Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik sta daar volledig achter. CU is de partij die ook altijd mijn stem krijgt en ik vind het dan ook terrecht dat ze deze keuze maken. De CU redeneert vanuit Christelijke standpunten, en ik betwijfel of een homosexueel iemand dit op alle gebieden kan. Neem bijvoorbeeld het homo-huwelijk. Kan een homosexueel iemand daar vanuit christelijke standpunten naar beoordelen. Dat betwijfel ik...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ervan overtuigd dat als je God waarlijk lief hebt boven alles dat je dan geen praktiserend homo bent. Dus vind ik het standpunt van de CU op dit punt goed.

Ik hoop alleen dat op alle gebieden deze hoge maatstaven worden toegepast. Want wie kan in deze zeggen dat hij altijd God lief heeft boven alles? Er zijn veel verborgen zondes die via de weg van de heiliging overwonnen dienen te worden. Hetero's gaan in deze wat mij betreft zeker niet vrijuit! Dan vind ik bijvoorbeeld ook dat iemand die hertrouwd is na een echtscheiding ook niet in een bestuurfunctie hoort omdat deze zonde het hart te veel heeft getekend.

Ik hoop dat jullie inzien dat je aan bestuursfuncties die belangrijk zijn voor een partij en het land hoge normen mag stellen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jahooeeeh weer een homotopic....

De CU, oh ja we hebben die mevrouw Lont natuurlijk.... Ja, de sexuele moraal ten top , die kan wel een oordeel over andermans sexleven vellen...

hahahahaha

Zullen bij haar nog wel wat haatgevoelens richting homo's zitten. Waren financieel gezien niet rendabel in haar vorige baan en zo. Ach ja de waarheid is hard dus ook deze post zal geen lang leven beschoren zijn.

CU = hypocriet

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid