JoostG 27 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Na het bestuderen van het principe "powertabs" heb ik nu het "drop D tuning"-principe ontdekt. Goede aankoop, zo'n elektrische gitaar Toch beter dan de aanvankelijk bestelde banjitar. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik blijf aan het spammen.... Zojuist gekocht: Geweldig ding voor niet al te veel geld (dus nu heb ik een versterker over...) Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Jij hebt echt geld teveel ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 25 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 oproepje Ik ben op zoek naar een leuke, maar vooral betaalbare basversterker. Heb nu een Behringer Thunderbird BX108 Bass Combo Amp (15 watt ), maar wil toch een wat serieuzer ding omdat ik steeds meer merk hoeveel dat qua geluidskwaliteit scheelt. 't is een geinig ding voor thuis, maar niet op 't podium. iemand tips? Wat is een goeie versterker? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 23:02:03 schreef Mark1987 het volgende: Jij hebt echt geld teveel ofzo Nee, deze was niet duur dus ik kon 'm niet laten liggen/staan.... whatever Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 -edit- onzin post Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ey Joëlle Ik heb afgelopen week een ook een setje gekocht En ik kan je Roland Cube 20x echt aanraden.... Hij is wel duur, en ik begrijp dat het veel geld is mss voor jou, maar hier kan je echt mee uit de voeten Verder kan ik je niks aanraden. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 22:07:23 schreef JoostG het volgende: Ik blijf aan het spammen.... Zojuist gekocht: [afbeelding] Geweldig ding voor niet al te veel geld (dus nu heb ik een versterker over...) Hoeveel Watt is die? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 15 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 hi, Ik ben op zoek naar bladmuziek of ander soortige muziek notatie van de Opwekkings liederen voor basgitaar Heeft iemand wat??? groet, Arjan Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 basnoten van de akkoorden spelen.. denk niet dat er veel anders inzit dan zelf creatief zijn Of de baslijn vanuit bladmuziek spelen Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst 6 april 2007 Ik heb een gitaar Elektrisch nog wel Niet veel bijzonders, gewoon een startersetje gekocht, gitaar met een simpel 10 watt versterkertje en hoes, standaard, plectra, snaren en tuner erbij. Dus nu veel gaan oefenen met spelen Volgens mij is het deze trouwens, maar dan zwart: Link naar bericht Deel via andere websites
kelskip 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 wel, laat ik hier ook mijn trots maar ns posten he? mijn gitaar(squier by Fender): mijn versterker(40W): ohja, en mn acoustische gitaar(bagger ding eigelijk): Link naar bericht Deel via andere websites
saxlover 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Kga er dit jaar mee beginnen! Wil zwart/wit Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe basversterker =) Ashdown 5 fifteen w00t ^^ Vermogen van 100 watt en een woofer van 15 inch Nu nog wachten op de voeding voor m'n Overdrive pedaaltje ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hier een video van een bassolo van de legendarische Jaco Pastorius. (tevens een test voor mij of het me lukt video's te bewerken en uploaden, dat heb ik nog niet eerder gedaan ) KLIK Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Is iemand bekend met het merk 'Richwood'? Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 HEe Joost, Ja ik. Gebruik al jaren Richwood gitaren als het om akoestische dingen gaat. Richwood lijkt heel erg op Taylor (endorsement Golden Earring enz. enz.) En de akoestische gitaren klinken echt super. Natuurlijk zijn er zat merken die beter spul maken, maar gezien de prijs kwaliteit verhouding absoluut geen miskoop. (aanrader om niet naar de allergoedkoopste richwood series te kijken, maar het segment daar boven. Zeg rond de 400,-) Zelf gebruik ik Richwood akoestisch en Yamaha en Ibanez electrische gitaren. Boss effecten en Marshall amps. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Dank voor uw antwoord Zelf zat ik aan onderstaande gitaar te denken. Deze is wel uit het goedkopere segment maar speelt (en klinkt) heerlijk. Nadeel is dat de batterij in de klankkast zit maar goed, ik zal zo'n gitaar toch niet (vaak) versterkt gebruiken. Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen tussen een Richwood en een Ibanez. Beiden spelen fijn alleen de Richwood heeft een bredere hals (hetgeen wel makkelijk is met, bijvoorbeeld een 'a' akkoord). Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Ter info: het is de Richwood geworden alleen de natural was net verkocht, dus is het een sunburst geworden: Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 ... En nu twijfel ik weer of ik niet beter iets meer geld had kunnen neertellen voor een Ibanez V72... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Gitaarupdate: Ik heb m'n Richwood ingeruild en me laten verleiden tot het kopen van een dure gitaar.... Leek me op zich niet zo'n slecht idee, na alle 'budget' gitaren die ik telkens koop om er achter te komen dat ze tóch niet zo fijn spelen/klinken. Heb nu een Duitser, een Kirkland Western WX 22 CE. Handgemaakt (aldus de verkoper) en, eerlijk is eerlijk, hij klinkt subliem! En nu is het genoeg geweest Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik heb gewoon een oude, veel gespeelde, Spaanse, akoestische gitaar! Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 23 november 2007 Rapport Share Geplaatst 23 november 2007 Voor mensen die gitaar willen leren spelen, of een bepaalde nieuwe stijl, of hun techniek willen verbeteren, of wat dan ook eigenlijk, kijk even op deze site: link Er staat echt heel veel op! Bij de meeste lessen zit zelfs een youtube filmpje. Link naar bericht Deel via andere websites
denbacker 0 Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 ik speel een jaar bassgitaar, maar kan geen noten lezen. Het is hard werken maar ik begin het wel te kunnen. Ik speel op een Washburn Taurus t 14 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten