Spring naar bijdragen

wat voor opleiding doen jullie?


Wat voor niveau doen jullie  

  1. 1. Wat voor niveau doen jullie

    • VMBO
      5
    • HAVO
      11
    • VWO
      26
    • MBO
      18
    • HBO
      31
    • Universiteit
      25
    • Anders
      4


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Je kunt het in de poll anoniem doen hoor. Niemand die het ziet.

Daarbij, waarom zou je je schamen? Je bent niet een minder mens als je geen vwo of wo gedaan hebt.

Helaas merk ik wel eens dat sommige Vwo-leerlingen neerkijken op Vmbo'ers. Echt stom.

Ik was zelf tot voor kort een Vwo-leerling en ben nu ingeloot op het Hbo party.gifparty.gifparty.gif. (Ben ik ook eindelijk studente puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik doe MBO paardenhouderij en management. Is een leuke opleiding voor als je van paarden houdt, maar je verdient er geen cent mee, omdat geen enkele manege of fokkerij vast personeel kan betalen. Ik ga daarom hierna werken bij een adviesbureau in de paardenhouderij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zondag 30 juli 2006 12:00:37 schreef London het volgende:

Vanaf 2003 doe ik een poging tot het volgen van de deeltijd opleiding Accountancy, maar wat is dat saai zeg
noparty.gif

En dan al die door hun carri�re-jagers op de opleiding
nosmile.gif

Dan kun je denk ik beter een andere studie opzoeken. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog maar 7 vakken en dan ben ik klaar, dus nog ff doorbijten puh2.gif

Eerst leek de studie wel mooi, maar door gebeurtenissen in mijn privé leven heb ik nu andere doelen c.q. idealen in mijn leven en daar hoort een carriere najagen niet echt bij (wat eerst mijn doel wel was).

Maar ik ben wel zo eigenwijs dat ik de studie nog wil afmaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid