Spring naar bijdragen

Waar luister jij je muziek op?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Soort van altenatief Spinergy wielen die met wires gespaakt zijn
widegrin.gif

[...]

Oeioeioeioei, spontaan aangesproken in de trein dat gaat toch helemaal tegen de forenzencode in. Ansprechen in der zug ist verboten! (zeker voor conducteurs die mij voor de 150e keer mijn jaarkaart willen controleren terwijl ik onder zo'n bordje 'echt lekker lezen doe je in de trein' zit te lezen...)

Spinergy wielen zijn niet voor iedereen bekend goed. Daarom dus maar een plaatje:

Rev_X.jpg

Overigens zijn deze wielen in het peloton verboden omdat die soort spaken de functie van vleesmessen kunnen overnemen. Hierin zit dan ook wellicht de paralel met dit topic (eindelijk party.gif). Al die techniek lijdt nergens toe. Wat dat betreft zit Pius met zijn LP-speler aardig op de goede weg! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(kwam tussen de spaken van mijn fiets
dood.gif
).

Ik weet wat je bedoelt, dat is me al zo vaak gebeurd >.<".


Samengevoegd:

Quote:

Philips GoGear HDD6320 - 30 gig

Geen filmpjes, wel compatible met mijn fototoestel
party.gif

Heb je hier goeie ervaringen mee? Ik heb namelijk gehoord dat 'ie snel langzaam wordt...

Tot nu toe luister ik mijn muziek altijd op de computer, met AmaroK <3. Maar ik heb voor mijn verjaardag deze gevraagd:

creative_zen_visionm.jpg

De Creative Zen Vision:M. Die is echt TE vet widegrin.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik weet wat je bedoelt, dat is me al zo vaak gebeurd >.<".


Samengevoegd:

[...]

Heb je hier goeie ervaringen mee? Ik heb namelijk gehoord dat 'ie snel langzaam wordt...

Tot nu toe luister ik mijn muziek altijd op de computer, met AmaroK <3. Maar ik heb voor mijn verjaardag deze gevraagd:

De
Creative Zen Vision:M
. Die is echt TE vet
widegrin.gif
.

Die heerscht! Hoeveel gieg? En ook al wat filmpjes erop staan? ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Muziek op de fiets lijkt me anders ook best gevaarlijk, je hoort zo toch veel minder de geluiden van het verkeer rondom je. Ik zou er denk ik wel last van hebben, ik zou me niet zo veilig voelen.

De volume knop kan er voor zorgen dat je dingen wel kan horen (indien gewenst).

Daarnaast focus ik me eerder op wat ik kan zien, dan wat ik kan horen. Als ik op alles moet afgaan op wat ik om me heen hoor als ik fiets (en dat is gescheld, getoeter en gegrom van menig auto), zou ik gek worden.

Maar wat voor verschil maakt het met keihard je muziek aanzetten in je auto (menig Adje doet dit)?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's waar, in de auto doe je het ook, maar in je auto hoor je sowieso minder geluiden van het verkeer rondom je omdat je nu eenmaal binnen in een auto zit die zelf een ronkende motor hebt enzo. Bovendien heb je in een auto meer 'hulpmiddelen': spiegels om overal achter en rond je te kijken, lichten om aan te geven welke kant je op gaat,...

Nuja, het zal vast niet zo veel uitmaken, ik zou zelf liever geen muziek op hebben tijdens het fietsen maar het is vast voor een groot deel afhankelijk van je eigen gewoonten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Heey Mr.LVDR....

Ik heb pas geleden een Packard Beel mp3-spelertje gehad...Dus daar heb ik nu al mijn muziek op staan, die ik elke dag gebruik...

Groetjes uit Alblassercity....

en doe de groetjes aan de familie en je vrouwtje!!!
bye.gif

ghehe knipoog_dicht.gif

zal ik doen! Jij ook thuis he smile.gif

ahum BOT maar weer engel.gif

KAn trouwens nog geen films op mijn mp4-spelertje zetten.. dan speelt ie ze niet af.. grrrr.... nog maar es proberen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zondag 10 juni 2007 19:43:59 schreef Toonder het volgende:

Spinergy wielen zijn niet voor iedereen bekend goed. Daarom dus maar een plaatje:

[afbeelding]

Overigens zijn deze wielen in het peloton verboden omdat die soort spaken de functie van vleesmessen kunnen overnemen.

[\quote]

Ik bedoelde deze eigenlijk:

sportLightExtreme-largePhot.jpg

Dat zijn dus geen spaken, maar hele speciale draden waarmee het wiel wordt opgespannen. Als de spanning eraf gaat hangen dus ook gewoon slap... Oh ja, en dit zijn dus rolstoelwielen ;-) Maar ook voor de fiets heb je ze nog.

Ik doe in het algemeen sinds mijn HAVO tijd altij maar 1 dopje in, de afsluiting van de omgeving is gewoon te onpraktisch en te onveilig (op de fiets bijvoorbeeld) voor me.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de MediaMarkt werd me verteld dat ze die niet hadden. Nu heeft de persoon in kwestie ook niet in de computer gekeken dus ik denk dat ze eigenlijk bedoelde :"ga weg, ik dacht dat je een mp3-speler wilde kopen maar als het alleen om zo'n kabeltje gaat dan help ik liever een klant die wél meer oplevert".

Gokje...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bij de MediaMarkt werd me verteld dat ze die niet hadden. Nu heeft de persoon in kwestie ook niet in de computer gekeken dus ik denk dat ze eigenlijk bedoelde :"ga weg, ik dacht dat je een mp3-speler wilde kopen maar als het alleen om zo'n kabeltje gaat dan help ik liever een klant die wél meer oplevert".

Gokje...

misschien hebben ze hem hier ergens

link

* hopeloos heeft een ipod shuffle

ipod-shuffle.jpg

die bevalt zo goed dat mijn oude mp3 speler (Creative Jukebox Zen Extra van 40 gb) wel een beetje heeft afgedaan. Maargoed, die bewaar ik nog wel voor vakanties enzo puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid