Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:46:05 schreef xx-taam-xx het volgende:

[...]

Mja, denk dat de moeder - dochter relatie anders is al de moeder - zoon relatie.

ik denk dat je het verkeerd leest, ik kan wel zonder mijn moeder..maar toch eigenlijk ook weer niet
flower.gif

Ik kan wel zonder mijn moeder..

ik zit nu ook op kamers en mis haar eigenlijk maar weinig. Misschien komt dat omdat ik dit ook wel erg fijn 'vrij' vind, ik was er wel aan toe. Alhoewel.. het is wél nog steeds leuk om gebeld te worden, een mailtje of smsje te krijgen party.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:58:08 schreef Nynthe het volgende:

Jeugh, een algemeen topic om je moeder een beetje af te lopen zeiken...

noparty.gif

Dat is ook negatief, want het merendeel is toch uitgesproken positief over zijn/ haar moeder en geeft aan dat ze de liefste moeder van de wereld hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:21:50 schreef xx-taam-xx het volgende:

[...]

Dit herken ik heel erg van je annia
smile.gif
en wat deed het me pijn toen het werd besproken, en mijn zusje met zoveel opgekropte woede zei dat ik me als een b*tch had gedragen altijd chago deed en er nooit was...
nosmile.gif
ik heb er elke dag spijt van, maar gelukkig gaat het nu stukken beter.

[...]

Same here
smile.gifflower.gif

Lol, moeders noemen dat puberteit en verwachten dat je er wel overheen groeit hamer.gif En als je dan ook nog een keer sorrie zegt en zegt dat het je zo spijt...dan moeten zij soms graven om te herinneren waar je het over had en als ze het nog wel weten, omdat je echt onmogelijk was smile.gif, dan weten ze in hun hart allang dat je het niet meende.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:52:42 schreef anastasia het volgende:

[...]

Lol, moeders noemen dat puberteit en verwachten dat je er wel overheen groeit
hamer.gif
En als je dan ook nog een keer sorrie zegt en zegt dat het je zo spijt...dan moeten zij soms graven om te herinneren waar je het over had en als ze het nog wel weten, omdat je echt onmogelijk was
smile.gif
, dan weten ze in hun hart allang dat je het niet meende.

T was in dit geval bij mij iig een beetje anders anastasia flower.gif

maar ach...bot smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder is lief en knettergek tegelijkertijd puh2.gif

Ik ga zelden met 'r winkelen, want overal wordt luidkeels commentaar op gegeven.. Sta je daar in de winkel met een leuk shirtje in je handen en je moeder ernaast :ja, maar zoiets dráág je toch niet!? umh.. ik vónd het een leuk shirt noparty.gif En naja, meer van zulke acties puh2.gif Ligt ook wel aan haar ADHD hoor, maar goed widegrin.gif Stiekum is het wel leuk, maar dan alleen heel veel achteraf knipoog_dicht.gif

En naja. ik ben toch wel best vaak boos op d'r bloos.gif Ben nou niet echt wat je noemt de perfecte dochter ofzo puh2.gif Maar ze is dan wel zo cool dat ze 'n smsje stuurt met "ik hou wel van jou" als je net boos de deur achter je hebt dicht geslagen en stampend naar de winkel gaat e_31.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:05:53 schreef Michiel het volgende:

[...]Dat is ook negatief, want het merendeel is toch uitgesproken positief over zijn/ haar moeder en geeft aan dat ze de liefste moeder van de wereld hebben.

Openingspost is anders erg negatief geladen...

Ben blij dat er nog zat mensen zijn die inzien dat hun moeder gewoon het beste met ze voor heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk topic dit...

Mijn moeder is een schat, maar toch zou het wel is lekker zijn om uit huis te zijn, gewoon geen commentaar meer op kleren (als er 2 cm van je buik te zien is onder un truitje), geen commentaar op je kamer enz.enz. Het ergste van m'n moeder vind ik dat ze kan internetten, de helft niet begrijpt, verkeerd uitspreekt en uitlegt, en dat zelf heel goed weet maar het vertikt om het mij nog een keer uit te laten leggen (heb ik trouwens geen geduld voor, moet ik er eerlijk bij zeggen).

Verder is ze gelukkig hardstikke lief en zorgt hardstikke goed voor me! Het scheelt denk ik wel dat ik nog een btje aan 't puberen ben, dan ziet de wereld er toch heel anders uit puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:19:47 schreef Noëlle het volgende:

sorry het was niet mijn bedoeling om mijn moeder de grond in trapen maar ik heb geen contackt met haar en dat heeft zo zijn reden dan kan ik wel een leuk verhaal over haar gaan houden maar er is niets leuks te vertelen sorry

Het hoeft toch ook niet allemaal rozengeur en maneschijn te zijn? Je mag vertellen over jou relatie met je moeder en als dat geen goede relatie is kan je dat zeggen, toch? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

geen idee wie dit geschreven heeft. ik kreeg deze van men oma. van wie ik wel meer gedichten krijg. vond het wel wat hebben

Ver van huis.

Lieve moeder als ik eenmaal

Weer bij U aan tafel zit,

Wees verzekerd, dat ik nooit meer

Om Uw doen en laten vit.

Want ik heb hier in de vreemde

Door ervaring reeds geleerd,

Dat ik al Uw goede zorgen

Nooit genoeg heb gewaardeerd.

Wat hebt gij mij kunnen troosten

Bij verdriet en tegenslag.

Wat hebt gij mij doen verwennen

Toen ik op mijn ziekbed lag.

Nu sta ik op mijn eigen benen,

Toch komt gij mij dikwijls voor de geest,

Wat een lieve, lieve moeder,

Gij toch altijd zijt geweest.

‘k Ben met slechts ruim twintig jaren

De grote wereld ingegaan

En besef nu pas ten volle

Wat mijn moeder heeft gedaan.

‘k Mag mij hier ten voorbeeld stellen

Mogelijk wordt daaruit geleerd,

Dat de arbeid en zorgen van een moeder,

Steeds TE LAAT worden gewaardeerd !!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaf eens als pubertje de single van Gerald Troost, genaamd Voor Mama aan mijn moeder voor moederdag. Daar werd mijn moeder toch wel een beetje emotioneel van. En ik als pubertje voelde me daar maar flink onzeker en ongemakkelijk bij. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:09:43 schreef Gods Princess het volgende:

Mijn moeder is heel erg lief
smile.gif

We hebben op sommige gebieden echt dezelfde droge, zwartgallige humor, en dat is best grappig als je weer eens uit het ziekenhuis komt en er dan de flauwste opmerkingen over gaat maken
widegrin.gif

Dezelfde humor is leuk! smile.gif

Hebben mijn moeder en ik ook. Liggen we allebei slap van het lachen op de tafel, niet kunnen ophouden, en de rest zit van: Okeeeee, waar gaat dit over? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid