dr vermoord heeft ofzo, verdacht vind ik het niet, hartverscheurend wel.

Quote:
Natuurlijk is het tweede punt die bootjesman.

Die Joran zal wel meer in z'n leven hebben gedaan, anders heeft ie niet zo'n bootjesman als vriend die dat wel even voor em oplost... noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Daarnaast vond ik de nacheck van Peter r. de Vries over de verklaring van Joran niet echt overtuigend.. Ja de telefoon was daar bij het strand, en ja er waren bananenbootjes (duh) maar verder kon hij niet echt hard maken waarom Joran dit keer wel de waarheid spreekt.

Dit verklaart hij ook - hij wil het process niet hinderen, en dat doet hij wel als hij navraag gaat doen. Dit is aan justitie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee, ik vond het te Amerikaans gemaakt dat stuk. Duidelijk gemaakt zodat 't meteen op de Amerikaanse TV kan.

Dit was een reactie van een moeder die nu eindelijk weet wat er met haar dochter is gebeurd. Dit blijkt in ieder geval wel dat jouw gevoel ver te zoeken is. Dit slaat werkelijk waar nergens op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Dit verklaart hij ook - hij wil het process niet hinderen, en dat doet hij wel als hij navraag gaat doen. Dit is aan justitie.

Voorafgaand aan de uitzending heeft Peter r. de Vries toch verklaard dat hij bewijzen had dat Joran dit keer niet loog? Daarom was ik ook nogal gefixeerd op wat er nu zou komen, dat echt duidelijk zou worden dat Jorans verhaal klopt (zonder dus speculaties over 'hij zou er toch nooit over liegen', 'hij zou wel heel dom zijn om die valse verklaring af te geven' etc.) Toen hij (peter) enkel naar het strand ging en een telefooncel aanwees en wat zei over bananenbootjes viel me dat nogal tegen.

Het punt waarop hij het onderzoek niet wou frustreren was de persoon die Joran heeft geholpen om haar in zee te dumpen, begreep ik ..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dit was een reactie van een moeder die nu eindelijk weet wat er met haar dochter is gebeurd. Dit blijkt in ieder geval wel dat jouw gevoel ver te zoeken is. Dit slaat werkelijk waar nergens op.

Peter R. de Vries (nog steeds persoonlijk held) herhaalt en herhaalt het. Het gaat tot een zeker punt dat het nog echt een oorspronkelijke reactie van de moeder is. Hij helpt niet met het herhalen van dingen die al lang duidelijk zijn voor die moeder. Bedenk je dat die moeder de bekentenis heeft gezien, en heel goed weet wat er aan de hand is.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Voorafgaand aan de uitzending heeft Peter r. de Vries toch verklaard dat hij bewijzen had dat Joran dit keer niet loog? Daarom was ik ook nogal gefixeerd op wat er nu zou komen, dat echt duidelijk zou worden dat Jorans verhaal klopt (zonder dus speculaties over 'hij zou er toch nooit over liegen', 'hij zou wel heel dom zijn om die valse verklaring af te geven' etc.) Toen hij (peter) enkel naar het strand ging en een telefooncel aanwees en wat zei over bananenbootjes viel me dat nogal tegen.

Nouja, het gaat iig zo ver dat hij kijkt of het verhaal kan kloppen, en dat gebeurd wel. Het is nu afwachten wat voor nieuw bewijs er komt natuurlijk.

Ik vraag me nu trouwens ook af wat er nou met die schoenen was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

*kuch* Da's Ad Hominem

Excuses, het kwam bij mij harteloos over. Zat bijna te janken bij de reactie van die moeder cry.gif En dan zie je een berichtje van een jongen die niet weet wat het is om in de eerste plaats kinderen te hebben en in de tweede plaats die ook nog eens te verliezen, zo'n imho harteloze opmerking maken.. Beetje jammer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Excuses, het kwam bij mij harteloos over. Zat bijna te janken bij de reactie van die moeder
cry.gif
En dan zie je een berichtje van een jongen die niet weet wat het is om in de eerste plaats kinderen te hebben en in de tweede plaats die ook nog eens te verliezen, zo'n imho harteloze opmerking maken.. Beetje jammer.

Ik irriteer me aan het taalgebruik van iemand, dan maakt de toestand van die persoon toch niet uit?

Als ik nou dingen zeg als 'terecht voor die moeder', 'hahahaha' of 'ze verdient het' kan ik me erin vinden. Ik zeg niets over de toestand van de persoon zelf echter.

Ik ben overigens niet de enige die hier een opmerking over maakt (link & link).

En laat ik van de laatstgenoemde dan even iets citeren:

Quote:
sorry hoor, maar voor die moeder kan ik weinig gevoel opbrengen. Die is all out gegaan met alle praatshows die er zijn, heeft haar vader verlaten omdat hij niet meer wilde dat ze all-out gingen in talkshows. Nee, Bethje heeft het krediet bij mij al lang verspeeld, zij wil gewoon in het nieuws zijn.

zoals half amerika...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Excuses, het kwam bij mij harteloos over. Zat bijna te janken bij de reactie van die moeder
cry.gif
En dan zie je een berichtje van een jongen die niet weet wat het is om in de eerste plaats kinderen te hebben en in de tweede plaats die ook nog eens te verliezen, zo'n imho harteloze opmerking maken.. Beetje jammer.

Ja, ik vind het natuurlijk ook heel erg voor haar, maar ja het was zo typisch Amerikaans, en die Peter r. de Vries zei ook de hele tijd van die dingen om emoties op te wekken. Wat mij betreft had die vrouw zonder camera's dit moeten bekijken ...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid