Asteraceae 0 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 schaamt u leer spellen Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Ik heb gezien: Snuffie* Pius_XII* Iriacynthe Machiavelli* Wateengedoe2 Megagelovige* Gewoon Paultje* Albert ThomasM Marliesje E-line Nunc AndreasJ Verity Annzie Ol Moth Benedictus17 RobertF MarinusCopy Rainbow6' TGW' Corientje123' en volgens mij hadden ze nog een credibler bij zich waarvan ik de naam niet meer weet 'nauwelijs gezien *meer dan één keer gezien Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Ik heb gezien, na de TwenteMeeting: -eva-* AndreasJ* Annia Annzie* Benedictus17 Corientje123* Dante Eli7 Eric Feebs* gewoon Paultje* Gilrea Hester Ignatius Maria Jipke* Liedewij Machiavelli MarieMol MarinusCopy megagelovige* Meneer Theemuts Nynthe Ol' Moth* Pius_XII Polichism Punkie* Raido* Rainbow6* RobertF* robinwithaar Snuffie* Sweet Little Lie Tamar TGW* Thijs* ThijsK* Someone Zoveel vragen nu nog antwoorden ZusterSara * = meerdere keren En ze zijn allemaal lief Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Michie23 Pius_XII* Iriacynthe Machiavelli Wateengedoe2 Megagelovige Gewoon Paultje Albert ThomasM zoveelvragennunogantwoorden Rainbow6 TGW Corientje123 AndreasJ E-line Nunc Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Eens even een mooie update maken Punkie # Essiej Kimberley18 ** Michie23 ** Mark1987 # Verity # Liedewij meneer Theemuts Ignatius Maria(KennethB) # Hester TimonK Raido TamarM RobertF TGW ThijsK Feebs # Dante ** Thijs Polichism Nynthe gewoon Paultje # -eva- # Corientje123 ** Sweet Little Lie Jipke # Gilrea ** AndreasJ(Audiophile) ** Snuffie # jacoline20 ** annia rainbow6 robinwithaar liset Pius_XII ** Ol' Moth # Sausmous # ZusterSarah Eric ThomasM (Dostojevski) ** Machiavelli Megagelovige Zoveel vragen nu nog antwoorden Benedictus17 * = * keer gezien # = drie of meer keer gezien vetgedrukt = pas ontmoet Pfoei, toch best een indrukwekkende lijst al zeg ik het zelf xD Van meer dan de helft van de mensen weet ik waarschijnlijk niet meer hoe ze eruit zien enzo maargoed Volgens mij ben ik ook iemand van de vorige meet vergeten maar dat weet ik niet zeker. En ohja, mensen die ik nog wil meeten: iedereen die niet op mijn lijst staat en iedereen die er wel op staat.^^ Credible is toch best gezellig namelijk^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 In de onzichtbaarheid van het niet in eindeloze heelalwegen zullen er zijn die de ander nooit tegen komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Pff, weet ik veel. Even denken. In ieder geval Arussellgorn , en Nienke. Verder weet ik het niet. Wellicht nog wat niet-actieve gebruikers die ooit van Refoweb overkwamen maar nu weer zijn verdwenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Niemand, mensen meeten is het toppunt van de ondraaglijke zinloosheid van het bestaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Pfuh, mij zomaar vergeten? Heeft de haan al drie keer gekraaid misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Die haan kraaide dusdanig vaak dat die inmiddels verwerkt is in een vleespasteitje. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Hen die de ander haten moet je niet willen zien en niets mee van doen willen hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Hmmmm, vleespasteitjes. Zie, nu heb ik zin in avondeten, en ik heb pas om half zeven afgesproken om te gaan eten. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2008 Quote: Op woensdag 28 mei 2008 17:53:16 schreef Sacerdos het volgende: Hen die de ander haten moet je niet willen zien en niets mee van doen willen hebben. Precies sac'. Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Laatst kwam ik mezelf eens tegen ! Tsjonge, dà t was lang geleden zeg ? Ik werd er helemaal verlegen van. Tsja, ik was wel veranderd ja, maar of het allemaal de goede kant opgaat ??? Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Nieuwe aanvullingen zijn: - Gauk. - JoostG - Kobusjuh. Heb al een tijd niet meer geupdate, dus het zal goed kunnen dat ik iemand vergeten ben . Voor de hele lijst: link Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 AndreasJ Annzie Albert Benedictus17 Corientje123 Das Fritsel Dwarrel Dante -Eva- Feebs Gauk Groninger Gilrea Happyfeet H-a-n-n-a Hester Iriacynthe Jipke Joelle JoostG Jammetje Jeffrey1989 Kobusjuh Kimberley18 KennethB/Ignatius Maria Liedewij Magere Janhein MarinusCopy Michie23 Marliesje Meneer Theemuts Mark1987 Megagelovige Machiavelli Nynthe NienkeJ Ol Moth Pius 12 Polichism Punkiej RobertF Raido Rainbow6 Snuffie Someone SLL Treggats T!m0n TGW TamarM Thijs ThijsK TimonK/Eli7 Verity Wonderfulstar WatEenGedoe2 Zoveel Vragen Nu Nog Antoorden Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 16:05:43 schreef Joëlle het volgende: Dit is mijn lijst (ex)crew - Diana - Glenn - Hester - KennethB - Jipke - JoostG - Michiel - NienkeJ - ThijsK - Tom Users: aim daan Alex Tromp annelies1986 Annia ArjenV Audiophile axioma Bennie182 Big.D.Fan of P.O.D. cloud Das Fritsel Detected Destiny Dikkie Dwarrel Eli7 Eric -eva- Feebs Flowergirlie Geeruku gerartje gilrea Gusto Helena Jan Willem Janneke Jeffrey_1989 Jellyfish93 Jezz Joost joskluiver Jvwou123 Kelskip Kimberly18 Kobusjuh Lief Dorientjuh Liset Lukas M@rijn Magere Janhein Mark1987 Meddo Mei Meisj Meneertje Theemuts Metalrick Michie23 monsuur Mystique Nandootjuh Ol Moth One Pius_XII P.U.S.H. Rafox Raido Rainbow6 Rick Rizzlar RobertF Saartje Salt4Christ Simeon Someone Starlight Sweet Little Lie T.G.W. Taam Thijs Treggats unrecognized Wateengedoe2 WonderfullStar Wou WwJd-Matthijs en many more die ik op dit moment vergeten ben / de username niet meer van weet / niet (meer) van weet dat hij/zij lid is.. last update: 't valt mee Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 ThijsK & NienkeJ Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Had nog nooit echt in dit topic gekeken en dacht even dat het VIP spotten was zoals een paar collega's en ik op het werk doen. Centrum Amsterdam is daar trouwens wel goed voor hebben we gemerkt. Maar lijstjes bijhouden doen we daar ook niet, dat is een beetje te complex is gebleken. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Quote: Op dinsdag 01 juli 2008 16:17:53 schreef Corientje123 het volgende: Nieuwe aanvullingen zijn: - Gauk. - JoostG - Kobusjuh. Heb al een tijd niet meer geupdate, dus het zal goed kunnen dat ik iemand vergeten ben . Voor de hele lijst: link Ik heb jou gemeet in Antwerpen een halve seconde ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Ik heb gezien, na de kerkmeeting: -eva-* AndreasJ* Annia Annzie* Benedictus17 Corientje123* Dante Eli7 Eric Feebs* Gauk gewoon Paultje* Gilrea Hester Ignatius Maria Jipke* Liedewij JoostG* Machiavelli MarieMol MarinusCopy megagelovige* Meneer Theemuts Nynthe Ol' Moth* Pius_XII Polichism Punkie* Raido* Rainbow6* RobertF* robinwithaar Snuffie* Sweet Little Lie Tamar TGW* Thijs* ThijsK* Someone Zoveel vragen nu nog antwoorden ZusterSara * = meerdere keren En ze zijn allemaal lief En oja, het valt mij op dat ik nu al een paar keer naar een meeting ben geweest waar Joëlle naartoe zou gaan of graag wilde gaan, maar dat ik haar nog nooit gezien heb. 'T gaat opvallen heur Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Quote: Op dinsdag 01 juli 2008 22:10:23 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: [...] Ik heb jou gemeet in Antwerpen een halve seconde ofzo Ik heb je dr bij gezet in mijn lijst Bij de meet in Antwerpen heb ik wel meerdere mensen gezien, waar ik de namen vergeten van ben vrees ik Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Wat is de relevantie van elkaar zogenaamd in het echt zien,is in het echt zien niet voorbehouden,aan hen met wie een daadwerkelijk zielsverwantschap is in Geloof en dagelijks leven leven op de wijze die stijlvol en warm is in totaliteit. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Quote: Op woensdag 02 juli 2008 00:29:58 schreef Sacerdos het volgende: Wat is de relevantie van elkaar zogenaamd in het echt zien,is in het echt zien niet voorbehouden,aan hem met wie een daadwerkelijk zielsverwantschap is in Geloof en dagelijks leven leven op de wijze die stijlvol en warm is in totaliteit. Nee Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten