Annatar 0 Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Admod note: Offtopic posts verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Quote: Op woensdag 12 september 2007 19:59:18 schreef dingo het volgende: Is het kwestie van hij of ik dan is het eenvoudig. In elke andere situatie zie ik 'm liever voor de rechter verschijnen in een land waar de doodstraf nog uitgevoerd wordt. En dan later net zo'n fris filmpje van Osama tegenkomen op het web als met Saddam of Nicolae Ceausescu in '89? Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de wereldvrede... Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Quote: Op zondag 16 september 2007 21:18:17 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] En dan later net zo'n fris filmpje van Osama tegenkomen op het web als met Saddam of Nicolae Ceausescu in '89? Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de wereldvrede... Enig moment moet je keuzes maken, als hij schuldig wordt bevonden dan is er maar één passende straf IMO. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Quote: Op zondag 16 september 2007 22:10:17 schreef dingo het volgende: [...] Enig moment moet je keuzes maken, als hij schuldig wordt bevonden dan is er maar één passende straf IMO. Vind hem eerst maar eens. Als ik anderen mag geloven, heet Osama tegenwoordig Trevor, is hij voor het laatst gezien in het gezelschap van George en Laura Bush terwijl het gezelschap vrolijk konkelend op Camp David aan de Martini's zat en is zijn huidige verblijfplaats het tuinhuisje van 1600 Pennsylvania Avenue, 20006 Washington D.C... Link naar bericht Deel via andere websites
Nunc 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op zondag 16 september 2007 22:20:12 schreef Mr. Emilio het volgende: Als ik anderen mag geloven, heet Osama tegenwoordig Trevor dat iemand "Trevor" heet, is toch al genoeg straf? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 12:07:36 schreef Nunc het volgende: [...] dat iemand "Trevor" heet, is toch al genoeg straf? Nee, want ik geloof natuurlijk helemaal niet in een complottheorie. Ik ben blij dat ik mijn hoofd niet hoef te breken over de theoretische mogelijkheid van de ts. Hetzij in dit leven of daarna; Osama zal zijn straf niet ontlopen. Uiteindelijk zal hij, net als iedereen, verantwoording over zijn daden moeten afleggen. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Is Bin Laden echt het probleem? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten