Andere Jas 2 Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Doe je beter dan mijn inspiratie. Ik zit lekker in bad en heb jeuk aan mijn gat dus moet ik krabben aan mijn bilvetkwabben Nu ben ik van binnen nat Maar het klonk wel goaf samen met het digitale orgel van een maat van me. Lang leve Reason, MIDI controllers en meligheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Geschopt en geslagen.. Hard oefenend voor het schoolvoetbal op het sportveld. Leuk aan het voetballen, waren we, totdat er een groep zich meld. Het waren jongens die mij niet zo mochten. Mij, was het enige wat ze zochten. Opeens kwam er een jongen uit de bosjes die naar me toe rende. Helaas was het een ouwe bekende. Ik dacht hij gaat mee voetballen. Maar hij was het, die het begon te verknallen. Hij begon tegen me te schoppen en te slaan. Ik vroeg me af, wat heb ik misdaan? Weg hier! Dacht ik en begon te rennen. Het is nog steeds een verschrikkelijk moment, waar ik nog steeds niet aan kan wennen. Ik riep wanhopig naar me vrienden, Help me dan!! Het enige wat ze zeiden was dat dat niet kan. Ze zeiden, we worden op afstand gehouden met messen. Want ze waren met zijn zessen. Waarom doorrennen als niemand me helpt, dacht ik. Ik ben toen maar gestopt, in een ogenblik.... Geschopt en geslagen. Nog steeds doet het pijn als ik eraan terug denk velen dagen. Ik heb het weggestopt in het diepste van me lijf. Misschien wil ik het nu verwerken, dat ik het daarom op schrijf. Geschopt en geslagen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Laat ik me meeslepen Door wat er niet toe doet En leef ik mijn leven Altijd zoekend Met een licht Dat langzaam dooft Zonder dat ik zelf Het vuur kan laten branden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Celibaat Automaat Kattenkwaad Charismaat Schaap geblaat Minder kleurstof! Helaas, te laat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Liset: mooi! (Als ik nog even mag zeuren trouwens: als je verwijst naar 'een licht', is het verwijzende woord 'dat' ipv 'die' ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Verward, Lopend door straten. Altijd alleen. Verlangen naar warmte, Iemand naast me. Heb me lief. Nooit begrepen, nooit gezien, nooit gehad, Misschien? Heb me lief. Verward, Kun je me horen, als ik niets zeg. Begrijp me dan gewoon, zonder woorden. Zie je mij? Draag me want ik kan niet lopen Geef zicht op wat er komen zal. Heb me lief, maar niet te veel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Quote: Op woensdag 02 april 2008 13:01:28 schreef Karin het volgende: Liset: mooi! (Als ik nog even mag zeuren trouwens: als je verwijst naar 'een licht', is het verwijzende woord 'dat' ipv 'die' ) Dankjewel, ik zal t even wijzigen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Voor jou, mijn liefste, Een liefdeslied, je lach is net te hard, je haar zit niet, je bent soms strontchagrijnig, met je ochtendhumeur, En dan heb je ook nog kisten, Maar toch ben ik het gewend Liefste schat, je maakt me verward, ben het soms ook zat, maar liefde alleen is een beetje weinig en ik ben ook goed in gezeur En als de anderen eens wisten dat ik me op zo'n moment toch realiseer hoe leuk je bent ... Dan zouden ze me niet begrijpen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 - Mijn leven is gesloten - De vrijheid bemin ik zeer - Ik heb vinnen, maar geen poten - Onderwater doet dat geen zeer - Als Dolfijn slijt ik nu mijn leven - Op de troebele internetzee - Ach, maar alles duurt toch maar even - En ik maak hier toch wel heel wat mee. Flipper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst 8 april 2008 ik voel mijn hart weer zingen van een liefde, o, zo groot die na een soort lancering weer naar binnen is gerold ik heb vandaag gezweven tussen aard' en hemel in maar ik ben nog steeds niet klaar ik heb het reuze naar mijn zin voorlopig zweef ik verder over de natuur zo mooi en geniet ik van het uitzicht al liggend in het strooi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst 8 april 2008 - Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst 8 april 2008 Vaarbrevet zeebanket veel vin geen zin Uit met de pret. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Vrouwtje liep weg pietje stierf een weekje later Van verdriet of van gebrek aan water Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst 13 april 2008 Ik heb niet veel met het gedichtengedeelte van de nederlandse literatuur. Doe mij maar een goed boek. Maar er kan wel eens wat leuks tussen zitten. Zoals het 'Epigram op Piet' van Anthony Winkler Prins dat ik bij het opruimen van m'n aantekeningen tegen kwam. Ik zie mijn docent NL het nog érg levendig verbeelden... Piet viel (hij was nog jong) bij ongeluk in zee: Hij stak zijn armen uit, opdat hij niet verzoop; Piet kwam ter hoge-school en stak een hele hoop Pastijen in zijn maag, pâté en fricassé; Piet zette een steek op 't hoofd en werd een dominé; Steek uit, steek in, steek op, zietdaar Piets levensloop. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 hoe had je gedacht dat ik me hart ging luchten zoals je graag wil als je er niet ben? hoe had je gedacht dat ik me hoofd leeg maak door te praten als je het te druk hebt? hoe had je gedacht dat ik weer goed in me vel kom als er geen tijd is om te knuffelen hoe had je het bedacht? want ik weet het niet meer hoor. allemaal prima hoor maar niet zeuren als het te laat is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Quote: Op vrijdag 25 april 2008 20:45:43 schreef Ignatius Maria het volgende: Ze pakt zijn hand, en legt hem met de hare, op haar buik, waar hoop en geloof innig vrijen op het ritme van haar adem verdwijnt hij, oude liedjes die hij pas nu begrijpt, nooit zijn ogen te willen sluiten niets te willen missen, maar hij slaapt, ze lacht en heel voorzichtig geeft ze hem, haar eerste kus opnieuw en opnieuw Wow Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Je glimlach Weinig waarde Morgen ben ik je vergeten Hier is mijn station Hier stap ik uit En ik neem mijn grijns mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 vooruit of achteruit links of rechts blijf maar staan geen kant is de goeie elke kant zijn eigen emotie geen energie om er één te dragen blijft maar staan niet bewegen veilig zeker weten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Wat een talent hier op Credible, leuk ook dat iedereen een geheel eigen stijl heeft Ik ben een beetje jaloers, zou het ook graag kunnen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2008 tis een beetje warm en voelt veilig en vertrouwd het voelt blij en sterk het is van iemand die van je houd het voelt als een kriebel maar ook als een lach na afloop van iets heel moeilijks samen met iemand die het allemaal zag. het is vol met kracht en is gewoon heel fijn bedankt dat ik toen heel dicht bij je mocht zijn bedankt voor je trots. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Het gaat er niet om hoe met een gesproken woord of een geschreven letter met een gedicht of een liedje met een eigen taal of duidelijk zinnen met een blik op de toekomst of een voet in het heden het gaat er niet om hoe maar om "dat" dat het gebeurd samen & duidelijk met zijn 3e op jullie manier! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 Mag een gedicht van een ander ook? Aardrijkskunde zij had een onvoldoende voor aardrijkskunde die laatste dag maar wist een week later precies waar Treblinka lag héél even maar Ida Vos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 Quote: Op maandag 05 mei 2008 16:16:47 schreef Ignatius Maria het volgende: verdwaalt verdwaald Er was eens een dichter uit Oss die was best behoorlijk de klos wat een voltooid deelwoord is bespaart hem veel gegis vandaar dat ik het maar even post Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten