Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Moeder die gek doen? Hm.. Mijn moeder en ik doen beide lekker gek..Dus zij gilt tegen mij over straat..en ik doe dat lekker terugpuh2.gif

Mijn mama is lief! (L) Oke oke..Mijn moeder heeft ook haar mindere momenten..Maar dat geeft niets! Ze bedoeld het altijd goed!

Waarom zegt iedereen altijd dat ZIJ de LIEFSTE moeder hebben?

Liefs..smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:15:57 schreef Rei,, het volgende:

Waarom zegt iedereen altijd dat ZIJ de LIEFSTE moeder hebben?

Liefs..
smile.gif

Omdat dat gewoon zo is knipoog_dicht.gif

Mijn mama...hihi, mijn ma kan zo gek als een deur zijn (mijn vader ook trouwens knipoog_dicht.gif) en ze kent me..ze weet wanneer ik weer eens teveel van mezelf gevergd heb, ze weet het als ik niet lekker in mijn vel zit (ze ziet het bijna altijd) tjsa en ze ziet wel meer smile.gif

Ja, ik zou niet zonder mn ma kunnen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Meestal is mijn moeder wel lief.

Meestal ben ik ook lief tegen mijn moeder.

Maar soms zijn we allebei niet te genieten.

Dan gaan we beide dingen doen waar we later best wel veel spijt van krijgen. Mijn ergste quote naar haar toe was toen ik écht heel boos op haar was:

'Zielig hoor. Opgeleid om inrichtingswerk te doen maar ze kan nog niet eens haar eigen dochter (ik dus) opvoeden.'

Toen begon ze te huilen.

Wel spijt van achteraf. Maar we maken het altijd weer goed smile.gif.

widegrin.gif Op dit moment is Hesters verhaaltje hier aan de gang. M'n zusje heeft boodschappen gedaan maar is de room vergeten.

'Ga je nou eindelijk?'

'Ja zo, even berichtje aftypen'

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:29:14 schreef Jellyfish93 het volgende:

Whehe, mijn moeder kan super irritant zijn.

Pas was ik met alle brugklassen in de aula voor beeldende vormingen, en toen stond ze opeens voor het raam als een gek te zwaaien.
muur.gif

*schaam*

Maar soms is ze wél heel lief.

Pas kocht ze zomaar 20 euro btg voor me.
big-smile.gif

Maar verder schaam ik me niet dood voor haar ofzo.

Ze is gewoon heel lief.

Whahaha rofl.gif zo erg heb ik het nog nooit gehad puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 11 oktober 2006 16:06:17 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Yeah slechte punten behandelen van moeders *nee niet alleen slechte punten*. Lekker roddelen!
smile.gif
*sarcastisch bedoeld dus he*

Je bent niet zo goed in sarcasme, dus laat het voortaan maar achterwege....

Ook snap ik het punt niet helemaal. Moeders zijn toch geen onaanraakbare heilige wezens? Verre van.

EDIT: Sorry, ik kom nogal onvriendelijk over hiermee besef ik nu, maar ik meen het er niet minder om.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:59:46 schreef Rainbow6 het volgende:

[...]

nou ik wel hoor

ben al weer 4 maanden uit huis en ik mis het niet...

maar moeders zijn wel de beste wezens die er zijn. naast de vriendin/vrouw/echtgenoot/zoiets

Mja, denk dat de moeder - dochter relatie anders is al de moeder - zoon relatie.

ik denk dat je het verkeerd leest, ik kan wel zonder mijn moeder..maar toch eigenlijk ook weer niet flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 11 oktober 2006 18:56:09 schreef Rainbow6 het volgende:

[...]

Zou het?

Ik denk het wel ja

Als ik naar de relatie kijk tussen sommige ouders en hun zoons, en hun dochters denk ik dat het anders zie, en dat is niet bij iedereen hoor, ik bedoel voel je vooral niet aangesproken als het niet zo is

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn mama is ontzettend lief. Nu kan ik echt naar haar kijken en haar (weer) als een voorbeeld zien. Ze is zo attent en zorgzaam, en ze zorgt er zo goed voor anderen. Ze doet ook echt zoveel voor het gezin smile.gif Er is ook een tijd geweest dat ik mijn mama en papa (en iedereen om me heen) als troep behandelde, dat kwam dan wel omdat ik toen zelf zwaar in de put zat, maar wat heb ik daar nog elke dag een spijt van!!

Ben super dankbaar voor de basis die mijn ouders mij hebben gegeven, en voor dat ze me altijd zijn blijven steunen, ook toen dat met harde maatregelen moest.

Wat ik soms nog wel irritant vind is als mijn moeder plotseling mijn kamer binnenkomt. Kan ike cht niet tegen!! Het is wel eens zo erg geweest dat ik bang werd voor mezelf, omdat ik een zware agressie voelde opkomen als ze zomaar binnenkwam. Nu gaat dat beter (en ze doet het ook minder)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:15:11 schreef annia het volgende:

Er is ook een tijd geweest dat ik mijn mama en papa (en iedereen om me heen) als troep behandelde, dat kwam dan wel omdat ik toen zelf zwaar in de put zat, maar wat heb ik daar nog elke dag een spijt van!!

Dit herken ik heel erg van je annia smile.gif en wat deed het me pijn toen het werd besproken, en mijn zusje met zoveel opgekropte woede zei dat ik me als een b*tch had gedragen altijd chago deed en er nooit was...nosmile.gif ik heb er elke dag spijt van, maar gelukkig gaat het nu stukken beter.

Quote:
Ben super dankbaar voor de basis die mijn ouders mij hebben gegeven, en voor dat ze me altijd zijn blijven steunen.

Same here smile.gifflower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:04:53 schreef xx-taam-xx het volgende:

[...]

Omdat dat gewoon zo is
knipoog_dicht.gif

Mijn mama...hihi, mijn ma kan zo gek als een deur zijn (mijn vader ook trouwens
knipoog_dicht.gif
)

Mijn mama is ook een beetje gek. Ze heeft bijvoorbeeld de lichtschakelaar van de tafel lamp (zitten twee dimmers op) betekend. Het is nu een mannetje met haartjes, 2 oogjes en een mondje puh2.gifparty.gif

edit: Taam, het is ook heel erg moeilijk, ik probeer nu gewoon wel een goede dochter te zijn, wel een goede vriendin en wel een goede zus. En er ook voor anderen te zijn als zij zelf nu een rottijd hebben. Ze hebben het gedaan omdat ze van je houden smile.gif *knuffel*

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid