Spring naar bijdragen

Vanwaar ben jij ?  

  1. 1. Vanwaar ben jij ?

    • België
      5
    • Nederland
      73
    • Luxemburg
      0
    • Duitsland
      0
    • Nieuw-Zeeland
      0
    • Canada
      0
    • USA
      1
    • Anders, nl...
      6


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 05 november 2006 22:54:28 schreef Harm-Jan het volgende:

[...]Amersfoort-aan-Zee
knipoog_dicht.gif

Pfieuw, komt het nét goed puh2.gif (en kan ik ook eens zonder een boel heisa met treinen enzo een strandwandeling maken)

Samengevoegde post 05-11-2006 22:59:16:

Quote:
Op zondag 05 november 2006 22:11:07 schreef diakio het volgende:

[...]

Nee, maar ik steun de Vlaamse Beweging van harte, voorzover ze overigens zich verre weet te houden van rechts-radicalisme.

I.e. het fuseren van Vlaanderen en Nederland (en Wallonië en Frankrijk)? Lijkt mij i.i.g. geen slecht idee smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 05 november 2006 22:57:58 schreef wateengedoe2 het volgende:

[...]

Pfieuw, komt het nét goed
puh2.gif
(en kan ik ook eens zonder een boel heisa met treinen enzo een strandwandeling maken)

Samengevoegde post 05-11-2006 22:59:16:

[...]

I.e. het fuseren van Vlaanderen en Nederland (en Wallonië en Frankrijk)? Lijkt mij i.i.g. geen slecht idee
smile.gif

Nope.

Het bevrijden van de laatste stukken Brabant en Limburg, deze voegen bij Vlaanderen. Wat de Hollanders doen moeten ze zelf weten, maar laat de oude wingewesten maar eens onafhankelijk worden van Franse of Hollandse bezetting.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 05 november 2006 23:31:37 schreef diakio het volgende:

[...]Nope.

Het bevrijden van de laatste stukken Brabant en Limburg, deze voegen bij Vlaanderen. Wat de Hollanders doen moeten ze zelf weten, maar laat de oude wingewesten maar eens onafhankelijk worden van Franse of Hollandse bezetting.

Zijn we eindelijk die katholieken kwijt. puh2.gif

Dan hebben we pas echt een mooi scheiding. Alle verdwaalde katholieken in Nederland kunnen dan naar het Zuiden verhuizen. En die paar verdwaalde protestanten uit Vlaanderen ed kunnen mooi naar Nederland komen. Mooie oplossing lijkt me. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:24:31 schreef Eli7 het volgende:

[...]Zijn we eindelijk die katholieken kwijt.
puh2.gif

Dan hebben we pas echt een mooi scheiding. Alle verdwaalde katholieken in Nederland kunnen dan naar het Zuiden verhuizen. En die paar verdwaalde protestanten uit Vlaanderen ed kunnen mooi naar Nederland komen. Mooie oplossing lijkt me.
engel.gif

De grens is niet bepaald door geloof. De nog steeds bestaande neiging van protestanten om katholieken te verdrijven is bekend natuurlijk, maar ik vrees voor je dat het om wat meer mensen gaat dan je denkt. Trouwens, waar moeten die arme evangelischen dan heen rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:36:08 schreef diakio het volgende:

[...]De grens is niet bepaald door geloof. De nog steeds bestaande neiging van protestanten om katholieken te verdrijven is bekend natuurlijk, maar ik vrees voor je dat het om wat meer mensen gaat dan je denkt. Trouwens, waar moeten die arme evangelischen dan heen
rofl.gif

De evangelischen gaan natuurlijk allemaal in 'Het Beloofde Land' wonen, lekker biblicistje spelen enzo. puh2.gif (en ja, dat past best, niet is onmogelijk voor zij die geloven engel.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:40:16 schreef Eli7 het volgende:

[...]De evangelischen gaan natuurlijk allemaal in 'Het Beloofde Land' wonen, lekker biblicistje spelen enzo.
puh2.gif
(en ja, dat past best, niet is onmogelijk voor zij die geloven
engel.gif
)

We kunnen ze ook opsluiten in Heilig Landstichting. Past ook prima, en als je ze vertelt dat het Bijbels is, zien ze het verschil toch niet knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:42:12 schreef diakio het volgende:

[...]We kunnen ze ook opsluiten in Heilig Landstichting. Past ook prima, en als je ze vertelt dat het Bijbels is, zien ze het verschil toch niet
knipoog_dicht.gif

3 Korinthe zal dat wel staan. knipoog_dicht.gif

Klinkt bekend, zal het vast niet opvallen. engel.gif

Probleem is wel dat we Roomsch bloed al op kilometers afstand kunnen ruiken. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:44:50 schreef Eli7 het volgende:

[...]3 Korinthe zal dat wel staan.
knipoog_dicht.gif

Klinkt bekend, zal het vast niet opvallen.
engel.gif

Probleem is wel dat we Roomsch bloed al op kilometers afstand kunnen ruiken.
puh2.gif

Oh, maar Heilig Landstichting is allang niet meer Rooms. Je volgt het nieuws niet zo goed he puh2.gif

Er is een fors conflict aan de gang tussen het bisdom en het openluchtmuseum van Helig Landstichting, omdat de laatste graag Islam, Jodendom en Christendom evenveel aandacht willen geven, en vooral, als gelijkwaardig willen presenteren. Neuh, er is weinig Rooms meer daar.

Samengevoegde post 06-11-2006 0:59:29:

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:45:07 schreef Gorthaur het volgende:

Pas maar op dat we niet 'gaan roken als een ketter'
engel.gif

Branden deden ketters toch devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 11:56:11 schreef -eva- het volgende:

heeheehee... houden we het wel aardig tegenover evangelischen???
knipoog_dicht.gif

(ik dus
puh2.gif
)

ben een nederlander... maar niet erg trots erop. k was liever Australiër ofzo...
smile.gif

Ik ben altijd lief voor mezelf. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid