Spring naar bijdragen

Waar luister jij je muziek op?


Aanbevolen berichten

Als je onderweg bent, luister je vast ook wel naar muziek?

Welke mp3 speler of wat dan ook gebruik jij daarvoor??

ik zal maar beginnen smile.gif

Mijn nieuwste aankoop:

meizu.jpg

Mijn meizu mp4-speler met 2g geheugen. Kan er dus ook films opzetten party.gif Er komt een mooi geluid uit en in in verhouding niet duur. Een chinees merk. Hier in NEderland vrij onbekend, maar erg goede kwaliteit.

ben er zo happy mee big-smile.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Als je onderweg bent, luister je vast ook wel naar muziek?

Welke mp3 speler of wat dan ook gebruik jij daarvoor??

Zo, ziet er mooi uit! Ik had er nog nooit van gehoord...

Ik gebruik gewoon de iPod Video, 30GB. Gekocht op de eerste dag dat hij uitkwam en doet het nog steeds prima! yes.gif

21MJ1YVZ7QL._SS500_.jpg

(hopelijk doet plaatje het)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ooit een discman gehad, maar ik gebruikte hem eigenlijk niet zo veel, dus toen die stuk ging heb ik nooit de behoefte gehad om hem te vervangen. Ik luister liever gewoon muziek als ik thuis ben, gezellig op mijn kamer. Op de fiets of de bus vind ik het niet zo handig, in tegendeel, soms is het nogal asociaal in mijn ogen. Alleen tijdens het joggen zou ik wel wat muziek kunnen gebruiken, maar daarvoor alleen ga ik me geen mp3speler aanschaffen, misschien koop ik er ooit wel eentje over voor een paar euro van een vriend die de zijne wegdoet omdat hij er eentje wilt met meer geheugen of iets dergelijks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

MP3's luister ik via mijn Creative Muvo Zen Vision:M (jajaja, oosters/occult blabla) van 60 gieg

Creative_Zen_Vision_M_(60Gb)_BIG.jpg

(maar dan met een gavere achtergrond)

...en via de computer soms over een koptelefoon en soms via een versterker naar wat boxen enzo.

Voor de rest draai ik redelijk veel cd's en sinds kort vinyl, via dezelfde versterker installatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mede een creative zen vision M eigenaar hier smile.gif (alleen dan de 30gig versie)

En daarnaast vooral op mn pc, met leuke 5.1 logitech surround setje engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op, mijn mp3discman als ik geen aaa batterijen voor mijn mp3 speler heb.

op mijn computer, via mijn overheerlijke sennheiser of via de boxen van de computer en als ik geen gekke dingen doe via een kabel die is aangesloten op mijn geluidsinstallatie widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wel gaaf topic. Paar weken geleden ging een van de oordopjes van mijn Samsung telefoon kapot (kwam tussen de spaken van mijn fiets dood.gif). Tot die tijd luisterde ik heel vaak muziek in de trein en andere openbare ruimtes. Afgelopen donderdag ging ik weer eens met de trein en het was een ontdekking. Ik was aanspreekbaar en dus begon iemand spontaan een gesprek. Dat was al heel lang geleden.

Quote:
Oordopjes zijn voor individualisten.

Wellicht kun je dan gezellig samen praten over je muziekkeuze Pius-XII.sjoerule.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wel gaaf topic. Paar weken geleden ging een van de oordopjes van mijn Samsung telefoon kapot (kwam tussen de spaken van mijn fiets
dood.gif
).

Soort van altenatief Spinergy wielen die met wires gespaakt zijn widegrin.gif

Quote:
Afgelopen donderdag ging ik weer eens met de trein en het was een ontdekking. Ik was aanspreekbaar en dus begon iemand spontaan een gesprek. Dat was al heel lang geleden.

Oeioeioeioei, spontaan aangesproken in de trein dat gaat toch helemaal tegen de forenzencode in. Ansprechen in der zug ist verboten! (zeker voor conducteurs die mij voor de 150e keer mijn jaarkaart willen controleren terwijl ik onder zo'n bordje 'echt lekker lezen doe je in de trein' zit te lezen...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid