Spring naar bijdragen

Sexy lingerie: voor of tegen?


Aanbevolen berichten

Quote:

@ Mystique: Wat zou dan sexy zijn voor een man?

Ja, daar zit ik nu sinds de start van dit topic over na te denken en ik weet het echt niet nosmile.gif.

Een man is mooi, en eigenlijk maakt het niet bar veel uit wat hij aan heeft, als het maar niet héél lelijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Ja, daar zit ik nu sinds de start van dit topic over na te denken en ik weet het echt niet
nosmile.gif
.

Een man is mooi, en eigenlijk maakt het niet bar veel uit wat hij aan heeft, als het maar niet héél lelijk is.

LOL

Dat bedoelde ik dus, dat mannen en vrouwen anders tegen sexy aankijken, ik denk dat wij vrouwen het eerder mooi vinden dan sexy.

Maar goed, om even terug te komen naar het onderwerp vind ik sexy lingerie niet verkeerd. Tenzij het een op zichzelfstaand iets gaat vormen, niet meer een middel tot.

Als mijn man het mooi vindt en het stimuleerd in onze relatie zou ik niet weten waarom dat niet zou kunnen...

Liefs Diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben helemaal voor! Je verleidt er jezelf uiteindelijk ook mee. Zelfs als je single bent en er helemaal niemand is om die prachtige lingerie te bewonderen voel je je gewoon zo veel vrouwelijker wanneer je een delicate kanten slip draagt dan in je oerdegelijke Damartje. Zelfs de oncomfortabelheid van jaretelles of een korset weegt in mijn ogen niet op tegen het voel-je-fantastisch-gehalte van zulke spullen. Ergens is dat ook net het leuke aan lingerie, je kan iets puur voor jezelf kopen, zonder dat anderen dat moeten zien, en zonder dat iemand er een mening over moet hebben behalve jij. Of je nu een fantastische avondjurk draagt of een besmeurde overall, wat eronder zit is helemaal jouw plezier. En als je je vriend of echtgenoot aangenaam kunt verrassen met mooie lingerie is dat extra mooi meegenomen, ook al zijn mannen in de regel niet half zo geboeid door die lapjes textiel als door wat er onder zit. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Zij zegt niet dat ze alleen sexy lingerie ziet, maar dat ze alleen sexy lingerie ziet
voor vrouwen
. En daar geef ik haar ook gelijk in
knipoog_dicht.gif
.

Klopt, Nienke.

Ik bedoel ook niet dat alle lingerie in elke winkel sexy is, met kant bedekt enzo. Maar als je eens rondkijkt, zie je het alleen voor vrouwen. Dat bedoelde ik.

En ook best leuk hoe mijn discussie op verschillende manieren wordt opgevat. De één antwoord met een simpel 'voor' of 'tegen', terwijl een ander begint over het draagcomfort van lingerie.

Leuk om te lezen allemaal!


Samengevoegd:

Quote:

Maar dames, anders plaatsen jullie even foto's. Ik kan me namelijk niet zoveel voorstellen bij sexy lingerie...
knipoog_dicht.gif

Check livera.nl?

Ik heb het niet over leren SM-korsetten en zweepjes ofzo (ook leuk topic-idee? engel.gif ), meer aan romantische lingeriesetjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, daar zit ik nu sinds de start van dit topic over na te denken en ik weet het echt niet
nosmile.gif
.

Een man is mooi, en eigenlijk maakt het niet bar veel uit wat hij aan heeft, als het maar niet héél lelijk is.

een man in een boxer met strikjes en kanten randjes rofl.gif

Denk overigens wel dat je gelijk hebt, Pirate Elf smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarom?

Sorry hoor. Geintje. Beetje ballorig omdat ik het nou niet het meest wereldschokkende onderwerp vind.

Als ik even eerlijk als man mag reageren dan gaat het me toch om de inhoud en niet om de verpakking. Het oog wil ook wat, ook in de relatie. Ik heb het geluk dat ik een prachtige vrouw heb, ook om naar te kijken. Dat is niet alleen omdat ik dat vind, maar zo langzamerhand weet je ook wel hoe iemand ook in de ogen van anderen eruit ziet.

En dan vind ik lingerie best iets toevoegen, maar hetzelfde setje zal een minder mooie vrouw ook minder mooi staan. En daarmee is het allemaal erg betrekkelijk.

Maar hoe belangrijk is het nou allemaal. Over 40 jaar zien jullie er ook allemaal niet meer zo mooi uit en ik al helemaal niet want dan ben ik al dood als ik de statistieken mag geloven.

Als je de schoonheid hebt, geniet ervan, heb je ze niet, maak je er niet druk om, zo belangrijk is het ook weer niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend zegt weleens "zelfs in een vuilniszak ben je nog mooi" maar ik vind het toch sneu om dat al te letterlijk te nemen. widegrin.gif Maar ik ben blij dat ik geen rare dingen hoef uit te halen om ervoor te zorgen dat hij vind dat ik er wel mee door kan. Juist als je weet dat er niks vanaf hangt, kan je er relaxed mee omgaan en is het leuk om te zorgen dat je er mooi uitziet.

lol@Audiophile rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid