Ann 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Quote: Op zondag 08 juli 2007 12:34:15 schreef Thorgrem het volgende: Misschien is het leuk om een topic te maken waarin we kunnen bepalen wat de 7 christelijke wereldwonderen zijn. Dan wil ik de Mont Saint-Michel voordragen. [afbeelding] Wow dat is mooi, waarom ziet het er hier zo niet uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Omdat er hier bar weinig "mont" is. Ik vind 'm ook mooi trouwens. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Zeker. Met soort citadel idee met een klooster aan de top, die op de plek staat waar vroeger een heidens 'tempeltje' oid stond. Met gevolg van die new-age gasten die er met wichelroedes rond lopen. (Als ik abt was zou ik ze er uit trappen, of iig vragen die stokjes weg te doen) Of het een wereldwonder te noemen is weet ik niet, erg mooi is die iig wel. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Laten we de, in verhouding, kollosale kerken in het Ommeland niet vergeten. Dorpjes waar drie mensen en een halve paardekop wonen met halve kathedralen. Dit is de kerk van Eenrum. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Ik had ipv de Taj Mahal gekozen voor Stonehenge. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Ik weet er allemaal niet zo veel over, maar de lijst lijkt me toch niet ideaal. Neem nu dat enorme Jezusbeeld, erg groot en mooi enzo, maar of het nu ook erg wonderlijk is weet ik zo niet. Iets minder spectaculair, maar wel erg leuk: mijn stad heeft haar eigen lijst wonderen, uitgekozen door een stel studenten in de 16de eeuw. Zijn er nog steden die zoiets hebben? link Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Al lang niet actueel meer. Deze mag op slot. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 21:30:48 schreef Thorgrem het volgende: Al lang niet actueel meer. Deze mag op slot. verveel je je ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 21:42:02 schreef Mister_L het volgende: [...] verveel je je ofzo? Een klein beetje. Het was natuurlijk makkelijker geweest als ik even een mailtje naar de crew zou sturen met het verzoek om al mijn topics op slot te gooien. Wellicht dat er dan 1 of 2 nog nuttige topics tussen gezeten hebben, maar dan kan een ander zo een nieuw topic openen met dat onderwerp. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 waarom wil je ze dan allemaal dicht? wat maakt het uit voor jou of ze open of dicht zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten