Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Touch, Reach and Impact the Nations (TRIN for short) is een zendingsbeweging die onder meer actief is in Uganda, Brazilie, Kosovo, India en Pakistan. De organisatie is opgericht door Mattheus van der Steen samen met zijn vrouw Rebecah en wordt geleid door allemaal enthousiaste, geestvervulde en radicale christenen.

Sinds zomer vorig jaar zijn ze begonnen met FireNights te houden in Nederland. Dit is uitgegroeid tot elke week 's zaterdagavonds een firenight en ze zijn zelfs begonnen met de oprichting van een TRIN-kerk op de zondag. De firenights zijn op het moment nog in Leusden in het Evangelisch Centrum (het gebouw van de kerk waar ik in zit) maar vanwege de explosieve groei zijn ze op zoek naar een nieuw, groter gebouw in Hardewijk of omstreken.

Daarnaast hebben ze een aantal (gratis) conferenties gehouden en er zullen nog meer gratis conferenties zijn, waarvan komend weekend de eerste zal zijn. Ermelo is the place to be.

zie voor meer informatie www.trin.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 763
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik ben een keer op een Fire-night geweest met Angela Greenig!

Was wel tof. (alleen ze hadden gezegd dat er allerlei mensen uit Amerika zouden komen, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn, Dutch Sheets en Todd Bentley enzo) Dat was een beetje jammer. Maar verder was het goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die firenight was vet ja. Super, superdruk. Daarom zoeken ze nu ook een nieuw gebouw. En ik heb al die anderen niet gemist, het was ook een goede avond zonder hun... Angela was trouwens ook op de FFH2 (FreedomFireHolland2) conferentie eind juli. Was ook heel erg gaaf

Link naar bericht
Deel via andere websites

de conferentie was weer heel cool en opbouwend, maar wel vermoeiend omdat ik overal en nergens meehielp knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Matthijs!!!! Zit jij hier nu ook al? Matthijs is een goede vriend smile.gif Anywayz morgen, of beter eigenlijk al vandaag is er weer TRIN

Allemaal komen, je mag het niet missen ^_^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit overal, sneaky puh2.gif

20-22 Oktober is er weer een conferentie waar ik neit te vergeten bij zal zijn,

Echt ik kan het aanraden voor iedereen die opzoek is naar God, of God al jaren kent, mensen die God zijn kwaijtgeraakt, of juist meer van God willen zien

God komt zo dichtbij, geweldig big-smile.gif

zelfs als je niet mee doet is het nog gaaf big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid