mackie 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hallo allemaal, hoe denken jullie over het feit dat de ChristenUnie geen homo's meer toelaat tot bestuurlijke functies? Persoonlijk heb ik een beetje gemengde gevoelens hierover... gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
-Jeroen- 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ik sta daar volledig achter. CU is de partij die ook altijd mijn stem krijgt en ik vind het dan ook terrecht dat ze deze keuze maken. De CU redeneert vanuit Christelijke standpunten, en ik betwijfel of een homosexueel iemand dit op alle gebieden kan. Neem bijvoorbeeld het homo-huwelijk. Kan een homosexueel iemand daar vanuit christelijke standpunten naar beoordelen. Dat betwijfel ik... Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 maar wat nou als die persoon perse bij de ChristenUnie wil aansluiten omdat hij het Christelijk gedachtengoed als waarheid beschouwd? Volgens mij is dit ook nog weleens voorgekomen... gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Als dit echt waar is, denk ik dat de ChristenUnie mijn stem volgende keer misloopt (overigens weet ik sowieso nog niet waar ik volgende keer op ga stemmen, maar het zou wel meewegen in mijn uiteindelijke beslissing) Maar ik had juist begrepen dat dit niet het geval was (link, link) Bron? Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ik vind het slecht. Ik vind het een achterhaald standpund van ze. Maar goed. Ik stem ook niet op de ChristenUnie Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 @Videl, heb je de post van Thomas al gelezen? Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Maar weigeren ze nu wel of niet homo's mbt bestuurlijke functies? De ene zegt van wel, de andere weer niet of moet er gewacht worden op die commissie voor een definitieve beslissing? gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Er moet gewacht worden tot 't besluit. En het gaat bij dit punt om praktiserende homo's in bestuursfuncties, niet om iemands geaardheid. En daar moet dus nog een besluit over vallen. En het maakt onderdeel uit van een lange gedragscode. Het is geen one issue gebeuren. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ik ben nog steeds geen fan van discriminatie op basis van sexuele overtuiging.. maargoed, het kan erger, discriminatie op basis van geslacht krijgt tegenwoordig gewoon weer overheidssubsidie. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Quote: Op zondag 30 december 2007 18:32:13 schreef PascalPas het volgende: maargoed, het kan erger, discriminatie op basis van geslacht krijgt tegenwoordig gewoon weer overheidssubsidie. Hoezo? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Quote: Op zondag 30 december 2007 18:39:10 schreef Gorthaur het volgende: [...] Hoezo? link Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Prima, wanneer alle ongehuwde samenwonenden geweerd zouden worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Als ze slim zijn wel ja. Ik vermoed dat men bij de PvdA en in mindere mate bij het CDA niet echt zitten te wachten op een coalitiepartner waar homoseksuelen geweerd worden. Dat zou prijsschieten worden voor de oppositie. Link naar bericht Deel via andere websites
Martin34 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ik ben ervan overtuigd dat als je God waarlijk lief hebt boven alles dat je dan geen praktiserend homo bent. Dus vind ik het standpunt van de CU op dit punt goed. Ik hoop alleen dat op alle gebieden deze hoge maatstaven worden toegepast. Want wie kan in deze zeggen dat hij altijd God lief heeft boven alles? Er zijn veel verborgen zondes die via de weg van de heiliging overwonnen dienen te worden. Hetero's gaan in deze wat mij betreft zeker niet vrijuit! Dan vind ik bijvoorbeeld ook dat iemand die hertrouwd is na een echtscheiding ook niet in een bestuurfunctie hoort omdat deze zonde het hart te veel heeft getekend. Ik hoop dat jullie inzien dat je aan bestuursfuncties die belangrijk zijn voor een partij en het land hoge normen mag stellen Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Jahooeeeh weer een homotopic.... De CU, oh ja we hebben die mevrouw Lont natuurlijk.... Ja, de sexuele moraal ten top , die kan wel een oordeel over andermans sexleven vellen... hahahahaha Zullen bij haar nog wel wat haatgevoelens richting homo's zitten. Waren financieel gezien niet rendabel in haar vorige baan en zo. Ach ja de waarheid is hard dus ook deze post zal geen lang leven beschoren zijn. CU = hypocriet Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Mensen zouden het woord 'hypocriet' eens niet te pas en te onpas moeten gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten