Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Voor de mensen die niet weten waar het over gaat:

3 dj's in een glazen huis gaan, ik dacht 6 dagen, niet eten en geld inzamelen voor het goede doel. Mensen kunnen plaatjes aanvragen voor geld, er is een veiling enz.

Tussenstand 1: 102.360 euro!

19 december 2007

Wow! Na krap een halve dag stroomt het geld al hard binnen. Dit resulteert in een eerste tussenstand van 102.360 euro!

Je leest het goed. Na slechts enkele uren Serious Request is er al meer dan een ton opgehaald. En dat is meer dan 40.000 meer dan vorig jaar op dag 1.

Het enige dat we hierop kunnen zeggen is: dank! Blijf bellen, mailen, sms-en, kom langs op 't Plein en zorg samen met ons voor een recordopbrengst.

57271_867578.jpg

wat vinden jullie van deze actie? doe je mee? denk je dat het helpt voor het goede doel? of vind je het onzin? Media-spectakel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet nog niet of ik meedoe, maar de actie an sich vind ik erg goed. Kijk maar hoeveel geld er binnen komt, er worden toch veel mensen door aangesproken. Het ludieke idee trekt de aandacht. 6 dagen niks eten, ik weet niet of ik het ze na kan doen... chapeau daarvoor! Ik hoop dat de actie weer veel geld gaat opleveren, dit keer voor goede watervoorzieningen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mensen moeten gepaaid worden met leuke dingen om geld te geven ... Nee ik doe aan dat soort dingen niet mee.

Ik hoorde dat ze met 20 euro zo'n 5000 liter water kunnen zuiveren.

Als ze mensen kunnen paaien en op die manier weet ik hoeveel mensen kunnen voorzien van water, dan ga vooral alsjeblieft door. Het programma vind ik niet smakeloos, ze laten mensen geen verschrikkelijke dingen doen ofzo.

Ik ga morgenochtend ook bellen als ik in de auto zit smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk dat jullie dat ook doen, wist ik niet eens. smile.gif

Onze universiteit steunt de actie in België, één van de initiatieven om geld in te zamelen is een veiling van de rector van de universiteit, die zal klusjes komen opknappen bij de hoogste bieder. Vind ik wel leuk, ook al omdat ik een serieuze boon heb voor de rector (hij is dan ook mijn thesispromotor), maar helaas is mijn budget veel te klein om zo'n veiling te winnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik weet nog niet of ik meedoe, maar de actie an sich vind ik erg goed. Kijk maar hoeveel geld er binnen komt, er worden toch veel mensen door aangesproken. Het ludieke idee trekt de aandacht. 6 dagen niks eten, ik weet niet of ik het ze na kan doen... chapeau daarvoor! Ik hoop dat de actie weer veel geld gaat opleveren, dit keer voor goede watervoorzieningen.

En ik heb er altijd wel een paar Euri voor over om Giel of om wie dan ook te zieken voor het goededoel door ze Peter Maffay met Du aan te horen kondigen of Barry Mannilow met Mandy...

De laatste keer heb ik het allezins acceptabel gehouden met Beds are burning - Midnight Oil (Peter Garrett is tegenwoordig minister) aan te vragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om maar weer op het onderwerp terug te komen knipoog_dicht.gif

Ik vind het best een goede actie, vorig jaar ben ik ook wezen kijken en dan merk je toch wel dat het ook een beetje "alle appies kijken" is. En dat mensen, niet alleen zij die in het glazen huis zijn, ook op verschillende manieren geld ophalen. En dat vindt ik dan wel helemaal super.

Maar goed, ik rijd er vanavond met de bus weer langs uit school, dus ik zal even zwaaien knipoog_dicht.gif Heb helaas geen tijd dit jaar om te gaan kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid