Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik er morgenavond ben, heb dan ook een feestje van een vriend.

Maar nu het topic toch omhooggeschopt is (ik was helemaal vergeten dat ik het ooit had aangemaakt) doe geef ik even een heel beknopte update.

Afgelopen weekend was de gratis conferentie "Voice of the prophets", een heel gave conferentie.

Waar ik momenteel al helemaal vol van ben zijn de 2 grote activiteiten die volgend jaar zullen zijn.

Allereerst Heaven on Earth. Deze conferentie zal 1-4 Mei 2008 zijn op het terein van SoulSurvivor (direct achter SoSu aan) tussen strand Horst en strand Nulde in.

Het idee is dat er vanuit ALLE landen van de wereld minimaal 1 christen komt, die in dat land een verschil maakt. Zo komen er "grote namen" uit Amerika, maar ook totaal onbekende christenen, zoals een man die in Indonesie al (correct me if I'm wrong) honderdduizenden moslims tot Jezus heeft mogen leiden.

Zo zal ieder land vertegenwoordigd worden op het festival en is in feite het hele lichaam van christus "aanwezig". Dit is ook nog nooit eerder gebeurd en zal in het Guiness Book of Records komen te staan (niet dat ze het daarvoor doen, maar het geeft het unieke ervan even aan)

zie ook de site voor meer informatie

Dan tenslotte The Call Amsterdam. Op 19 Juli 2008 heeft Trin de Amsterdam Arena afgehuurd om een dag bij elkaar te komen met duizenden christenen. Niet om zelf te onvangen, maar om God te aanbidden, danken en prijzen. Het zal een dag zijn waarbij alles gericht is op God, waaraan christenen vanuit verschillende landen zullen komen. Er zullen "grote namen" aanwezig zijn, maar die worden niet bekend gemaakt, er wordt niet mee gepromoot, omdat het niet gaat om aanbiddingsleiders, gospelartiesten etc, maar om God. En het is niet de bedoeling om fans van artiesten te trekken, maar mensen die van Jezus houden.

De website

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 763
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Waarbij ook gezegd mag worden dat elke christen van wat voor denominatie dan ook welkom is
smile.gif

Meer dan welkom big-smile.gif

Misschien is het voor mensen die uit zeer traditionele kerken komen een beetje een cultuurshock, vanwege de vormen. Maar iedereen is meer dan welkom knipoog_dicht.gif

Dank je voor de aanvulling Mark

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Stichting TRIN (Touch Reach and Impact the Nations) organiseert van 1-4 mei 2008 het wereldcongres ‘Heaven on Earth’. Bekende sprekers en aanbiddingsleiders uit binnen- en buitenland en speciale afgevaardigden uit alle landen van de wereld zullen zorgen voor een levensveranderend programma.

Op deze unieke conferentie op het evenemententerrein van strand Nulde worden 3.000 deelnemers uit allerlei denominaties verwacht.

De doelgroep voor dit congres zijn christenen van alle leeftijden uit alle landen ter wereld uit alle denominaties.

Onder de deelnemers bevinden zich gezalfde sprekers uit verschillende landen. Alle vier generaties zullen vertegenwoordigd zijn, als ook de vijf bedieningen: apostel, profeet, leraar, evangelist en herder. In eenheid zullen we God aanbidden, zoals Openbaring 15:4 voorzegt: Alle volken zullen komen en zich voor U neerbuigen.

TRIN verwacht voor deze conferentie een grote uitstorting van Gods Geest, volgens de profetie van de profeet Joel: God stort zijn Geest uit op alle vlees, jong en oud. Wanneer alle naties een zijn in Hem, zal de wereld geloven dat God Jezus gezonden heeft (Joh 17:21).

Internationale sprekers zijn onder andere:

-Rolland & Heidi Baker

-Wesley & Stacey Campbell

-Larry & Angela Greenig

-John Crowder

-Ralph & Donna Bromley

-Che Ahn

Jill Austin

-John & carrol Arnott

-James Goll

-Bill Johnson

-Walter Heidenreich

Sprekers van eigen bodem zijn onder andere:

-Mattheus & Rebekah van der Steen

-Jan Zijlstra

-Herman Boon

-Gerard de Groot

-Daniel Hoogtijeling

-David de Vos

-Jaap Dieleman

De aanbidding zal verzorgd worden door:

-DEW o.l.v Frank & Marlou van Essen

-Bob Fitts

-Joan McFatter

-Kevin Prosch

Kortom: Dit evenement MAG JE NIET MISSEN! check link voor meer info, of om je aan te melden voor Heaven on Earth!

Wordt ook gratis lid van de Heaven on Earth hyves op: link En blijf op de hoogte van het laatste nieuws, check filmpjes en fotos, en geef je mening!

God Bless!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Onder de deelnemers bevinden zich gezalfde sprekers uit verschillende landen. Alle vier generaties zullen vertegenwoordigd zijn, als ook de vijf bedieningen: apostel, profeet, leraar, evangelist en herder.

De wat?

Hoe zit het met de katholieke afvaardiging? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Stichting TRIN (Touch Reach and Impact the Nations) organiseert van 1-4 mei 2008 het wereldcongres ‘Heaven on Earth’. Bekende sprekers en aanbiddingsleiders uit binnen- en buitenland en speciale afgevaardigden uit alle landen van de wereld zullen zorgen voor een levensveranderend programma.

Op deze unieke conferentie op het evenemententerrein van strand Nulde worden 3.000 deelnemers uit allerlei denominaties verwacht.

en wanneer gaat Stichting Soulsurvivor/TRIN strand Nulde kopen????? engel.gif, kunnen ze permanente conferenties houden (grapje)

Quote:
De doelgroep voor dit congres zijn christenen van alle leeftijden uit alle landen ter wereld uit alle denominaties.

hoe hoog is het percentage 60+?

Quote:
Onder de deelnemers bevinden zich gezalfde sprekers uit verschillende landen. Alle vier generaties zullen vertegenwoordigd zijn, als ook de vijf bedieningen: apostel, profeet, leraar, evangelist en herder.

welke 4 generaties? Staat dat in de bijbel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat idee heb ik zelf ook een beetje knipoog_dicht.gif

En ik hoop inderdaad echt dat christenen uit alle denominaties, uit alle landen, van alle leeftijden komen.

Om toch even in te gaan op marlies: de 4 generaties heb ik zelf niet in de bijbel zien staan als begrip. Is dat een probleem? Volgens mij niet. Met de 4 generaties wordt bedoeld dat het in principe voor alle leeftijden is. God wil niet alleen dat de jongeren met Hem leven en de boel op zijn kop zetten, maar juist ook dat ze hierin raad vragen bij de ouderen die meer levenservaring hebben.

God wil niet alleen maar met en door een generatie werken, maar christenen van alle leeftijden bij Zijn plannen betrekken.

En hoewel de leeftijdsspreiding niet helemaal gelijkmatig is (hoe zou dat ook kunnen), zijn er misschien relatief minder bejaarden of jonge kinderen, maar beide groepen zijn wel vertegenwoordigd. Niet altijd in grote getalen, maar ze zijn er wel en ze horen er ook bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als jij komt is die gegarandeerd
puh2.gif

Ik zal het eens overwegen. flower.gif


Samengevoegd:

Quote:

Ik zal het eens overwegen.
flower.gif

Ik zie dat het pas in 2008 is? Dan zeg ik bij deze toe dat ik kom. (geld e.d. zou op de korte termijn een probleem zijn knipoog_dicht.gif ). Ik zal proberen wat andere katholieken mee te krijgen, maar ik wil van jou dat dan de toezegging dat je een ietsepietsie als gids zult optreden op voor ons onbekende terrein. widegrin.gifflower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zal het eens overwegen.
flower.gif


Samengevoegd:

[...]

Ik zie dat het pas in 2008 is? Dan zeg ik bij deze toe dat ik kom. (geld e.d. zou op de korte termijn een probleem zijn
knipoog_dicht.gif
). Ik zal proberen wat andere katholieken mee te krijgen, maar ik wil van jou dat dan de toezegging dat je een ietsepietsie als gids zult optreden op voor ons onbekende terrein.
widegrin.gifflower.gif

Als je het zou kunnen opbrengen om met je medekatholieken een dag een wat oudere niet katholieke (maar wel sympathie koesterende)gnost, die ook wel eens zo'n event wil meemaken, in je buurt te hebben, dan wil ik manliefs auto wel aanbieden (voor jou en maximaal nog 5 anderen), zodat kosten echt geen bezwaar hoeven te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zal het eens overwegen.
flower.gif


Samengevoegd:

[...]

Ik zie dat het pas in 2008 is? Dan zeg ik bij deze toe dat ik kom. (geld e.d. zou op de korte termijn een probleem zijn
knipoog_dicht.gif
). Ik zal proberen wat andere katholieken mee te krijgen, maar ik wil van jou dat dan de toezegging dat je een ietsepietsie als gids zult optreden op voor ons onbekende terrein.
widegrin.gifflower.gif

1-4 mei, het Hemelvaartsweekend - moet kunnen (als we maar naar de Mis kunnen op donderdag en zondag, hè knipoog_dicht.gif) Lijkt me wel een cultuurshock hoor ... maar Joan McFatter ken ik alvast (heb ík een CD van), dus da's een goed begin! big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedkoop is het iig niet:

Tarieven

Conferentiekosten

tot 1 januari €82,50

tot 1 maart €95,00

tot 1 april €100,00

na 1 april €105,00

kinderen (3-12) €10,00

kinderen t/m 2 Gratis

Maaltijdenpakket

Volwassenen €45,00

Kinderen €25,00

Campingkosten

Volwassenen €30,00

Partners

Korting conferentie -10%

Toeristenbelasting

p.p.p.n. €0,85

Administratie kosten

Eénmalig €3,95

Wat mij verwondert is dat er geen optie is om één of twee dagen te komen. Niet iedereen, hoe graag hij/zij ook wil kan 4 dagen vrij maken. En ook niet iedereen is even kapitaal krachtig. Oprecht gelovigen met een smalle beurs hebben dus een probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet dat deze conferentie niet goedkoop is. Normaal zijn de conferenties gratis, zodat juist gelovigen met een smalle beurs ook kunnen komen en geloven niet alleen voor de rijken is...

Maar als je bedenkt wat de kosten zijn voor Trin om bijvoorbeeld voorrenners uit elk land hierheen te halen, kan je je misschien voorstellen dat het bijna onmogelijk is om de conferentie gratis te houden.

Maar daarnaast zou het ook een stuk "oneerlijke concurrentie" zijn voor SoulSurvivor. Trin en SoSu hebben heel goede contacten, mede daarom is de conferentie ook bij Strand Nulde in de meivakantie, direct na het SoulSurvivor festival. Trin rekent nu volgens mij hetzelfde tarief als SoulSurvivor, zodat niet ineens niemand naar SoSu gaat en gratis bij Heaven on Earth komt "consumeren".

Over de mogelijkheid om dagen of dagdelen te komen, het verbaast mij ook dat dat er (nog?) niet staat. Ik denk dat het ook wel mogelijk is om een losse dag te komen en dat je dan kan rekenen op een prijs van 25-30 euro.

Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit, ben vol verwachting wat God allemaal gaat doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mark1987 is een regelmatig geziene gast. Michie23 en Kimberley18 zijn er ook wel eens. Gewoon_paultje is er ook met enige regelmaat.

En ik ben er bijna altijd smile.gif

Waarschijnlijk heb ik gusto dan allang een keer gezien, maar weet ik gewoon nog niet welk gezicht erbij hoort knipoog_dicht.gif

En inderdaad, je kan ook de sfeer proeven op een firenight of een gratis conferentie...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid