Spring naar bijdragen

Waar luister jij je muziek op?


Aanbevolen berichten

Quote:

Nadeeltje: ik ben het USB kabeltje kwijt dus ik kan er geen nieuwe mziek op zetten. Erger nog: ik kan 'm niet opladen...

Ik heb m'n kabeltje terug party.gif

Was uit m'n laptoptas gevallen in de discotheek waar ik werk en nu, na 2 maanden, kan ik eindelijk m'n mp3speler weer opladen party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

ik luister het op mijn ipod video 5de generatie van 30 gigabytes en hij doet het gewoon goed zoals ik had verwachtpuh2.gif


Samengevoegd:

zozo joostG alleen ik zou nooit da geduld hebbe ik zou een nieuwe kopen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik luister mn muziek op mn Creative Zen Microphoto

Geweldig apparaatje en als je 'm oplaadt gaat het randje blauw lichtgeven, zucht,
smile.gif

8 GB en nog geeneens zo duur..

party.gif

Is dat de nieuwe versie van de Sleek Photo?

Volgens mij is die namelijk uit de handel genomen, ik kan er geen accesoires meer voor vinden :S.

En dat terwijl een stootkussentje/hoesje toch wel handig is als je je mp3 regelmatig vergeet uit je schooltas te halen.nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet iemand waar je de losse rubberen oordopjes kunt kopen die tegenwoordig op veel MP3-spelers zitten? Ik was bijna m'n 2e reserve doppie kwijt en een nieuwe koptelefoon kost waarschijnlijk meer dan een reserve doppie smile.gif

hier zie je de doppies waar ik het over heb

philips-gogear-hdd6320-02.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist deze besteld:

1.jpg

Quote:

De Creative ZEN Stone is de allerkleinste mp3-speler van Creative ooit. Met een gewicht van slechts 19 gram (inclusief accu) is de ZEN Stone ook nog eens extreem licht. Creative positioneert de ZEN Stone als een echte budgetspeler.

Voor een prijs die de helft van een iPuke Shuffle ligt, vind ik dit een zeer mooie prijs voor een MP3-speler die ik alleen af en toe zal gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik had al een tijd een soort van nep I-pod, met kleurenscherm en weetikveelwat nog meer. En ik was het helemaal zat met al die functies, knopjes en dingetjes, dat ik weer lekker een oude vertrouwde gewone mp3speler heb gekocht. Lekker veel ruimte, en gewoon alleen de basisfuncties. Wat een weelde! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik luister hoofdzakelijk muziek op mijn pc (niet met Media Player of een ander groot prog maar met het kleine 1by1). Met een pc op de fiets naar mijn werk is dan weer niet zo handig.

Dus heb ik ook een eenvoudige en goedkope mp3-speler. Liefst zo eenvoudig mogelijk. Ik zet er één cd op, luister die een paar keer en zet dan een andere er op. Ik heb dus geen behoefte aan toeters en bellen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je waar het op lijkt, al die mensen in de trein met draden aan hun hoofd?!

Een IC, waar iedereen aan het infuus zit. clown.gif

Ik heb geen mp3-er, maar mis het niet echt. Het is juist leuk om af en toe een praatje te maken met mensen in de trein, met muziek op sluit je je toch af van je omgeving.

Maar wie weet schaf ik er ook nog wel eens eentje aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik gebruik treinreizen om boeken te lezen.. mijn mp3speler zorgt er voor dat niemand mij kan storen.. en de goede kwaliteit van de oordopjes zorgen er ook voor dat niemand anders zich aan mijn muziek kan storen..

Ik zou treinrijzen graag willen gebruiken om nog wat laatste dingetjes te lezen voor mijn stage. Alleen is het zo jammer dat ik vaak klem tussen de andere mensen sta aangezien de trein 9 van de 10 keer overvol is.

Mijn iPod neem ik trouwens zelden mee. Ik probeer die gratis krantjes te lezen, maar ook dat lukt dus vaak niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik neem mijn mp3 speler altijd mee, zeker voor het geval dat iemand anders ook muziek luistert en het asociaal hard heeft staan, of als mensen zo nodig tegen elkaar moeten schreeuwen terwijl ze naast elkaar zitten. Stilte coupé is geen optie, want daar is het nl. niet stil.

Als er geen bekenden in de trein zitten lees ik die "krantjes" door, soms lees ik ook boeken, maar daar heb ik niet altijd zin in, soms luister ik muziek, soms loop ik dom voor me uit te kijken. (Lezen gaat bij mij niet fijn samen met muziek luisteren, dan verlies ik m'n concentratie.)

Muziek is toch net een drugs, voert me weg...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had een iPod, twee zelfs, allebei kapot gegaan (eentje net een paar weken na de garantie, argh).

En nu heb ik zo'n super goedkoop MP3 flutapparaat waar 1Gig op kan.

Het was flink wennen want op m'n vorige kon ik echt al m'n muziek erop knallen.

Maar nu ben ik wat minder verwend, hah widegrin.gif

Over het algemeen heb ik mijn muziek niet vaak op, alleen zoals Gorthaur al zegt, als iemand anders z'n muziek storend is.

Daarnaast irriteer ik me ook mateloos aan die mobieltjes met moskee-zang gemixt met een soort van dance iets, of rap of hiphop.

*ears bleed* -_-

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik luister meestal muziek op mn pc maar heb ook een mp3speler voor op de fiets xD nee, hij is niet gemaakt voor op de fiets, ik leg eht weer eens vaag uit, maar ik heb hem altijd op op de fiets. 't is een eindje fietsen naar de bewoonde wereld dus wil ik wel een leuk geluidje op mijn oren. Het er 1 van creative, 1 gb. Geen idee welk type..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat mij trouwens ontzettend stoort aan de standaard iPod oordopjes is dat het geluid voor de persoon bijna even hard te horen is als voor de omgeving.. isolatiewaarde van nul..
nooo.gif

Daarnaast is de kwaliteit van die dingen ook zwaar onder de maat voor zo'n dure speler. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid