Dostojevski 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Tsjonge zeg, HJ, da's best veel. Ik ben hier geweest: Ghana Nieuw Zeeland Portugal Frankrijk Italië Singapore Engeland België Luxemburg Duitsland Oostenrijk Zwitserland Ik zou graag nog eens willen: Chili (van noord naar zuid, of andersom) Nigeria China En als ik gepensioneerd ben een prachtige reis van vijf jaar door alle landen van Afrika. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Oh ja, de vraag was ook waar je nog eens naar toe wil. Nou, ehm: nergens. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik wel: ik wil naar bed. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik wil nog wel eens naar: de Maladiven, Tasmanië, Renesse, Spanje, Zuid Afrika Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Landen waar ik al geweest ben Landen waar ik nog wil gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Samengevoegd: lukt niet echt met kaartje Landen waar ik heb gewoont Italië Nederland Israël Zuid Afrika Nederland Curaçao Nederland Landen waar ik ben geweest Engeland België Duistland Zwitserland Oostenrijk Hongarije Roemenië Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Quote: Op donderdag 20 september 2007 22:22:13 schreef Hj het volgende: [afbeelding] En ik woon nu natuurlijk in het mooiste land ter wereld namelijk: Friesland ben jij er zo een Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 dan ben ik wel erg saai vergeleken met jullie Nederland Duitsland Oostenrijk Tsjechië toen ik als baby was ben ik waarschijnlijk nog in: België en Luxemburg geweest, maar dat weet ik niet 100% zeker Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Nederland België Luxemburg Duitsland Frankrijk Engeland Tsjechië Denemarken Marokko Israël Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Waar ik nog heen wil (volgend jaar misschien) Schotland, Ierland, IJsland, Israel Waar ik misschien, als de plannen van mij en vrienden doorgaan kom: Nederland -> Duitsland -> (Denemarken)/Zweden -> Noorwegen -> Finland -> Estland -> (Rusland) -> Letland -> Litouwen -> Polen -> Duitsland -> Nederland.. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Rondje Oostzee dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Rafox 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Geweest: Friesland, Vlaanderen, Wallonie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Servie, Montenegro, Italie, Griekenland. Graag nog naar: Nieuw Zeeland, Zuid Afrika, VS, Canada en Saint Kilda + de rest van Schotland, Wales en Ierland, Noorwegen en Zweden. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Geweest: Frankrijk, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Italie, Canada. Wishlist: Nieuw zeeland, schotland, ierland, denemarken en de rest van de wereld Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Waar ik ben geweest: Nederland, België, Luxemburg, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Vaticaanstad, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein, Monte Carlo, Polen, Turkije, Griekenland, Denemarken, en Israel. Waar ik (op korte termijn) heen wil: Australië en Portugal. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 het hele Brits Gemenebest + Ierland staan nog op mijn verlanglijsje. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
E.e 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 http://www.world66.com/community/mymaps/worldmap/BE FRCHNLSZHRVADEEEZAITCZSILUATUKMYES.gif Tsja, we zijn bewust niet door Bosnië heengereden omdat mijn beste vriend die meewas een nieuwe ID had en ik een oude, en dat alleen maar vreemde dingen gaf. Zo ook net langs Liechtenstein gekomen maar niet er erven heengereden. Misschien had ik ook behalve steentjes in russisch water te keilen ook een visum voor een dag moeten aanvragen toen ik in Narva (Estland) was.... Jammer genoeg kan ik ze er allemaal niet opzetten, maar heb al best wat gezien Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Waar ik ben geweest: Duitsland heel wat keer Belgie Luxemburg Oosterijk Zwitserland tsjechië Hongarije doorheen gereden en met het vliegtuig geland En het mooiste land Roemenie nu 3x geweest in het zelfde plaatsje zelfs een trouwerij daar mee gemaakt. Ik wil nog graag naar landen als Afrika vooral Nederlandse antille Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Mijn lijstje is zeer kort. Waar ben ik geweest? Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Moldavië Maar Ok. misschien is Moldavië wel origineel.. Ken niet zo veel mensen die daar zijn geweest! Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 09:18:47 schreef krokeledokus het volgende: Maar Ok. misschien is Moldavië wel origineel.. Ken niet zo veel mensen die daar zijn geweest! Leuk! Ik ben inmiddels een aantal keer in Moldavië geweest voor mijn werk. Ik ben als het goed is inmiddels ook lid van het accountantsinstituut van Moldavië. Hoe kwam je daar, vanwege vakantie? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Nederland Engeland België Duitsland Luxemburg Frankrijk Italië Oostenrijk Zwitserland (alleen doorheen gereden) Turkije Egypte Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 ik zou alleen nog naar Zion willen Link naar bericht Deel via andere websites
The_Eyez 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Nederland (heel vaak, van Delfzijl tot Vaals tot Den Helder tot Sas van Gent) Belgie (aantal keren) Luxemburg (aantal keren oa. wandelvakantie, kamp en keer met auto+tent) Duitsland (rondcrossen met auto+tent en een keer Berlijn hotel*) Engeland (1 dag Dover ) Frankrijk (Parijs 3x en paar keer flink doorheen gereden) Spanje (aantal keren, 1x 's winters - er lag sneeuw! ) Italie (Venetie en omgeving) Malta (1x, 2 weken, meeeer dan voldoende, na 8 dagen hele eiland gezien, rest vd tijd verkoeling gezocht in bioscoop ) Oostenrijk (wintersport) Zwitserland (wintersport) Tsjechie (Huwelijksreis(=incl. Berlijn hotel*)) Turkije (1x, Alanya, viel tegen mwah ok, niet mee) (DV. rondreis door Israel en Jordanie volgend jaar ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Ik ben vooral als kind erg vaak naar Frankrijk, Duitsland, Nederland en Luxemburg gegaan, verder ook wel een paar keer naar Spanje, Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Mijn enige spectaculair verre reis was naar India. Ik zou nog veel te veel landen willen bezoeken. Ik ben met mijn vriend min of meer plannen aan het maken om na mijn studies naar Australië te reizen, maar eigenlijk lijkt zowat de hele wereld mij interessant. Samengevoegd: Oeps, ik vergeet Engeland (een keer of twee) en Ierland (één keer) zomaar! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten