Ann 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 als jullie het niet erg vinden ok, maar ik persoonlijk vindt dat het een heel negatieve lading heeft. Allesinds als ik ooit zo wordt, gelieve me geen malloot te noemen al denk ik niet dat ik zo meteen mijn hoofd ga kaalscheren en 666 op mijn voorhoofd ga schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
steff. 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 het is denk ik een combinatie van drugs en TE VEEL aandacht !! ik betwijfel het of het met haar nog goed komt..... Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 ik hoop dat ze alles nog op een rijtje zal krijgen, maar ik zou er niet mee zitten als ze stopte met muziek maken Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 10:35:02 schreef JoostG het volgende: Maar denk je dat Britney's akties komen doordat ze aan kaballah heeft gedaan? Logisch gezien niet nee, omdat ze eigenlijk helemaal niet aan Kaballah heeft gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Ik denk idd niet dat het allemaal zomaar goed komt... de enige oplossingen zouden zijn om (tijdelijk) te stoppen met al die drukte en haar laten behandelen in een kliniek ofzo, of dat ze een ontmoeting met de echte God krijgt, wat mij persoonlijk de beste maar helaas meest onwaarschijnlijke oplossing lijkt... alhoewel wat mij betreft Lucas 1:37 hier ook wel van toepassing is... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Quote: Op donderdag 08 maart 2007 15:38:59 schreef Mark1987 het volgende: of dat ze een ontmoeting met de echte God krijgt, wat mij persoonlijk de beste maar helaas meest onwaarschijnlijke oplossing lijkt... Gods wegen zijn ondoorgrondelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Bronze 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 19:09:12 schreef Thorgrem het volgende: [...] Als dat zo zou zijn dan moet ze niet naar een afkickkliniek, maar moet ze een exorcist opzoeken. Om de satan te verdrijven en het goede te laten overwinnen! Maar persoonlijk geloof ik niet zo snel in bezeten mensen... Het komt uit de Bijbel en ik geloof wel zeker dat mensen bezeten kunnen raken, ik kan niet echt makkelijk herkennen welke mensen bezeten zijn en hoe snel iemand bezeten kan raken, maar er als iemand puur voor satan bezig is denk ik dat diegene makkelijk bezeten kan wezen. En Britney Spears is altijd al bezig geweest mensen te verleiden met haar lichaam en verkeerde muziek denk ik ook. Link naar bericht Deel via andere websites
PiB 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Quote: Op donderdag 08 maart 2007 18:47:37 schreef Bronze het volgende: En Britney Spears is altijd al bezig geweest mensen te verleiden met haar lichaam en verkeerde muziek denk ik ook. Sterke argumenten Een verschijnsel als Madame Spears kan alleen bestaan bij de gratie van een grote kudde trouwe volgelingen die bereid is om te betalen voor dat lichaam en die muziek. Als Britney Spears bezeten geraakt zou zijn als gevolg van haar werk, zouden de duizenden mensen die dat werk mogelijk maken net zo bezeten moeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Bronze 0 Geplaatst 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2007 Hoezo zouden die dan ook bezeten zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Antireligie 0 Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Deze meid behaalde succes en ging zoals zo veel van dit soort mensen zich te buiten in extra vagant leven en vooral drugs. mensen die aan de drugs gaan, zetten in hun geest de poort open die zonder drugs normaal gesproken op slot zou zitten. Onreine geesten die binnenlopen of je van buitenaf beinvloeden, zijn niet zelden erop uit om je zelfmoord te laten plegen. Een bekend verschijnsel bij drug gebruikers. Herman Brood....Curt Corbain....etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten