Flipper 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hello Feebs... Idd. Bijvoorbeeld David wilde een vrouw, je kent het verhaal vast wel ? Tsja, maar God was daar toch niet zo content mee, althans, als ik lees wat daarover in de Bijbel staat ! Wat die tempel betrof, ik ga ervan uit dat je begrijpt dat het beeldspraak is, om aan te geven hoe mooi en goed... het menselijk lichaam is ! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Overigens staat het er niet zo, er staat geschreven: Of weet gij niet, dat ulieder lichaam een tempel is van den Heiligen Geest, Die in u is, Dien gij van God hebt, en dat gij uws zelfs niet zijt? Net ietsje anders.. Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Juist Raido, Ik bedoel maar... Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Quote: Op vrijdag 11 mei 2007 16:58:14 schreef Raido het volgende: Overigens staat het er niet zo, er staat geschreven: Of weet gij niet, dat ulieder lichaam een tempel is van den Heiligen Geest, Die in u is, Dien gij van God hebt, en dat gij uws zelfs niet zijt? Net ietsje anders.. Ja, in de context van seksuele reinheid t.o.v. heidenen enzo volgens mij, helegaar niet over piercings, tatoeages en insijden in de huid e.d. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Quote: Op maandag 05 maart 2007 20:53:53 schreef MartineV het volgende: In het topic over tattoo's wordt wel af en toe wat gezegd over piercings, maar het is daar toch een beetje offtopic.. Wat vind je van piercings? Heb je er zelf één of meer? Zou je er zelf één willen en wat voor één? shoot! Ik vind sommige wel sexy ^^ Maar ik zit idd met werk enzo link Zoiets Of snakebites Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Ah bah... niet doen hoor Dante Link naar bericht Deel via andere websites
xEline 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 ik heb er 1 in m;n neus en bovenin m'n oor maar dat vind ik niet echt een piercing en ik zie er niks fouts in eigenlijk?maja. meningen verschillen. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Quote: Op zaterdag 12 mei 2007 09:39:17 schreef Dante het volgende: link Zoiets Zou je volgens mij best staan! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Quote: Op zaterdag 12 mei 2007 09:39:17 schreef Dante het volgende: [...] Ik vind sommige wel sexy ^^ Maar ik zit idd met werk enzo link Zoiets Of snakebites Jaa doen! Zoiets is über**** bij een vent Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Oh.. was dat figuur op de plaatje een vent? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 ik heb twee gaatjes links en twee gaatjes rechts in mijn oren en ik heb een neuspiercing gehad, maar die ging helaas ontsteken, dus die heb ik uitgedaan. het gaatje van een neuspiercing is binnen 4 uur dicht en lidtekens hou je niet over aan neuspiercings. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Ik zit trouwens te denken aan tepelpiercings, ik hoop dat dat het nippletwisten tegen kan houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Moet je wel gaatjes gaan knippen in je kleding, anders weten mensen nog niet dat die dingen er zitten en wordt het nippletwisten een vrij pijnlijke aangelegenheid lijkt mij zo Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Hmmm.., de reacties lezende... zijn er toch wel méér mensen die moeite met Piercing(s) hebben, hetzij wellicht op à ndere gronden... Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Quote: Op zaterdag 12 mei 2007 23:29:02 schreef Flipper het volgende: Hmmm.., de reacties lezende... zijn er toch wel méér mensen die moeite met Piercing(s) hebben, hetzij wellicht op à ndere gronden... Flipper meer dan alleen jij = niet per definiet de meerderheid. Zelfs de meerderheid heeft niet altijd gelijk.... (Barnabas? ) Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 Nou, Mr. Emilio... legioenen reflectanten zijn het altijd volledig en voor de volle 100% eens met deze Dolfijn hoor... kan ik je veel voorbeelden van geven... ! Of ik het er zelf mee eens ben dat zij het allemaal zo ontzettend vaak met mij eens zijn... tsja, dat is een ander verhaal... Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2007 legioenen? Volgens mij weet ik al wie je bent... Oneway? Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Waarom zó nieuwgierig ? Ik behoef hier van geen een te weten wie zij/hij is... Stel je voor dat je écht weet wie iemand is ? Moet je nog bij haar/hem op de ZeeWierThee ook nog ?! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Quote: Op dinsdag 15 mei 2007 12:23:10 schreef Flipper het volgende: Waarom zó nieuwgierig ? Ik behoef hier van geen een te weten wie zij/hij is... Stel je voor dat je écht weet wie iemand is ? Moet je nog bij haar/hem op de ZeeWierThee ook nog ?! Flipper Je moest eens weten hoeveel bier ik heb gehapt met mensen die ik via een forum ken, zelfs een paar bands aan overgehouden Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Bot? Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Als je ergens door... leuke mensen, écht leuke mensen ontmoet in je leven is dat prachtig, Audiophile ! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ik zou echt graag een piercing willen. ik vind ze echt extreem gaaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Vanwaar toch die adoratie voor iets dat niet nodig is ? Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 22:45:05 schreef Flipper het volgende: Vanwaar toch die adoratie voor iets dat niet nodig is ? Flipper ado·ra·tie (de ~ (v.), ~s) 1 aanbidding, verering ik denk dat adoratie wat vergezocht is in dit topic flipper. Mensen vinden piercings leuk, mooi, gaaf. Misschien willen ze een piercing om erbij te horen, omdat iedereen het heeft. Of om zo een identiteit te kweken. Ik persoonlijk heb een piercing omdat ik het mooi vind. Het is niet iets wat ik zomaar even heb laten doen, maar 2 jaar over na heb gedacht voordat ik het heb laten zetten. Quote: Ex 32:2 2 Aäron antwoordde: ?Neem dan uw vrouwen, zonen en dochters hun gouden oorringen af en breng die bij mij.? Zelfs in het oude testament had met al oorringen. Taam Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 22:45:05 schreef Flipper het volgende: Vanwaar toch die adoratie voor iets dat niet nodig is ? Flipper Er is wel meer niet persé nodig in het leven en daarvan hebbeb we ook niet met z'n allen besloten dat we het dan maar moeten afschaffen of verbieden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten