Spring naar bijdragen

Sexy lingerie: voor of tegen?


Aanbevolen berichten

Quote:
dat is het voordeel van niet-sexy lingerie, dat is ook zo uit
rofl.gif

Tsja, dat is dan ook wel weer zo. Maar dan meer omdat het pijn doet aan mijn ogen dan dat ik het sexy vind puh2.gif

Quote:
En ik hou er niet zo van om mezelf echt 'sexy' te voelen.. =O

Serieus? Nou ben ik wel benieuwd waarom niet dan smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Lol... Ik ga denk ik ook even wat leuks uitzoeken voor mijn ventje voor onze huwelijksnacht!
knipoog_dicht.gif
Of "Groom" of een andere tekst op z'n huidige ondergoed naaien/borduren.
puh2.gif
Hoewel... wat heeft het ook eigenlijk voor meerwaarde? Ik doe wel m'n best voor mezelf (nou ja, voor hem eigenlijk) wat leuks uit te zoeken voor onder m'n trouwjurk, maar van hem vind ik 't ook niet erg als hij niets speciaals ervoor uitzoekt... Peins peins, waar je al niet over na moet denken bij het plannen van een bruiloft
knipoog_dicht.gifpuh2.gif

Het nadeel aan bruidslingerie is dat het altijd bij je trouwjurk moet passen, althans; je mag geen ribbeltjes zien en het moet er niet boven uit komen en dat soort dingen puh2.gif Dus als je een erg blote rug hebt, dan kun je al geen gewone bh aan maar dan moet het weer ingewikkelder met corsetten enzo ;/

Mijn broer had Hugo Boss ondergoed aan op z'n trouwdag e_53.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Peins peins,

Ik weet niet waar het aan ligt maar om de een of andere manier las ik eerst 'Penis penis' xD

Ik zou ook wel wat sexy lingerie willen hebben, maar dat is echt onbetaalbaar. Ik ben al lang blij dat ik nu 2 beha's heb die me passen en die niet verschrikkelijk afzichtelijk zijn. setjes kan ik helemaal wel vergeten boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik weet niet waar het aan ligt maar om de een of andere manier las ik eerst 'Penis penis' xD

Ik zou ook wel wat sexy lingerie willen hebben, maar dat is echt onbetaalbaar. Ik ben al lang blij dat ik nu 2 beha's heb die me passen en die niet verschrikkelijk afzichtelijk zijn. setjes kan ik helemaal wel vergeten
boosrood.gif

Dit bericht had ik kunnen typen.

Beide alinea's puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

voel je, je van binnen soms ook niet sexy?

Jawel, maar dat voelt (uiteindelijk) niet echt hip. Niet dat ik altijd slobbertruien draag, of t-shirts zonder lage halzen, maar allemaal niet met de bedoeling om sexy gevonden te worden. Sexy is iets anders dan mooi, het kan samen maar hoeft niet knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
*Denk, denk*,

Lol, heb ik ook wel eens gehad dat ik dat verkeerd las, en dan ook in een heel foute context. Maareh, zo beter? knipoog_dicht.gif

Ik ben nog niet uit over mijn bruidslingerie. Gelukkig wordt er iets voor me besteld zodat ik het in mijn maat kan passen, heb ik nog even bedenktijd...

Link naar bericht
Deel via andere websites

vrouwen zijn géénsinds geboren verleidsters.. er is weinig dat aangeboeren is..

ik heb wel geleerd dat een bassisonderscheid tussen goed en kwaad aangeboren is..

ik ben uberhuapt tegen het opleuken van sex..

waarom zogenaamd spannender maken als het niet kán vervelen omdat het 1 van de kostbare dingen is die God ons heeft gegeven?!?

knuffel

-Michel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die redenering snap ik niet: seks is sowieso al fijn, dus het is fout om te proberen het zo fijn mogelijk te maken? Ik bedoel, ondergoed moet je toch aan, dan kan je toch net zo goed iets moois aandoen waarin je je sexy voelt. Sinds wanneer is het fout om te proberen je dagelijks leven en alles wat daar bij hoort (seks dus ook) zo aangenaam mogelijk te maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik ben uberhuapt tegen het opleuken van sex..

waarom zogenaamd spannender maken als het niet kán vervelen omdat het 1 van de kostbare dingen is die God ons heeft gegeven?!?

Wat een misverstand. Omdat het seks is, is het fijn?

En daarbij: seks kan heel fijn zijn, maar om daar nou genoegen mee te nemen? Als je niet investeerd in je seksleven, kan dat op den duur serieuse problemen gaan opleveren...

Ik ben het eens met Iriacynthe

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

vrouwen zijn géénsinds geboren verleidsters.. er is weinig dat aangeboeren is..

ik heb wel geleerd dat een bassisonderscheid tussen goed en kwaad aangeboren is..

ik ben uberhuapt tegen het opleuken van sex..

waarom zogenaamd spannender maken als het niet kán vervelen omdat het 1 van de kostbare dingen is die God ons heeft gegeven?!?

knuffel

-Michel

dus jou oog wil niks extra's?

ik weet niet hoor als ik een man zou zijn en mijn vrouw trekt haar kleding uit er er komt daar een eens of andere afdanksel onderbroek van de zeeman onder vandaan, met een moniek van de ven kapsel (uit turks fruit), of een vrouw die zichzelf respecteerd en er verzorgd uitziet incl. mooie lingerie

Link naar bericht
Deel via andere websites

is ondergoed wel bijbels?

Exodus 20:25 Als je voor mij een stenen altaar wilt bouwen, gebruik dan geen gehouwen stenen, want door de stenen met een beitel te bewerken ontwijd je ze. 26 En breng geen treden aan, want als je daarlangs omhoog zou gaan, zou men je geslachtsdelen zien

puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

je hoeft niet perse mooi ondergoed te dragen om een ander te verleiden. Het draait niet allemaal om de lust. Je draagt toch ook kleren die je mooi vind? Je wilt er toch leuk uit zien? Waarom dan geen mooi ondergoed, waarmo zou je er in je ondergoed niet leuk uit mogen zien? Ik bedoel, in simpel ondergoed kan iemand er ook mooi uit zien maar ik kan me ook een voorstelling maken van iets wat ik echt niet mooi vind qua ondergoed.

Wat is wil zeggen: Sexy lingerie dragen kán om lust gaan. Maar het hoeft niet, er zit een verschil tussen lust en schoonheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid