Spring naar bijdragen

Sexy lingerie: voor of tegen?


Aanbevolen berichten

Quote:

Ongeloofelijk tegen!!!

Het heeft weer alles te maken met een van de hoofdzonde lust.

Men probeerd seksueel lust te trekken

Belachlijk

Wat is daar belachelijk aan of mis mee? Vooropgesteld dat het mijn eigen vrouw is uiteraard, heb ik graag dat mijn lust opgewekt wordt net zo goed als dat ik een aperitief voor het eten zeer kan waarderen. Zonder eetlust opwekkend drankje eet ik echt geen hap minder maar met geniet ik er gewoon extra van en zo is het met lingerie en seks ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

puh2.gif Lust is ook fout. Je mag je vrouw ook absoluut niet zien als een lekker ding namelijk. Je behoort alleen maar seks te willen hebben omdat je de persoon zo vreselijk lief en aardig vind, niet omdat je eigen vrouw je zo kan opwinden puh2.gif
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

puh2.gif
Lust is ook fout. Je mag je vrouw ook absoluut niet zien als een lekker ding namelijk. Je behoort alleen maar seks te willen hebben omdat je de persoon zo vreselijk lief en aardig vind, niet omdat je eigen vrouw je zo kan opwinden
puh2.gif

Ben toch blij dat mijn vrouw daar anders over denkt party.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

puh2.gif
Lust is ook fout. Je mag je vrouw ook absoluut niet zien als een lekker ding namelijk. Je behoort alleen maar seks te willen hebben omdat je de persoon zo vreselijk lief en aardig vind, niet omdat je eigen vrouw je zo kan opwinden
puh2.gif

Foei! Foei! Seks is om kinderen te maken. Niets anders.

Dus is sexy lingerie prima, als je merkt dat je partner wat extra aansporing nodig heeft om een kindje te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

'n beetje duur hé.... als ik moest kunnen kiezen tussen een kanten onderbroekje en een leren frak,geef mij maar diene frak hoor!

Och, gewoon in de hema of de H&M vind je ook al erg mooi ondergoed met wat verleidelijk kant aan enzo, het hoeven niet perse peperdure lingerieboetieks te zijn.

(En een frak is trouwens een jas, voor wie dat wou weten.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

dood.gif

Je moet er wat voor over hebben om je man te verleiden om kinderen met je te maken puh2.gif

Mwa, over het algemeen, als je redelijk normale maten hebt kan je inderdaad terecht bij de H&M, Hema, Hunkemöller, Livera enz enz. Met hele grote borsten kom je namelijk vaak toch snel bij de speciaalzaken uit. En die zijn dúúr ja!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn studentenbudget trekt dat sowieso niet, ik ga gewoon daar kijken naar de mooie dingen, en nadien koop ik de iets minder mooie maar nog altijd leuke dingen van de H&M. Gelukkig ben je als student toch nog helemaal niet aan kinderen toe. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben laatst geweest met mijn moeder, en ben toen helemaal verliefd geworden op een grote pluizige knuffeldraak, en nadat ik vijf minuten had staan jengelen over hoe schattig hij was kreeg ik hem van moederlief.

Anders gezegd: ik ben zelf nog een irritant ikea-kind, het is duidelijk veel te vroeg om me al voort te planten. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Okee, nu moeten we deze reacties snel even terugkoppelen om te zorgen dat we ontopic blijven:

Sommige dingen wil je gewoon graag hebben. Bijvoorbeeld een grote pluizige knuffeldraak. Waarom? Niet omdat het nuttig is, niet omdat het een grotere meerwaarde heeft voor de maatschappij en/of je relatie, maar gewoon omdat het leuk is.

Net als met lingerie, ook als die sexy is (Sexy is overigens ook maar een subjectief begrip. Heeft iemand dat al geopperd?) Je wilt het soms gewoon hebben. Niet vanwege allerlei zwaarwegende redenen, maar omdat je het mooi/leuk/schattig vind.

(zo, die was goed! big-smile.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Respect! widegrin.gif

Maar da's inderdaad wel waar. Als ik leuke lingerie koop denk ik daar niet meteen bij na dat dat specifiek sexy of verleidelijk is, ik koop dat ook niet speciaal om mijn vriend die avond eens aangenaam te verrassen bij het slapen gaan of wat dan ook, ik vind het gewoon mooi om te zien en prettig om te dragen. Al bij al erg onschuldig, en niet het Grote Boze Lustinstrument wat sommigen blijkbaar zien in iets betrekkelijk alledaags als lingerie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bedacht me bijvoorbeeld vandaag (krijg je met al die Pink Ribbon acties op het moment) dat ik ook echt weer toe ben aan nieuwe BH's. Ten eerste wil ik dan graag een goede dragen, je borsten gaan als alles goed gaat toch je hele leven mee.

Maar dan wil ik ook graag iets moois, net als dat ik graag mooie kleren draag. En iets wat ik mooi vind, kan mijn vriend dan weer heel erg sexy vinden.

Dat is niet iets waar ik het persé op uit zoek. Het is natuurlijk fijn als hij het sexy vind, maar in eerste instantie zoek je het toch uit voor regelmatig gebruik.

Zou ik dan een setje moeten laten hangen omdat iemand het sexy zou kunnen vinden?

(whoppa, and we're ontopic puh2.gif)

(sorry mods, ik ben al de hele dag bezig met huiswerk, daar wordt je flauw van...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad! Je moet toch ondergoed dragen, je moet toch regelmatig geld uitgeven aan een nieuwe bh, dus dan kun je het toch beter uitgeven aan ondergoed dat je ook echt mooi en vrouwelijk en aantrekkelijk (wat bij lingerie dus wel neerkomt op wat de meeste mesen zien als sexy) enzovoort vindt? Sommige vrouwen hebben daar allicht geen behoefte aan en dat is prima voor hen, maar ik hou nu eenmaal van dingen die vrouwelijk en sierlijk en mooi afgewerkt zijn, of het nu gaat om schoenen of jassen, of om lingerie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies!

En er zijn inderdaad vrouwen die daar niet van houden, dingen die vrouwelijk, sierlijk en mooi afgewerkt zijn, maar kijk maar eens hoeveel modebladen er verkocht worden. Dat wekt wel de indruk dat je daar zeker niet de enige in bent.

En ja, je draagt het iedere dag. Ik vind het dan toch fijn om iets goeds en moois te hebben. Eerlijk gezegd kan het me dan toch niet zoveel schelen wat anderen ervan vinden (klinkt botter dan ik het bedoel) maar ik draag het iedere dag, ik moet er telkens tegen aan kijken, dan lijkt het me toch niet bezwaarlijk dat ik het zelf ook leuk vind!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laten we nou eerlijk zijn,ook al draag je mooie kleren

je ziet het niet eens,het is alleen maar voor seks en lust.

En seks is enkel bedoeld om je voort te planten! yes.gif

De Hoofdzonden?

Waarom vrouwen het leuk vinden om het te dragen weet ik niet,je ziet er toch niets van.

Mannen hebben er helemaal geen baat bij,tenminste zonder het woordje lust te gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid