lisanne1994 0 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 k doe aan fitness om fit te blijven duh xd Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Rekening houden met de ander is voor ons juist een uitgangspunt, we hebben wat afspraken moeten maken om wekelijkse bezoeken aan spoed te voorkomen. Nee is nee vormt daarbij het uitgangspunt. Die kregen wij bij mij...vergat regelmatig mijn vingers boven het hout wat ik aan het hakken was weg te halen, mezelf beter te zekeren als ik ging klimmen of abseilen of ging liggen in een hangmat die dan instortte. Ik-en dan was ik leiding van de scouts-kreeg waarschuwingsafspraken. *oeps* Tsja:) dat is gewoon onvoorzichtigheid hè Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Ik doe niet aan sport. Maar fietsen vind ik leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
anna02 0 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hmm... al veel geprobeerd qua sporten... Wat ik nu doe: fietsen, wandelen, hiphop, zwemmen(af en toe), schaatsen (als het kan) en als het nieuwe seizoen start ook tafeltennissen... Zou ook wel graag een keer op een vechtsport willen... Link naar bericht Deel via andere websites
HippieWeds 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ik ga binnenkort een goede hoelahoep hoepel kopen, heel leuk om te doen dat hoelahoepen. Fitness ga ik binnenkort ook aan beginnen (zit midden in een verhuizing, dus kom er nu niet aan toe en ik kan beter een abonnement nemen waar ik straks woon). Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Verhuizen is al fitness genoeg Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wegens tijdgebrek gestopt met voetballen, maar nog altijd aan het mountainbiken en squashen.. Handiger, omdat je daarbij zelf kan bepalen wanneer je gaat en niet aan vaste avonden/dagen vast zit Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hmm... al veel geprobeerd qua sporten...Wat ik nu doe: fietsen, wandelen, hiphop, zwemmen(af en toe), schaatsen (als het kan) en als het nieuwe seizoen start ook tafeltennissen... Zou ook wel graag een keer op een vechtsport willen... Waar speel je tafeltennis? Speel ook tafeltennis Link naar bericht Deel via andere websites
dennis1986 0 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik doe aan wandelen fietsen en vissen hihi Link naar bericht Deel via andere websites
vis46 0 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 volleybal, maar ja wat moet je voor tijdelijke sport doen als je je arm heb gebroken Link naar bericht Deel via andere websites
Anne_ 0 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Squash! Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Laptoppen. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kyokushin karate Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 volleybal, maar ja wat moet je voor tijdelijke sport doen als je je arm heb gebroken Welke club speel je?Ik volleybal niet meer, maar ben wel weer actief als official bij onze club. Link naar bericht Deel via andere websites
bj 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Fitness, dan weet ik goed wat ik nog aan mijn conditie moet doen. Link naar bericht Deel via andere websites
hartje 0 Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 fietsen op de tandem, klaverjassen, is een denk sport Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Bah, sport. Bewegen enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Bah, sport. Bewegen enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 klaverjassen, is een denk sport Ik ken wel een paar mensen die het inmiddels op de automatische piloot kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Zwemmen en af en toe golf. Deed eerst voetbal (3 jaar geleden gestopt) en ga elk jaar skiën, maar had in september m'n knieschijf uit de kom (au) waardoor ik niet ben gaan skiën dit jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ik zit inmiddels bijna 2 maand in de sportschool. Best wel blij mee eigenlijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Heb ik ook een jaar gedaan, maar het wordt steeds saaier. Eerst deed ik het met iemand anders maar die stopte na 8 maanden dus moest ik 4 maanden alleen en soms met random mensen ouwehoeren. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Ik kom niet naar de sportschool om te praten, maar om te sporten. Word het me saai, dan kijk ik of ik het trainingsprogramma wat aan kan passen, of zorg ik voor afleiding tijdens het sporten... Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Ja dat is ook zo, maar als je alleen sport is het nog saaier (in het begin is het nog wel leuk maar daarna steeds minder). Althans zo gaat het bij mij en enkele anderen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Dat kan best wat schelen ja.Ik ga samen met mijn broer(oke, hij komt dan wat later als ik, hij sport een half uur, ik een uur), en dat houdt de motivatie.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten