Henriëtte 0 Geplaatst 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 het is wel waar dat als je kleren, lingerie, schoenen of iets in die richting draagt die je leuk vindt, je je beter voelt dan dat je bijvoorbeeld je te grote slobbertrui aanhebt ofzo.. Maar om nu je string boven je broek uit te laten steken gaat toch wel wat ver, niet iedereen hoeft te zien dat je er trots op bent, toch? Maargoed, ik ben er opzich wel mee eens dat je sexy lingerie mag dragen, maar dat je dan wel op een goede manier er mee om gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 Da's waar, ik vind het ook ongepast om te koop te lopen met je lingerie. Het heet niet voor niets onder-goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 Ik ben absoluut tegen, je krijgt mij nog niet met 10 grote afro-nederlanders (tsja hoe moet je ze noemen tegenwoordig) in een string (als die voorspelbare grap al eerder gemaakt is (Audiophile!), sorry, niet gezien, eerlijk ) Voor mijn meisje zou ik niet zozeer voor of tegen zijn, voelt ze zich er prettig en aantrekkelijk in, prima. Als ze wat voor moeite dan ook doet om dingen interessanter te maken is waardeer ik dat sowieso. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 Nee, het lijkt mij ook helemaal niks om te weten dat een jongen een string draagt.. En al helemáál niet om het te zien, maar dat gebeurt toch niet xD Eh bah.. Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 is toch sexy? ik vind t wel leuk om een seen leuke setje te hebben...dat is toch geweldig om zo je partner te verleiden? en nou jah...dagelijk...ist gwoon wat makkelij is om te dragen, en wat ook nog eens leuk is tegelijk ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Verleiding.. is volgens het christendom een zonde Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 14:37:45 schreef Raido het volgende: Verleiding.. is volgens het christendom een zonde Op de wijze van Netjuuuh niet lijkt me. Hoe kan je anders genieten van seksualiteit, met een niqaab aan gaat dat erg lastig Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Ik vind het persoonlijk geen probleem als vrouwen sexy lingerie dragen Het ligt wel aan de intenties natuurlijk. Van die strings die boven broeken uitsteken vind ik dan weer niks... maar ik vind het wel belangrijk dat vrouwen zich ook vrouw voelen, ze zijn het niet voor niets Als dat voor hun betekent dat ze sexy lingery willen dragen vind ik dat prima. Link naar bericht Deel via andere websites
Anaya 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Mooie (seksy) lingerie draag ik wel eens, onder de kleding. En ik weet dan zelf dat ik het draag, en dat voelt goed. Het schijnt dat je dan ook wat meer uitstraalt. Het kan eens gebeuren dat een string boven de broek komt, maar dit is bij mij niet de bedoeling. BH-bandjes zie je wel eens zitten; zeker in de zomer, maar dat zegt nog niets toch... Verder hou ik toch wel veel verborgen. Maar op het strand kunnen mannen toch ook genoeg zien? Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 18:47:02 schreef Anaya het volgende: Maar op het strand kunnen mannen toch ook genoeg zien? Wat moet ik zien dan? Ik zit er zelf eigenlijk niet op te wachten om een vrouw te zien die er bv. topless ligt. Klinkt eigenlijk van dat het wel goed is, dat je zit te loeren naar een vrouw op het strand... Blessings, Arjan Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 14:37:45 schreef Raido het volgende: Verleiding.. is volgens het christendom een zonde Die schreeuwt om meer uitleg. Iedereen die in verleiding staat zondigt? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 14:47:36 schreef Kyran het volgende: [...] Op de wijze van Netjuuuh niet lijkt me. Hoe kan je anders genieten van seksualiteit, met een niqaab aan gaat dat erg lastig Gaat seksualiteit dan om verleiding/verzoeking? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 19:01:53 schreef Audiophile het volgende: [...] Die schreeuwt om meer uitleg. Iedereen die in verleiding staat zondigt? Dan zondig ik elke dag.. Maargoed, dat doen we allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Voor heb niets tegen sexy lingerie, ook niet als het gebruikt word om te "verleiden" Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Zolang sexy lingerie ook echt alleen maar de juiste persoon verleidt. Ik heb er iig geen behoefte aan om met dergelijke sexy lingerie geconfronteerd te worden als ik bijvoorbeeld tentamen aan het maken ben en dan maar één kant gerust op uit kan staren om na te denken over het juiste antwoord... Eigelijk is dat een ander punt, ik vind dat vrouwen deugdelijke kleren aan horen te trekken. Kleding die dus bedekt wat bedekt hoort te blijven. Daar valt ondergoed onder en zeker datgene wat het ondergoed op haar beurt dient te bedekken. Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 wel het verleiden van je eigen partner haha maar dat maakt t ook nog wel eens leuk tussendoor toch? Link naar bericht Deel via andere websites
mléeen 0 Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ik ben voor, maar in het openbaar ben ik tegen. Zoals al werd gezegd met strings die boven broeken uit steken. Voor bij je partner heb ik er niks op tegen. Dat moet iedereen zelf weten Samengevoegd: Oja, over verleiden. Ik denk dat er met het verleiden (van je partner) waar je geen slechte bedoelingen bij hebt niks mis mee is. Ik ben tegen het verleiden wat vaak met slechte bedoelingen wordt gedaan. En dát is volgensmij volgens de bijbel een zonde.. Link naar bericht Deel via andere websites
Menahem 0 Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ik ben helemaal vóór sexy lingerie, zolang mijn vrouw het voor mij draagt. Uiteraard Bij anderen laat het me koud Link naar bericht Deel via andere websites
Snusa 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Tegen sexy lingerie . Dat sexy heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Voor mooie lingerie. En ja, als die dan eens als sexy opgevat kan worden, mag het van mij wel. Maar alleen lingerie kopen omdat het sexy is doe ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
christa_111 0 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 ik ben voor mooi ondergoed. ik voel me er zeker in! en ben er zeker niet van overtuigd dat mooie lingerie een zonde is. in het huwelijk mag je een man toch ook wel verwennen, het gaat in mijn ogen dan niet alleen om het kinderen krijgen. en zolang je nog geen man vrouw bent, mag je er toch nog steeds wel mooi uit zien ook onder je kleren. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Ik ben wel voor! Maar het is natuurrrrlijk wel interessanter wat er onder zit! Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 13:53:51 schreef Lord Voldemort het volgende: Ik ben wel voor! Maar het is natuurrrrlijk wel interessanter wat er onder zit! zolang een man geen sexy ondergoed gaat dragen, volgens mij kan je geen ergere afknapper hebben dan dat een man zijn broek uit doet en daar een hele glimmende hipster onder vandaan komt of nog erger... maar wat betreft een vrouw, ben ik helemaal voor, zeker als je jezelf respecteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Ik ben ook voor, net als vele anderen. Alleen tegen in het openbaar, maar het is maar net waar je de grens legt. Ik vind zelf een string niet kunnen, maargoed dat ben ik Maar binnen een relatie vind ik zeker kunnen Als je met z'n tweetjes bent bedoel ik dan ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 14:17:15 schreef Liedewij het volgende: [...] zolang een man geen sexy ondergoed gaat dragen, volgens mij kan je geen ergere afknapper hebben dan dat een man zijn broek uit doet en daar een hele glimmende hipster onder vandaan komt of nog erger... maar wat betreft een vrouw, ben ik helemaal voor, zeker als je jezelf respecteerd! Ik vind het heerlijk als mijn vriend ook wat moeite doet om sexy ondergoed te dragen! Nuja, sexy is voor een man natuurlijk ook wat anders dan een vrouw, mijn vriend moet niet aankomen met kant ofzo, voor mezelf vind ik dat erg mooi maar voor een man vind ik het maar niks. Maar een goed zittende, voldoende strak aansluitende boxershort in een mooie kleur, dat kan erg sexy zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Sloggi's Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten