Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zaterdag ochtend...sleepey.gifsleepey.gifsleepey.gifsleepey.gif

Ja hoor daar is ze weer Schreeuwt kei hard in me oor:"San wakker worde"....

Dat vind ik 1 van de ergste dingen die je moeder je kan aan doen...*zucht* of natuurlijk dat ze je flink voorschut zet....

(verder wel lief hoor engel.gif )

Wie heeft dat soort dingen nog meer????

Groetjess: Sanniejjbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54:26 schreef Ol Moth het volgende:

Het is dat je ze nodig hebt om ter wereld te komen.. En dat je toekomstige vrouw er eentje mogelijk wordt. Maar anders zou ik ze direct afschaffen.

Wilde jij geen bier meer hebben ofzo? Mijn mama is gewoon zo lief, dat bovengenoemde gewoon onmogelijk waar kan zijn. smile.gif

En nee, ze is niet perfect. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whehe, mijn moeder kan super irritant zijn.

Pas was ik met alle brugklassen in de aula voor beeldende vormingen, en toen stond ze opeens voor het raam als een gek te zwaaien. muur.gif

*schaam*

Maar soms is ze wél heel lief.

Pas kocht ze zomaar 20 euro btg voor me. big-smile.gif

Maar verder schaam ik me niet dood voor haar ofzo.

Ze is gewoon heel lief.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:29:14 schreef Jellyfish93 het volgende:

Whehe, mijn moeder kan super irritant zijn.

Pas was ik met alle brugklassen in de aula voor beeldende vormingen, en toen stond ze opeens voor het raam als een gek te zwaaien.
muur.gif

*schaam*

Maar soms is ze wél heel lief.

Pas kocht ze zomaar 20 euro btg voor me.
big-smile.gif

Maar verder schaam ik me niet dood voor haar ofzo.

Ze is gewoon heel lief.

Ik ken dat nog van vroeger ^^

Achteraf zie je juist hoe lief het was widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:31:27 schreef Dante het volgende:

[...]

Ik ken dat nog van vroeger ^^

Achteraf zie je juist hoe lief het was
widegrin.gif

Ja zou best kunnen. puh2.gif

Maar soms zijn er momenten dan ik denk 'okee mam, nu is het mooi geweest.'

Bijvoorbeeld als ze keihard COOL gaat roepen ofzo. puh2.gif

Maar ik hou wel van haar big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet vooral op andere moeders lijken, niet opvallen, vooral geen vragen stellen op bijeenkomsten waar ook andere ouders en leerlingen/klasgenoten zijn. NIet dansen in het openbaar waar zij bij zijn. Vooral doen of ik ze niet zie, als ik ze toevallig in de stad tegenkom waar ze met vrienden aan het winkelen zijn. Ik mag niet boos worden als die kamers weer niet opgeruimd zijn en dat stapeltje schone was nog steeds op de bankleuning ligt te wachten om meegenomen te worden. Als zij te laat komen, dan komt dat niet omdat ze vergeten zijn de wekker te zetten, maar omdat ik ze niet geroepen heb. Ik mag niet boos worden als ze 's avonds om 9.30 uur ontdekken dt ze de volgende dag een toets hebben. Ik moet ze helpen met huiswerk op het moment dat zij tijd hebben i.p.v. een welverdiende avondrust te genieten.

Natuurlijk doe ik dat niet. Ik ben geen lampje dat je naar believen aan of uit doet..

En ja, ik help met die toets, ik help bij het huiswerk, maar daar staat tegenover dat ik lekker dans, ze enthousiast begroet en mopper op die kamer. Ze eraan herinner dat ze zelf te laat naar bed zijn gegaan en dat ik wel twee keer heb geroepen en antwoord heb gekregen van dat slaperige hoofd. En met sinterklaas krijgen ze zo'n ouderwets rinkelwekker puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

mijn meest beschamende moment met mijn moeder hahahahahahaa... (ik hoop dat ze het niet leest hahaaha)

ik liep met haar in het winkelcentrum, toen kwam er een blowende jongen voorbij, toen ging mijn moeder dus kei hard staat schreeuwen (naar mijn idee in ieder geval, volgens haar viel het alles mee) peace man, peace, sooooo wat een lucht men..

echt ik schaamde me kapot.. haha.. kan er nu wel om lachen.. maar toen dus echt niet!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de beste moeder van de wereld. Maar als ik haar te vaak zie dan denk ik daar meestal tijdelijk anders over. widegrin.gif

'Hester, je moest toch nog naar de winkel?'

'Ja zo'

5 min. later:

'Hester, je moest toch nog naar de winkel?'

'Jahaa'

'Ja want als je nu niet gaat dan is de winkel straks dicht hoor!'

'Ja, weet ik, ik ga zo'

'Ja, want je moet op de fiets want je kunt mijn auto niet lenen dus je moet NU gaan!'

'... jaaaaa...'

Lieve mama blijft 3 minuten staan zonder iets te zeggen:

'Nou ik zeg er niks meer over, je zoekt het maar uit'.

'Oké'

5 min. later:

'Hester, ik weet niet hoe jij van plan bent om nog naar de winkel te gaan'

'JAAAHAAA IK GA ZO'

'Kan je niet wat aardiger doen? Ik ben me verdorie de hele dag voor jullie aan het uitsloven. Nou, ik heb er geen zin meer in. Je zoekt het zelf maar uit. En als je de winkel straks dicht is, nou, dan is het jammer.'

'Ja'

En dan vind ik het toch wel zielig. bloos.gif

Het probleem met mij en mijn moeder is dat we het gewoon allebei altijd voor het zeggen hebben en dat botst als we allebei thuis zijn.

Maar als ik niet thuis ben dan ga ik haar ineens voor de lol bellen en zo. En waardeer ik haar 10 keer meer. En blijken we zo dezelfde interesses te hebben... smile.gif

Hm... ik heb écht de beste moeder van de wereld. big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zijn het altijd moeders? puh2.gif

Mijn vader is nooit nooit irritant. Ik heb me ook nooit geschaamt voor hem ondanks hij in een rolstoel zit.

Mijn vader is heel lief big-smile.gif

Mijn moeder ook hoor, maar soms haalt ze rare fratsen uit.

Ze werkt bij iets van buro halt. Ze werkt ook met jongeren en dan gaat ze hun na doen. Dat vind ze 'cool.' puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid