Olorin 155 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Quote: Op zaterdag 02 juni 2007 23:10:12 schreef Audiophile het volgende: Mwah, zal denk ik meer te maken hebben met toch wel iets bloter dan gemiddeld erbij rond lopen.Ik vind het ook niet prettig om in alleen een zwembroek voor onbekenden rond te lopen. Ook al heb oik best een mooie zwembroek Ik ook. Zonder shirt kan ik mijn bierbuik niet voldoende maskeren. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Ik vind zo'n vies klein strak zwembroekje bij mannen (die al op leeftijd zijn) echt té fout, zoiets zou gewoon niet mogen. Net zo als dat er een string voor mannen is Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Dante, ben ik het even helemaal met je eens verder draag ik alles waarin ik me goed voel. dat zijn geen naveltruitjes of korte rokjes, maar dat is meer omdat ik me daar niet lekker in voel. en zwemkleding heb ik geen moeite mee.. Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 iedereen moet lekker zelf weten wat ie wil dragen. ik vind het altijd zo stom dat sommige ouders hun kinderen (de meisjes tenminste) verplichten een lange rok aan te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Ik niet, aangezien het een overtuiging is die die mensen belangrijk vinden, respecteer dat dan ook. En nee, ik vind niet dat iedereen lekker moet weten wat hij of zij draagt. Er zijn dingen die mensen niet aan horen te hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Bedoel je toevallig roze shirts? Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Quote: Op zondag 03 juni 2007 13:47:48 schreef Raido het volgende: Ik niet, aangezien het een overtuiging is die die mensen belangrijk vinden, respecteer dat dan ook. En nee, ik vind niet dat iedereen lekker moet weten wat hij of zij draagt. Er zijn dingen die mensen niet aan horen te hebben dat kan wel een geloofsovertuiging van die mensen zijn maar misschien niet van die kinderen. moeten ze dat dan niet respecteren? wat moeten mensen dan aantrekken? hetgeen wat jij gepast vindt? Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Quote: Op zondag 03 juni 2007 13:47:48 schreef Raido het volgende: Ik niet, aangezien het een overtuiging is die die mensen belangrijk vinden, respecteer dat dan ook. En nee, ik vind niet dat iedereen lekker moet weten wat hij of zij draagt. Er zijn dingen die mensen niet aan horen te hebben Indoctrinatie rocks! Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 k doe aan... wat ik leuk vind... punt Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 hoezeeeeeeeee ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op zondag 03 juni 2007 16:14:12 schreef danielle_v het volgende: [...] dat kan wel een geloofsovertuiging van die mensen zijn maar misschien niet van die kinderen. moeten ze dat dan niet respecteren? wat moeten mensen dan aantrekken? hetgeen wat jij gepast vindt? Kinderen hebben nog niet leren waarderen vaak, daarom moet je ze ook gewoon opvoeden met jou overtuigingen. Als ze het daar niet mee eens zijn kunnen ze daar later afstand van nemen. Over kleding, nou het gaat niet direct om 'mij', maar om het algemene. Als het gaat om zwarte-latex-strakke-pakken voor mannen én vrouwen. Daarvan vind ik oprecht dat mensen dat niet op straat aan horen te hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op zaterdag 02 juni 2007 23:07:33 schreef Aluap het volgende: En wat vinden jullie dan van in je bikini op het strand lopen?! Ik voel me hier zelf altijd best ongemakkelijk bij, wat vast niet voor niks zal zijn. Maar zou dit betekenen 'niet meer zwemmen'? Heb ik ook, maar dat heeft niets met geloof te maken, ik vind het gewoon niet prettig om me letterlijk zo bloot te geven, uiteindelijk heb je nauwelijks meer aan dan je ondergoed en dat voelt toch wat vreemd. Gelukkig vind je dit seizoen erg stijlvolle badpakken, daar voel ik me al een pak beter in. Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 12:34:53 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Heb ik ook, maar dat heeft niets met geloof te maken, ik vind het gewoon niet prettig om me letterlijk zo bloot te geven, uiteindelijk heb je nauwelijks meer aan dan je ondergoed en dat voelt toch wat vreemd. Gelukkig vind je dit seizoen erg stijlvolle badpakken, daar voel ik me al een pak beter in. ik heb daar totaal geen moeite mee... ook al zou ik naakt zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik heb er niet heel erg moeite mee opzich, maar ik vind het ergens wel heel raar. In de zomer op het strand is het heel normaal om bijna-naakt rond te lopen, net als in het zwembad, en in andere situaties is het aanstootgevend.. best vreemd Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 12:34:53 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Heb ik ook, maar dat heeft niets met geloof te maken, ik vind het gewoon niet prettig om me letterlijk zo bloot te geven, uiteindelijk heb je nauwelijks meer aan dan je ondergoed en dat voelt toch wat vreemd. Gelukkig vind je dit seizoen erg stijlvolle badpakken, daar voel ik me al een pak beter in. mjah heeft ook te maken met onzekerheid over je lichaam denk ik, waar volgens mij bijna alle vrouwen mee te kampen hebben Hmm kleding, niet TE naakt maar er gewoon leuk uitzien is niks mis mee denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik vind badpakken veel mooier, maar aangezien ik met de mode 'meeloop' draag ik een bikini. Een tankini is ook wel erg mooi. (mijn bikini heb ik alleen nog geen jaar, en die was iets van €50,00 ofzo..) Alhoewel ik niet denk dat ik me dit jaar in bikini ga vertonen, tenzij ik opeens een privé strand aangeboden krijg. Ik heb deze in het zwart: En nee, dat is niet een foto van mij, maar een foto van een model Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Oh, ik vind mijn bikinibroekje wel het toppunt van schattig Kan er alleen geen plaatje van vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik wil een boxer met een tankini. Bedekter kan niet qua badkleding Het moet wel zwart, of met bloemetjes Overigens zoek ik me gek naar een wijde broek! Iemand tips? Ik heb broeken van Indian Rose, Gstar en Gsus (ja, die ook, sorry) aangehad, dus broeken van €120+ maar zelf die passen niet. Ik word wanhopig. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 16:15:55 schreef Mystique het volgende: Het moet wel zwart, of met bloemetjes Mijn bikinibroekje is zwart mét witte geborduurde bloemetjes-achtige-figuren O.o wat een opbiechtingen toch weer, vandaag. ^^ Overigens, ik houd me niet zo aan kledingvoorschriften, omdat ik christen ben. Alleen heb ik op zondag eigenlijk altijd een rok aan, maar daar houd ik me ook niet heel strikt aan. En verder draag ik meestal geen aanstootgevende kleding, alhoewel ik me vaak afvraag wanneer iets aanstootgevend is en wanneer niet. Ik heb erg slechte ervaringen met korte rokjes, daar krijg je van die rare opmerkingen over en enge mannen achter je aan enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik heb gewoon lelijke benen Dus (korte) rokken zijn niet aan mij besteed tenzij ze extra lang zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik vond de lengte van mijn rokken ook altijd wel meevallen (geen uitvergrote riem ), maar toch wel aan de korte kant, en áltijd als ik twijfels had over of ik een rokje wel aan moest trekken, kreeg ik rare opmerkingen erover naar mijn hoofd. Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 keb wel een minirokje... en een heel kort broekje Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 16:15:55 schreef Mystique het volgende: ... en Gsus (ja, die ook, sorry) Wat is er fout aan G-sus? Omdat je het als Jesus uitspreekt? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 17:40:24 schreef Frique het volgende: [...] Wat is er fout aan G-sus? Omdat je het als Jesus uitspreekt? Omdat ze Jezus tot merknaam hebben gemaakt inderdaad, inclusief symbolen als doornenkroon en kreten als Gsus is coming, Sindustries. Ik wil het niet dragen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Bikini, goed dat je het zegt. Binnenkort maar weer eentje halen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten