Feebs 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 ik hou van de glinsterende dingetjes!! Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 ikke wil heel graag ergens een piercing, moet alleen nog even uitvinde n waar hihi ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 12:56:29 schreef Nynthe het volgende: ...ik wil er nog eentje onder mijn lip. En duidelijk dus dat die er nog gaat komen! Hebbes!!! Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2007 Fotoooooooo Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Quote: Op zondag 11 maart 2007 20:37:10 schreef annia het volgende: Fotoooooooo In mijn msn-naam staat een verwijzing naar mijn site, daar kan je hem wel zien Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2007 edit: onnodig in dit tpic Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2007 Uhm, nynthe, wil je de link naar de foto ook hier plaatsen? Vind het zo een beetje lezen alsof het hele forum buitengesloten word en alleen jullie twee weten waar het over gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2007 Dan is dat mijn schuld, aangezien ik er een reactie op plaatste. Zal hem weghalen. (je hebt er gelijk mee hoor mystique, het was van mijn kant niet nodig er nog iets over te zegen) Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2007 Nee Mystique, ik plaats bewust geen link. Dat omdat ik het liefst zo anoniem mogelijk blijf. Dat ik Annia dat antwoord geef is omdat ik met haar via mail wel eens contact heb. Dat is gewoon toevallig zo, niet omdat ik de rest van het forum buitensluit. Ik wilde alleen even mededelen dat ik de piercing heb laten zetten die ik graag wilde hebben, verder niet Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 19 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Ik heb vanmiddag m'n tongpiercing laten zetten!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Quote: Op maandag 19 maart 2007 19:26:44 schreef MartineV het volgende: Ik heb vanmiddag m'n tongpiercing laten zetten!!! Stoer Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Quote: Op maandag 19 maart 2007 19:26:44 schreef MartineV het volgende: Ik heb vanmiddag m'n tongpiercing laten zetten!!! En je kunt nu nog steeds normaal eten/ praten e.d? Of valt het allemaal wel mee? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 fotooooooooo Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 En, hoe ging het? Goede ervaringen met de piercer enzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Ja, ik mis nog steeds het verhaal & de foto Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Jaaaaa. Ik heb een navelpiercing Dag voor kerst laten zetten. Ben er heel erg blij mee. Ik wilde het ook al lang. Ik heb verder niks tegen piercings. Een gezicht dat helemaal vol zit vind ik niet zo heel mooi. Maar het maakt mij ook verder niks uit als iemand in de bediening een piercing zou hebben ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las ! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Dan mag je ook geen mooie kleding kopen, maar moet je in een jutezak lopen, geen hulpmiddelen als brillen gebruiken, en al helemaal geen beugel. Oorbellen uit... en weet je wat, laten we meteen naakt rondlopen! Grootste gedeelte wat je om en aan je lijf hebt hangen kan je op die redenatie wel verwijderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 13:09:16 schreef Nynthe het volgende: Dan mag je ook geen mooie kleding kopen, maar moet je in een jutezak lopen, geen hulpmiddelen als brillen gebruiken, en al helemaal geen beugel. Oorbellen uit... en weet je wat, laten we meteen naakt rondlopen! Grootste gedeelte wat je om en aan je lijf hebt hangen kan je op die redenatie wel verwijderen. vergeet makeup, knipbeurtjes ed. niet Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Dank u dan voor de fijne aanvulling Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik ben het dan ook met je eens Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 13:06:32 schreef Flipper het volgende: Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las ! Flipper Geweldig! Ach, Jezus zelf liet toe dat hij een lekker luchtje over zijn voeten uitgestort kreeg. Maar goed, dat is alleen maar een puntje die bij mij opkwam toen ik dat in de bijbel las... Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 13:06:32 schreef Flipper het volgende: Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? Is dit een vraag? Quote: twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Nee Quote: Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Nee Quote: Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las ! Flipper Waaraan moet een antwoord wel voldoen? Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 13:06:32 schreef Flipper het volgende: Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las ! Flipper dat zeg ik alleen als ik een dagje geen zin in make-up heb XD (dat ik mooi ben dankzij hem) toch make-up is handig bij jeugt puisjes.... Link naar bericht Deel via andere websites
Woudschim 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Als je je kleedt doe je toch ook aan wat je mooi vind, waarom zou dit met een piercing anders zijn en gods schepping beschamen? Persoonlijk vind ik piercings niet mooi, en zou ik ze daarom ook niet laten zetten. Maar als je het mooi vind, waarom niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten