Spring naar bijdragen

wat voor opleiding doen jullie?


Wat voor niveau doen jullie  

  1. 1. Wat voor niveau doen jullie

    • VMBO
      5
    • HAVO
      11
    • VWO
      26
    • MBO
      18
    • HBO
      31
    • Universiteit
      25
    • Anders
      4


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:23:14 schreef NienkeJ het volgende:

Ja, Thijs, let eens op
engel.gif

Ik doe EH-basisjaar, en ik weet nog steeds niet wat ik volgend jaar wil doen. Ik heb geen enkel idee. En steeds meer mensen vinden dat raar
nosmile.gif

Ik niet hoor. Je bent de enige niet. En ik wist het toen ook nog niet. (en als ik het wel wist, dan zat ik in dat geval toen fout.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik studeer op dit moment Communicatie aan het Windesheim in Zwolle. Mijn propedeuse heb ik al gehaald en ben nu op de helft van het tweede jaar.

Een duidelijk verband tussen mijn opleiding en mijn geloof is er niet echt. Ik zoek gewoon prettig en voldoening gevend werk waarmee ik genoeg verdien om mijzelf en mijn eventuele toekomstige vrouw te onderhouden. Wel wil ik in de non-profitsector werken, of misschien iets betekenen in het maatschappelijk betrokken ondernemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 05 februari 2007 16:25:06 schreef Mystique het volgende:

Ik doe momenteel helemaal niets.

Per 1 mei ga ik solliciteren bij de politie, lukt dat niet verpleegkundige mbo, dan hbo, dan 3 jaar EH/IC en dan op de ambulance. (Tijd: 10 jaar minimaal...)

leuk.. ambulance sjoerule.gif. dát is mijn doel!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid