Spring naar bijdragen

Weer terug op Credible


Aanbevolen berichten

Zet dit even neer bij het subforum 'getuigenissen', mede omdat er meer te vertellen is dan alleen de korte onderstaande post, alleen dat komt later wel (nu nog heel even niet)

Hierbij wil ik bij deze mijn excuses aanbieden aan elke users of crewlid voor het aanmaken van de wel bekende kloon's op Credible (zie ban-meld-topic) Was onnadenkend en nogal een kinderachtige daad. Volkomen zinloos en de crew heeft me dan ook terecht gebanned.

Graag wil ik terugkomen om op Credible omdat dit m.i. toch één van de waardevolste fora is. En zal mijn uiterste best doen me wat rustiger, minder impulsief en defensief op te stellen in mijn posten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank jullie wel allemaal.

@ Dostojevski,

Hé jij hier ook al, had het al wel gezien hoor. Welkom hier. We kennen elkaar virtueel al vele jaren, al voor ik wist van het bestaan van Credible. knipoog_dicht.gif

@ Jipke,

Ja, ik kan Credible nog steeds waarderen dat is eerlijk gezegt nooit weggeweest.

@ Kenneth,

Me gedragen, hmmmzzzz... zal er mijn best voor doen. Meer kan ik niet beloven.

Er is de laatste tijd even net iets teveel gebeurt waardoor het één en ander escaleerde. Mijn ziek-zijn wat nogal op m'n emoties heeft gewerkt. Dit niet aanvoerende als excuus maar gewoon 'iets' wat me overkwam en waar ik persoonlijk zelf niet goed de hand meer in had. Er hoefde maar wat te gebeuren in real-live, maar vooral virtueel of het werkte als een rode lap op een stier. Tja, en ben nogal emotioneel ingesteld wat ik van mezelf weet, waarvan ik weet dat ik er aan moet werken. Soms lukt dat, soms helemaal niet.

Vorige week 2 dagen in het ziekenhuis gelegen i.v.m. het opstarten van een dieet (500 kcal) i.v.m. het ziek-zijn (diabetes) en niet tegen de medicatie kunnen (vermoeidheid, hartritmestoornissen, etc)

Mocht direct met alle medicijnen stoppen. Het dieet valt me mee, ondanks sommige moeilijke momenten.

Tijdens deze 2 dagen ook tijd om na te denken, daarna het toeleven naar Pasen. Denken over hetgeen allemaal om me heen gebeurt hetzij in real-live, hetzij virtueel op fora. Nogal confronterend allemaal. Zal niet alles in detail vertellen, dat strekt net iets te ver.

Tijdens deze dagen ook de t.v.-opnames van Gordon en Joling over de vloer meegemaakt (uitzending 24 april, en ja er is een kleine kans ik te zien ben op t.v.) Het zette me aan het denken. Gordon en Joling tijdens de opnames, daarnaast een beeld te zien van hen wanneer de camera's niet draaien. Wie zijn zij in het echt. En vandaaruit... wie ben ik in het echt.

Wat laat ik van mezelf zien op fora..? Het is niet altijd even fraai, d'r zitten grote missers/blunders tussen. Daarbij weet ik dat ik mensen heb gekwetst, pijn heb gedaan. Ongewild, onbedoeld.. maar het gebeurt. Of dat in de toekomst te voorkomen is weet ik niet. Ik ben ik, en jij bent jij.. allemaal met tekortkomingen en gebreken. Allemaal kinderen van dezelfde Schepper van hemel en aarde, die onze Vader wil zijn. Daarom ook het volgende wat ik op het web vond wat me aansprak vanmorgen en wat ik ook in m'n profiel heb gezet. Bidden is... Bidden is in relatie leven met Hem, met God onze Schepper die onze Vader wil zijn. Hoe we ons ook gedragen, hoe we ook zijn. Hij houdt van ons en wil ons helpen te veranderen in datgene wat nodig is. En dat, dat is mijn vertrekpunt vanaf vanmorgen toen ik hoorde dat mijn unban in werking was gesteld.

Bidden is...

Bidden is...dicht bij God komen

je hoofd veilig op Zijn schoot.

Bidden is...stil wachten

weten, Gods Liefde voor mij is groot.

Bidden is...je gedachten aan God geven

de taal van je ziel delen met Hem.

Bidden is...luisteren

naar Gods zachte stem

de vreugde die je mag ervaren

als je Zijn stem herkent.

Bidden is...huilen, ontelbare tranen

die God zacht van je ogen wist

de Liefde mogen zien in Zijn ogen

Hij weet immers wat je mist.

Bidden is...vragen naar het waarom

waarom oh God, ik begrijp het niet

en toch zeker mogen weten

God verlaat mij niet.

Bidden is... schreeuwen naar de hemel

die van koper lijkt te zijn

help me God, hoe moet ik leven

verlos me toch van deze pijn.

Bidden is...danken voor genade

dat je voor God van waarde bent

dat je mag komen zoals je bent

dat je door Hem wordt gekend.

Bidden is...je hart openen

voor een God die is te vertrouwen

ook zonder woorden, stamelend, smekend

blijft Hij van je houden.

Bidden is...dat je zeker mag weten

door Jezus Christus ben ik gered

dan stijgt je lofzang ten hemel

en wordt je leven één gebed!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jeujjjjj
party.gifparty.gif

Kunnen we weer fijne heftige discussies gaan houden
puh2.gif

Haha geintje, leuk dat je er weer bent meis
widegrin.gif

Ennuh...je weet nu beter hé
knipoog_dicht.gif

Lol... grapjas.... thumbsup.gif


Samengevoegd:

Quote:

eej
smile.gif
welkom terug!

Dat "Bidden is..." vind ik erg mooi
smile.gif

Ja, is mooi he. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid